• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Хиперлокален маркетинг – Прецизна стратегија за максимално влијание

10/02/2025
in Во фокусот, Колумни, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Емилија Гроздановска – креативен професионалец со двојна улога како маркетинг специјалист и графички дизајнер, комбинирајќи стратешко размислување со визуелна уметност за создавање на ефикасни и привлечни кампањи.

Во ерата на податоците и персонализацијата, маркетингот доживува еволуција каде локализацијата станува главен двигател на ангажманот. Хиперлокалниот (Hyperlocal) маркетинг, потпирајќи се на GPS таргетирање, гео-фенсинг и IoT технологии, отвора нови хоризонти за брендовите, овозможувајќи им да стигнат до потрошувачите во вистинскиот момент, на вистинското место.

р е к л а м а

Како функционира хиперлокалниот маркетинг?

Хиперлокалниот маркетинг не е само тренд – тоа е data-driven пристап кој ги користи геолокациските информации за таргетирање на потрошувачите во микро-географски зони, како што се одредени улици, квартови или дури и продавници.

Клучни технологии што го поттикнуваат овој пристап:

  • Geo-fencing – дигитално дефинирани зони кои активираат реклами кога потрошувачот влегува во нив
  • GPS таргетирање – персонализирани нотификации базирани на реалната локација
  • Beacons – уреди што испраќаат push известувања кога корисникот се приближува до физичка продавница
  • AI и Big Data анализа – предвидување на однесувањето на корисниците за оптимално пласирање на понудите

Студија на случај: Starbucks и моќта на гео-таргетирањето

Како еден од пионерите во хиперлокалните стратегии, Starbucks интегрира GPS-based push известувања за да ги мотивира корисниците да ја посетат најблиската продавница. Со анализа на навиките и локациските податоци, тие им испраќаат таргетирани понуди на корисниците што се во близина, зголемувајќи ја веројатноста за конверзија за до 3X повеќе во споредба со традиционалните мобилни реклами.

Starbucks го искористи гео-таргетирањето на неколку нивоа, комбинирајќи локациски податоци и автоматизација за да ги таргетира вистинските корисници во вистинско време.

  • Geo-fencing кампањи – Кога корисникот се наоѓа во радиус од 200-500 метри од Starbucks, автоматски добива известување преку мобилната апликација со понуда за попуст, награден пијалок или специјална промоција.
  • Персонализирани препораки – Со анализа на претходни нарачки и преференции, Starbucks испраќа предлози за пијалоци кои најмногу одговараат на корисникот. На пример, ако корисникот честопати нарачува чоко- макијато, добива купон за попуст на тој пијалок при следната посета.
  • Ограничени понуди – За време на утринскиот и попладневниот шпиц, Starbucks испраќа нотификации за „Happy Hour“ попусти, мотивирајќи ги корисниците да застанат на кафе додека патуваат кон работа или дома.
  • Weather-based кампањи – Во студени денови, Starbucks доаѓа со порака: „Времето е идеално за топло чоколадо! Дојдете и добијте 20% попуст на топли пијалоци.“

Кои индустрии најмногу профитираат од хиперлокалниот маркетинг?

  • Финансиски институции – локални филијали користат гео-таргетирање за да промовираат кредити или банкарски услуги во специфични региони, каде регионот е послаб со продажба на кредити.
  • Ресторани и кафулиња – динамички попусти за корисници што поминуваат во близина
  • Малопродажба – зголемување на in-store сообраќајот преку моментални промоции
  • Е-трговија и мобилни апликации – персонализирани препораки базирани на геолокација

Зошто хиперлокалниот маркетинг е иднината?

  • Максимален ROI – инвестициите се насочени само кон релевантни корисници
  • Зголемена конверзија – 76% од корисниците се подготвени да посетат продавница ако добијат персонализирана понуда (Google Consumer Insights, 2024)
  • Brand Loyalty – директната интеракција со потрошувачите гради доверба и ангажман

Хиперлокалниот маркетинг веќе не е иднина – тој е најпрецизниот начин на таргетирање денес.  Брендовите што знаат како паметно да ги искористат податоците за локација и однесување ќе бидат пред својата конкуренција, создавајќи иновативни, висококонвертирачки и персонализирани искуства.

Прашање за вас: Дали вашата маркетинг стратегија е подготвена за локалната револуција?

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.