• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 16, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

IAB Бугарија за прв пат ги спроведе дигиталните награди IAB Mixx Awards

16/11/2015
in Во фокусот, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Од минатата недела, Бугарија има ново поле за натпревар на најдобрите креативци. Ако ФАРА е местото каде маркетинг агенциите ги мерат ‘мускулите’ во креативност, а Effie – местото каде што се докажуваат резултатите и ефективноста, IAB Mixx Awards ќе биде местото за достигнувањата во интерактивниот и дигитален маркетинг, како за агенциите, така и за огласувачите. Тоа е престижен меѓународен фестивал кој се организира од бугарскиот ‘клон’ на IAB (Interactive Advertising Bureau), а првото издание го имаше во четвртокот, 12 ноември.

© НАДЕЖДА ЧИПЕВА | Capital.bg
© НАДЕЖДА ЧИПЕВА | Capital.bg

“IAB Mixx Awards е натпревар за digital, само за digital”, изјави накратко Жастин Томс, менаџер за бизнис развој во ABC Design & Communication Group и дел од жирито на натпреварот. “Форматот е утврден и представен на многу места во светот, каде што дигиталната индустрија е добро развиена”, дополна таа. Според неа, спроведувањето на настанот на бугарскиот пазар означува дека дигиталната индустрија во Бугарија се развива динамично и е на ниво.

Освен Жастин Томс, во жирито членуваат и регионалниот менаџер на Critman за Блаканот Емил Олованов, менаџерот на Портфолио и Нет Инфо Александар Варов, креативниот директор на Oglivy Sofia Илија Јаков, управниот директор на NEXT-DC Марија Тодорова, извршниот директор на онлајн адвертјазинг мрежата Httpool Венцислав Костов и менаџерот за дигитален маркетинг во Mtel Георги Малчев. Од IAB Бугарија посoчуваат дека членовите на жирито се избрани по принципот на авторитет и искуство и дека ќе се менуваат секоја година од управниот совет на организацијата.

р е к л а м а

Жирито ги избира најдобрите кампањи во седум категории, во согласност со спецификите на бугарскиот пазар – директна интерактивна кампања, брендирана содржина, интеграција меѓу различни видови медиуми и платформи, интерактивна видео кампања, мобилна кампања, кампања на социјалните мрежи и иновативни и експериментални кампањи, кои не подлежат на категоризација. Особеност на IAB Mixx Awards е дека секој член на жирито одговара на една од седумте категории во програмата на фестивалот.

“Кога почнувавме, не’ предупредија дека едвај дали ќе собереме повеќе од 20 кампањи за таков профилиран натпревар, и тоа за првото издание”, рече Емил Илиев, извршен директор на IAB Бугарија. Во фестивалот се вклучија 17 компании со вкупно 43 кампањи, примени за еден месец. “Ако имавме повеќе време, сигурен сум дека ќе ги удвоевме кандидатите”, дополнува Илиев. Најголем интерес кај гласувачите и агенциите имаше за категоријата “Брендирани содржини”, а најмал за “Мобилни кампањи”. Таму златната награда беше доделена на единствената пријава во категоријата – мобилната апликација за здрав живот “Здрави” на агенцијата ВОКС-1 за Софарма.

Најнаградуваниот проект е поднесен од огласувачот Pernod Ricard Bulgaria – кампањата “Stay True People” ги освои првите места во категориите “Интеграција во различни медиуми и платформи”, “Интерактивна видео кампања” и “Кампања на социјалните мрежи”. Таа е насочена кон младите луѓе и ги раскажува приказните на неколку претставници на генерацијата Y (родени меѓу 1985 и 2000 година). Првите места во категориите “Директна интерактивна кампања” и “експериментална кампања”  беа доделни, соодветно, за кампањата за потрошувачки кредити на Mediacom за UniCredit BulBank и Museum of Less Ordinary на Next-DC, реализирана за Vodka Finlandia.

Во категоријата, во која се наградуваат најиновативните кампања, големата награда беше доделена за “Вело Линия” на Next-DC, реализирана за LIDL, која вклучува интерактивна инсталација за снимање на екстрим-бајк спуст на планината Витоша. Сите победници во седумте категории, освен добиените први награди, имаат можност за бесплатно учество на меѓународните изданија на наградите – глобалното во Њу Јорк, како и IAB Mixx Awards Europe.

Победници на IAB Mixx Awards

Категорија “Direct Response and Lead Generation”
1 место: “Consumer Loans”, агенција: Mediacom, клиент: UniCredit Bulbank
2 место: “Планирай смело”, клиент: “БНП Париба Лични Финанси”
3 место. WWF #ZaVitosha, агенција: Медияпост Хит Мейл България, клиент: WWF

Категорија “Branded Content”
1 место: “Museum of Less Ordinary”, агенција: Next-DC, клиент: Vodka Finlandia
2 место: “Вело Линия”, агенција: Next-DC, клиент: LIDL
3 место: “Stay True People”, клиент: Ballantine’s (Pernod Ricard Bulgaria)

Категорија “Cross Media Integration”
1 место: “Stay True People”, клиент: Ballantine’s (Pernod Ricard Bulgaria)
2 место: “Bushmills Brothers on Tour”, агенција: Knoway, клиент: Bushmills Irish Whiskey
3 место: “Explore Bulgaria”, клиент: National Geographic Channel (Fox International Channels)

Категорија “Interactive Video Campaign”
1 место: “Stay True People”, клиент: Ballantine’s (Pernod Ricard Bulgaria)
2 место: “Kamenitza All4One”, агенција: Interactive Share, клиент: Kamenitza

Категорија “Mobile”
1 место: “Здрави”, агенција: ВОКС-1, клиент: “Софарма”

Категорија “Social”
1 место: “Stay True People”, клиент: Ballantine’s (Pernod Ricard Bulgaria)
2 место: “J&B Modern Classics”, агенција: Knoway, клиент: J&B Scotch Whiskey
3 место: “Здрави”, агенција: ВОКС-1, клиент: “Софарма”

Категорија “Brave”
1 место: “Вело Линия”, агенција: Next-DC, клиент: LIDL
2 место: “Museum of Less Ordinary”, агенција: Next-DC, клиент: Vodka Finlandia
3 место: “CN Joking Billboard”, агенција: gobox, клиент: Cartoon Network

Извор: Capital.bg

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.