• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Иднината на ПР-от: Меѓу сонот и јавето

07/07/2013
in Во фокусот, Истражувања
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Усогласување на комуникациските стратегии со потребите на бизнисот го истисна справувањето со дигиталната еволуција и социјалните медиуми од листата на приоритетни теми со кои професионалците од областа на односите со јавноста и комуникацискиот менаџмент сметаат дека ќе се соочуваат во годините што претстојат. Ваквото
на изглед „враќање кон корените“ е само еден од резултатите од неодамна објавеното истражување од областа на односите со јавноста – European Communication Monitor 2013, спроведено од EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association) и EACD (European Association of Communication Directors) во кое учествуваа над 2700 комуникациски стручњаци од 43 европски земји (вклучувајќи ја и Македонија).

Интересно, градењето и одржувањето доверба, како едно од темелните вредности вградени во самата дефиниција на односите со јавноста се дури трет приоритет* за претставниците на современата европска заедница на комуникациски професионалци. Да не зборуваме за улогата во поддршка на промените во организациите, која е дури седми од 11 приоритети или поттикнувањето на интернационалните и интеркултурните комуникации што е на претпоследното место во ова рангирање.

р е к л а м а

 (клик на сликите подолу за зголемен приказ)

Idnina na PR
*Приоритети за комуникацискиот менаџмент во Европа до 2016-та

Социјални медиуми: Меѓу желбите и можностите

Изгледа дека меѓу ПР професионалците во Европа полека спласнува митот за огромната моќ на Facebook и Twitter во креирањето на перцепцијата за одредена организација во јавноста. За првпат во изминатите 5 години, оценката за значењето на овие две најголеми социјални мрежи во комуникацискиот менаџмент не расте, иако и понатаму 73% од испитаниците веруваат дека токму online комуникациите се значајни за комуникациите на организациите, вклучително и на компаниите, со нивните целни групи од јавноста (публики).

Доколку се прашувате на што се должат ваквите трендови, тогаш можеби следниот податок ќе ви даде некаква идеа. Имено, кај повеќето комуникациски стручњаци постои огромна дупка меѓу перцепцијата за значењето на социјалните медиуми и нивната ефективна примена** во секојдневната реализација на комуникациските стратегии. Кај некои видови тактики, како што се употребата на апликации и мобилни web страници оваа дупка е поголема и од 30%.

DUPKA_social media_OK
** Значење и примена на алтернативни алатки и канали

Дека желбите и можностите не одат секогаш „рака под рака“ говори и искрениот одговор нашите колеги кога станува збор за вештините и знаењето за креирање содржини и работа со социјалните медиуми***. Истражувањето покажува дека во најмала рака комуникациските менаџери покажуваат скромно знаење (едвај „тројче“ на скалата од 1 до 5) кога се работи за „искористување“ на социјалните медиуми во функција на креирање и имплементација на ефективни стратегии за односи со јавност.

Sposbnosti za social media
*** Познавање на социјалните медиуми: Ограничени способности на комуникациските професионалци

Се разбира, вака размислуваат оние што одговориле на прашалникот на  EUPRERA и EACD,  што не значи дека Вие го делите нивното мислење. А, впрочем, кое е Вашето мислење? Каква е состојбата во Македонија на ова поле?

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.