За многу луѓе, празничниот период од годината може да се чини малку напорен, што значи дека одвојувањето на пет минути за полнење на сопствените социјални батерии е неопходно. Со тоа на ум, шведскиот бренд на мебел IKEA се одлучи за поискрен пристап во својата нова Божиќна кампања за канадскиот пазар.
Во централниот спот на кампањата, насловена “Take a Holiday from the Holidays” („Направете одмор од празниците“), гледаме разни луѓе кои се искрадуваат од празничните забави и активности за да ги најдат своите пет минути на мир и спокој. Секако, мебелот на IKEA е секогаш тука да им го овозможи таквиот одмор – да се потпрат, да седнат или да си прилегнат.
Видеоспотот е проследен со песната “Think We’re Alone Now” на Tiffany од 1987 година.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција Rethink.