• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, March 5, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Илон Маск ја претстави својата “Теслакила“ и веднаш ја распродаде

November 9, 2020
in FMCG, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Две години откако првиот човек на компанијата „Тесла“ навести во твит дека ќе продава „Тесла текила“, алкохолниот пијалок по цена од 250 американски долари за шише е веќе распродаден.

Алкохолниот пијалок од агава, наречен “Теслакила“, не може да се купи во моментот бидејќи на веб-страницата на Тесла пишува дека сите количини се распродадени, пренесува Ројтерс.

Фотографиите од страницата покажуваат елегантно шише во форма на молња, многу поразлично по изглед отколку што некогаш го најавуваше Илон Маск.

р е к л а м а

Целата идеја за текилата се роди во 2018 година како дел од шега за 1 aприл, кога Маск на својот Твитер профил објавил дека Тесла ќе банкротиа. Тогаш Маск објави фотографија од него како онесвестен седи  потпрен на Tesla Model 3 и опкружен со шишиња на кои пишува Теслакила. Многумина беа убедени дека станува збор за шега.

Сепак, напорите на милијардерот да влезе на пазарот на алкохол во октомври истата година не беа поздравени од мексиканските производители на текила.

Мексиканското регулаторно тело за текила во тоа време негодувало за името “Теслакила“ затоа што асоцира на текила, што претставува заштитен збор.

Според веб-страницата на компанијата Маск, Текила Тесла ќе биде достапна само во избрани држави во САД, вклучувајќи ги Њујорк, Калифорнија и Вашингтон.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.