Во склоп на “Денови на комуникациите”, централниот национален фестивал за маркетинг комуникации, прогласени се победниците во натпреварувањата IdejaX и Mixx.
За натпреваувњето IdejaX во кое се наградуваат најкреативните проекти реализирани во сите видови на медиуми, вкупно беа пријавени 123 проекти, од страна на 36 агенции и 74 огласувачи.
Престижната титула Агенција на годината ја освои огласувачката агенција Imago. Потоа следи агенцијата UTORAK Biro za propagandu која освои две награди во две категории за кампањата “Iskon – Ne daj babi s kolačima da prođe!”, а третото, четвртото и петтото место му припаднаа на агенциите McCann Zagreb, Senor, BBDO Zagreb i Grey Worldwide Zagreb
Престижната награда за “Огласувач на годината” ја освои фирмата Iskon.
За наградата Mixx која се доделува за најкреативните и најефикасните дела во online огласувањето, конкурираа 60 проекти пријавени од страна на 19 аганции и 42 огласувачи. Наградата “Best in Show” ја освои агенцијата Brlog (група Bruketa&Žinić OM)за кампањата “Izgubljena stranica – Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS)” за нарачателот Хрватската планинска спасувачка служба.
Во останатите категории на Mixx наградите, освојувачи се: Brand Awareness – “Erste pametna kartica tekućeg računa”, MediaCom, iZone, Infinum за клиентот Erste banka; Direct Response and Lead Generation (2 победници): “Zabava u tvom tanjuru – Podravka”, Nivas за клиентот Podravka и“Launch – BabyWatch”, Drap за клиентот BabyWatch, Cross-Media Integration “I Have a Kraš on You – Dorina”, Drap за клиентот Прехрамбена индустрија Kraš; Website – “Responsive Zadovoljna.hr”, Web.burza за клиентот Nova TV; Mobile – “Erste Redomat”, Infinum за клиентот Erste banka; Content Marketing & Social Media – “Volim meso – Volim meso”, на студиото KIOSK за клиентот PIK Vrbovec; иИновативна употреба на технологијата – “Interaktivni izlozi – Vip”, Grey Worldwide Zagreb за клиентот Vipnet.
IDEJAX – Листа на наградени дела и агенции
Наградите X се доделени во следните категории:
l Агенција на годината:Огласувачка агенција Imago
l Огласувач на годината: Iskon
l Најдобра интегрирана кампања: “ISKON – Ne daj babi s kolačima da prođe!”, UTORAKbiro za propagandu за клиентот ISKON
l Храна: “Fridrih šampinjoni – Speed baking”,Огласувачка агенција Imago за клиентот Fridrih
l Пијалоци (алкохолни и безалкохолни): “Ožujsko – Nadimci”, BBDO Zagreb за клиентотЗагребска пивара
l Трговија и апарати за домаќинство: “Pitroid – Posmrtni marš”, McCann Zagreb за клиентот Atlantic Grupa
l Туризам, култура и слобоно време: “Pula film festival – Zaželi, proslava 60. rođendana Pula film festivala”, Sonda за клеинтот Pula film festival
l Телекомуникациски услуги: “ISKON – Ne daj babi s kolačima da prođe!”, UTORAK_biro za propagandu за клиентот Iskon
l Финансиски и осигурувачки услуги: “Erste banka – Gotovinski krediti – Do sutra” Grey Worldwide Zagreb за клиентот Erste&Steiermärkische Bank
l Опшествена акција: “Volonterski centar Zagreb – Uz lijepe riječi i mržnja se liječi”, Imago reklamna agencija за клиентотВолонтерски центар Загреб
l Самопромоција и корпоративна комуникација: “Señor – Brand New Year”, Señor
IdejaX IdejaX посебни признанија:
l Најдобар дизајн и art direction – “Señor – Brand New Year”, Señor
l Најдобар copywriting – “Vina Matković – Iskrena vina”, Señor за клиентот OPG Matković
IdejaX ранг листа на агенции спрема бројот на бодови:
1. Огласувачка агенција Imago – 16 бодови
2. UTORAK_biro za propagandu – 10 бодови
3. McCann Zagreb – 9 бодови
- Señor – 6 бодови
5. BBDO Zagreb – 5 бодови
Grey Worldwide Zagreb – 5 бодови
Ideja X ранг листа на огласувачи спрема бројот на бодови:
1. Iskon – 10 бодови
2. Fridrih – 6 бодови
3. Atlantic Grupa – 5 бодови
Загребска пивара– 5 бодови