• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Инфлуенсер маркетинг и недоумиците на просечниот потрошувач

24/04/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Наоми Кембел, еден од најпознатите модели во светот, во мај 2017 година, на својот профил на Инстаграм стави навидум обична фотографија, која во никој случај не се издвојуваше од другите фотографии на нејзиниот профил, но постоеше сомневање дека сепак не се работи за обичен пост.

Имено, споменатата фотографија, на која се наоѓаат три патнички куфер во хотелска соба, изгледаше како и секоја друга, која некоја позната личност која често патува ќе ја постави на својот профил и многумина не забележаа дека во постот е означен и Globe-Trotter – луксузен производител на куфери. Така, не беше јасно дали Кембел за поставувањето на фотографијата добила одредена сума на пари или пак, се работи за спонтана и искрена фотографија, која нема никаква врска со маркетинг.

р е к л а м а

Проблемот е во тоа што во наведениот постот не е наведено дали се работи за реклама, па оние кои го следат моделот, фотографијата може да ја доживеат како искрена препорака за производите на споменатата компанија. Ова го привлече вниманието на Американското тело за грижа на потрошувачите и Федералната комисија за трговија, па во септември 2017 година во Инстаграм сандачето на 21 инфлуенсери им стигна прашањето дали тие се платени за рекламирање на одредени производи. Меѓу инфленсерите до кои е поставено ова прашање, се најде и Кембел, која во оваа прилика одговори дека нема финансиска корист од компанијата Globe-Trotter, но сепак инцидентот го привлече вниманието за малку непријатната вистина за светот на рекламирање на социјалните мрежи: границата помеѓу платените и “искрените, спонтани” постови  често е невидлива за просечниот потрошувач.

“Инфлуенсер маркетинг”, во рамките на кој “корисниците со висок профил” се платени да рекламираат некој производ, е еден од најнапредните делови на маркетинг индустријата во последно време, па се проценува дека оваа гранка, која не ни постоеше пред само пет години, до 2020 година ќе генерира профит од над 10 милијарди долари. Фејсбук, Инстаграм и Твитер веќе ги прилагодија своите сервиси на овој начин на рекламирање, на начин овие рекламни постови да не се разликуваат од обичните, но овој начин на рекламирање отиде уште еден чекор напред и огласувачите денес директно им се обраќаат на инфлуенсерите, па тие за одреден надомест поставуваат видео содржини и фотографии кои рекламираат некој производ.

Овој начин на рекламирање е ефикасен затоа што препораката е најдобар начин да се истакне некој производ, па денес она што корисниците со висок профил го поставуваат на социјалните мрежи се доживува како “препорака до пријателите.” Така, подемот на инфлуенсер маркетингот се` повеќе го привлекува вниманието на регулаторните тела, кои се загрижени дека обичните корисници често не можат лесно да проценат кога станува збор за обичен пост, а кога за реклама и од корисниците кои имаат многу следбеници бараат да посочат кога станува збор за маркетинг содржина, со цел да стане јасно дека производот го препорачуваат заради тоа што добиле одреден надомест за тоа, а не затоа што тие лично стојат зад производите за кои тврдат дека поседуваат одреден квалитет. Иако се наведува дека помладите корисници, за кои обично се наменети овие реклами, знаат како да направат разлика помеѓу обичниот и рекламниот пост, се очекува дека наскоро овој процес ќе биде регулиран со одреден прописи.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.