Во светот на технолошките иновации, нови платформи и постојана конкуренција, зборовите лесно го губат своето значење, дури и кога концептите што ги претставуваат навистина ја менуваат индустријата. Секој концепт што се промовира премногу брзо, неопходно и со многу малку алатки, може многу брзо да се претвори во помодарство, а “вештачката интелигенција” не е имуна на овој факт, открива истражувањето на компанијата Resultics.
Речиси половина (47%) од маркетерите сметаат дека вештачката интелигенција е преизвикана и пренагласена, додека 43 проценти од нив сметаат дека производителите на овие технологии премногу ветуваат, а многу малку овозможуваат.
“Со толку внимание од индустријата и толку малку работи што можат да се покажат, маркетерите веќе се уморни од овој поим”, изјави за Adweek, Редрика Субраман, извршен директор и ко-основач на компанијата Resulticks. “Производителите на софтвер мора да ги подобрат своите игри и да им обезбедат на маркетерите алатките што им се потребни за ваштачка интелигенција“.
Во продолжение е даден инфографик на магазинот „Adweek“ што го прикажува односот на маркетерите кон примената на вештачката интелигенција.