• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Институт Ројтерс: За време на пандемијата е забележан пораст на информирањето преку телевизија

26/06/2020
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најчесто користени извори на информации за пандемијата на коронавирус се онлајн медиумите и телевизијатата, покажа новата студија на Институтот Ројтерс за проучување на новинарството.

Извештајот оваа година опфати 40 земји од целиот свет, вклучувајќи ги за прв пат Кенија и Филипините. Иако истражувањето започна во 2019 година, поради избувнување на пандемијата на вирусот корона, некои делови од истражувањето беа повторени во текот на април 2020 година во Велика Британија, САД, Германија, Шпанија, Јужна Кореја и Аргентина.

р е к л а м а

Во истражувањето се наведува дека корона вирусот ги потсети граѓаните на вредностите на традиционалните медиуми. Иако онлајн-медиумите сеуште се главен извор на информации, во овие шест држави има зголемување на информациите преку телевизија. Во овие земји, истражувањето покажа и пад (два проценти) на информациите преку печатените медиуми, а една од причините е намалувањето на физичката дистрибуција на весниците. Се претпоставува дека ова намалување на дистрибуцијата на весници може да го забрза целосното преминување кон дигиталните платформи.

Истражувањето покажа дека граѓаните од овие шест земји за време на пандемијата, после здравствените експерти и организации, најмногу им веруваат во информациите што се пласираат во медиумите (59 проценти). Граѓаните од овие земји во истиот процент им веруваат на владите, додека во политичарите граѓаните веруваат само 35 проценти.

Кога станува збор за социјалните мрежи и апликациите за размена на пораки, истражувањето открило дека скоро 24 проценти од граѓаните во овие шест земји ја користеле апликацијата WhatsApp за да пронајдат и споделат новости за COVID-19, а забележано е дека некои граѓани за прв пат за видео комуникација користеле платформи како Zoom, Houseparty и Google Hangouts.

Истражувањето покажа дека повеќе од половина од испитаниците (56%) од 40 земји се загрижени за ширењето на дезинформации преку интернет, особено во Бразил (84%), Кенија (76%) и Јужна Африка (72%). Најмалку загрижени се граѓаните од европските земји како Холандија (32%), Германија (37%) и Данска (37%). Најголемиот пораст на загриженоста е кај граѓаните на Хонг Конг за време на конфликтот меѓу владата и студентските демонстрации и Финска поради ширењето на руското влијание.

Иако за време на пандемијата е забележан пораст на плаќањата преку интернет во некои земји, како САД и Норвешка, во истражувањето се вели дека повеќето граѓани сè уште не сакаат да плаќаат онлајн медиски содржини.

Истражувањата во овие шест земји покажаа дека пандемијата на корона вирусот, меѓу другото, придонесе за зголемување на употребата на социјалните мрежи од страна на младите луѓе, особено кога станува збор за употреба на Инстаграм и Снепчет. Иако веќе се забележани економски последици од пандемијата на корона вирусот врз новинарството, во истражувањето се вели дека следните 12 месеци ќе бидат клучни во индустријата на вести. Исто така, се наведува дека редакциите во наведените земји ја зголемија верификацијата на фактите, како и ширењето на дигиталната писменост со цел да се спротивстават на многу теории на заговор кои се пласираат на социјалните мрежи и другите платформи.

Целосниот извештај е достапен овде.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.