• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интегрираните комуникации се многу важни за позиционирање на брендот!

03/11/2016
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

(РЕГИОН) – Нешто повеќе од половината учесници на фестивалот KAKTUS 2016 (54,5%) сметаат дека квалитетот на интегрираните кампањи во Србија е на релативно добро ниво. Сепак, секој трет испитаник (31,8%) смета дека квалитетот на интегрираните кампањи е релативно лош, покажа најновото истражување на Marketing mreža, која во соработка со агенцијата MASMI Beograd, го спроведе на неодамна одржаниот фестивал KAKTUS 2016.

Според мислењето на испитаниците, убедливо најдоминантен канал на комуникација и понатаму е ТВ (80%), потоа следат социјалните мрежи (11%), останатите дигитални канали (4%), outdoor (1%) и  BTL (1%). Дури 77% од испитаниците сметаат дека интегрираните комуникации се исклучително важни за позиционирањето на некој бренд.

На прашањето – наведете интегрирана кампања којашто ви оставила најголем впечаток во последните шест месеци, учесниците на фестивалот KAKTUS 2016 ги навеле кампањите на компаниите Vip Mobile “Dobro došli” (15%), Strauss Adriatic “Dobro jutro Džezveri” (12%) и m:ts pripejd (9%).

р е к л а м а

Кога е во прашање компанијата Coca-Cola, 6% од испитаниците не навеле конкретна кампања, туку само го навеле називот на брендот. Кампањата “Da je butik banka” на Теленор банка, “Šta vas boli” на компанијата  Pharma Swiss и реклмата за Lav kokice се поеднакво популарни (3%). Од друга страна, речиси една петтина од испитаниците наведува дека ниту една кампања не им оставила впечаток во последните шест месеци.kaktus-final-istrazivanje_004

Учесниците на фестивалот KAKTUS 2016 во најголема мера рекле дека нивната компанија/агенција во прилична мера (32%), односно многу (45%) се спремни да реализираат квалитетна интегрирана кампања. Значајно помалку од нив сметаат дека нивната компанија релативно малку (17%), односно дека не е спремна (4%) да реализира интегрирана кампања.

Повеќе од половината испитаници сметаат дека се поуспешни интегрираните кампањи на кои работи една full servise агенција. Нешто помалку, но и понатаму голем процент сметаат дека се поуспешни интегрираните кампањи на кои работат повеќе специјализирани агенции (41%), додека најмалку успешни се сметаат in-house кампањите (3%).

 kaktus-final-istrazivanje_005

Дури 45% од испитаниците сметаат дека интегрираните кампањи не се резервирани само за компаниите со големи буџети, додека нешто помалку не се сигурни (39%). Третина од испитаниците сметаат дека нивната компанија е спремна да издвои од 11 до 30% од буџетот, и исто толку од нив сметаат дека нивната компанија е спремна да издвои помалку од 10% од буџетот за иновативни, интегрирани решенија во 2017 година. Значајно е помал бројот од нив кои сметаат дека нивната компанија е спремна да издвои од 31 до 50% од буџетот (9%) или повеќе од 50% од буџетот (4%).

Речиси сите испитаници попрво би се определиле за интегрирана кампања која е иновативна, поинаква и на работ на креативниот ризик (89%), отколку кампања која е класична, но донесува сигурен профит (11%).

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.