• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Алекс Хабданк директор за pay-TV пазарите во развој во Modern Times Group.

22/05/2015
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

NEM 2015  е најголемиот медиумски настан во нашиот регион, а оваа година ќе се одржи во Дубровник од 9 до 11 јуни, во хотелот Дубровник Палас. Еден од истакнатите говорници на овогодинешниот NEM е и Aleks Hadbank, директор за pay-TV пазарите во развој во Modern Times Group. Господинот Habdank ќе учествува на панелот „Дали second screen секогаш ќе биде во сенка?“ на кој со колегите ќе продискутира за влијанието на second screen гледањето врз рејтинзите, продажбата на огласите и ангажираноста на социјалните мрежи.

ALEX WITH SIGN V2

Како гледате на моменталната ситуација на новите пазари? И која е позицијата на MTG на тоа подрачје?

р е к л а м а

MTG одсекогаш веруваше во новите пазари и додека економската ситуација се разликува од држава во држава, во принцип, сите pay-TV пазари континуирано растат, затоа што државите се дигитализираат. Тоа е сјајно за нас, бидејќи сакаме да бидеме водечки снабдувач на дигитални  услуги на нашите главни пазари.

Нашите pay-TV-канали, кои се состојат од брендовитe Viasat и филмските канали TV1000 се повеќе растат по успешното ребрендирање минатата година. Полека го зголемуваме бројот на претплатници во повеќето пазари, а минатата година го додадовме и брендот за млади Trace. Содржината на нашите pay-TV канали е посилна од било кога, бидејќи ние трајно инвестираме во врвна и на локално ниво важна содржина, со повеќе од 60% сосема нови наслови кои се ексклузивни за оваа област.

Се разбира геополитичката ситуација во Русија и Украина влијаеше и врз нас, но сеуште сме водечки оператор во Русија и тукушто потпишавме нов интересен дигитален договор за дистрибуција со Киевстар во Украина.

Кога станува збор за free-ТВ, нашата медиумска компанија е најголема или втора по големина во балтичките земји, Бугарија и Чешка.

Исто така, ние сме водечки акционер во продукциската компанија Paprika Latino, која е присутна во девет земји во регионот.

Многу возбудливи работи ни се случуваат во овие пазари.

Кој е најдобриот начин за пристап до различните пазари? Постои ли сеопфатен рецепт за успех, или е поверојатно дека индивидуалниот пристап ќе донесе нови клиенти?

Гледачите сакаат најдобра содржина во одреден жанр и сакаат да можат да гледаат на платформата по сопствен избор.

Кога ги усвојуваме содржините и го планираме распоредот, подрачјето на Централна и Источна Европа, секогаш ни е на прво место во главата. Кога сте дел од меѓународна група, тоа ви дава моќ и врски премиерно да купувате содржини, кои што се важни за регионот. Исто така,  локализираме и FEEDS.

Нашето искуство на пазарот, како и истражувањата, покажуваат дека публиката во Централна и Источна Европа сака проверени документарни филмови. Viasat History – единствениот канал во регионот, кој  потполно се занимава со историја – има добри резултати кај целната група, а и пошироко. Пример за наслов кој се прикажува е Истражувачи на авионските несреќи во 2 светска војна, епизода за смртта на полскиот генерал Сикорски. Друг наслов е Wicked Inventions Like a Shot, кој помогнавме да се финансира и кој премиерно ќе биде прикажан кон крајот на оваа година, а епизодите се снимени во Полска и Словачка.

Имате големо искуство во дигиталната индустрија, можеме да кажеме дека го следевте нејзиниот развој во медиумската индустрија. Како гледате на таа еволуција и како ја замислувате иднината на Digital?

Digital значи многу работи за различни луѓе, компании и сектори. Но, мислам дека е важно да се гледа од перспектива на потрошувачите и оттаму да се почне. Доаѓањето на брз широкопојасен интернет заедно со поврзаните уреди (паметни телефони, таблети, игри, итн), им обезбедува на гледачите многу поголем избор и погодност и во тоа како им пристапуваат, а на тој начин и поголема контрола. Моите деца (6 и 8 години) го земааат здраво за готово тоа што едноставно избираат што и кога, со линеарен распоред кој делува како гласник кој промовира емисии или како водич. Интересно е дека за гледањето “на барање” требаа 15 години во целост да се прифати и да влезе во мејнстримот, повторно без сомнение, потпомогнато од брзиот широкопојасен интернет, како и помладите гледачи. На Вирџин Медија имавме повеќе од една милијарда гледања “на барање” секоја година. Доколку би се третирало како канал, тоа би го сместило на третото место на најголеми  канали после  BBC1 и ITV1.

Очекувам дека Дигиталното ќе расте со текот на времето. Ќе донесе нови можности за развој, но и закани за платформите. Но, ќе донесе и содржина за производителите како што ќе се зголемуваат очекувањата на потрошувачите, заедно со олеснет пристап и откривање на релевантни содржина.

Како ја гледате иднината на линеарните канали со оглед на тоа што се под постојана закана од новите технологии?

Во Обединетото Кралство, каде што живеам, 98% од гледањето сеуште се врши на телевизијата, па мислам дека иднината уште некое време и е сигурна. Сепак, не можеме да занемариме дека постои растечка промена која го поттикнува пробивот на мрежни уреди, како и млада дигитална генерација. Како оператор на платформа ги разбирам предизвиците на нашите дистрибуциски партнери. Сите наши канали нудат целосни catch-up и multi-screen права, па pay-TV операторите можат слободно  да понудат гледање во живо или одложено гледање во движење.

Каква е перцепцијата на Second Screen во растечките пазари? Што е, според Вашето мислење, најголем предизвик за услугата таму?

Мислам дека никој сеуште ја нема пронајдено волшебната формула за сеопфатна услуга на Second Screen, меѓутоа како што веќе реков, не можете да негирате дека доаѓа, особено со спојувањето на брзиот широкопојасен интернет на нашите пазари.

Многу оператори имаат креирано свои сопствени апликации, а исто така некои емисии и канали направиле многу добри апликации за да се подобри искуството на гледање и интеракција, но засега тоа е фрагментиран пазар.

Ние работиме со целиот пазар, и што е најважно, ги следиме потрошувачките трендови за да се осигураме дека гледачите најпрво помислуваат на нас.

Кој е најдобар начин на кој давателот на содржината и услугите може да промовира ваква услуга? И што гледате како предизвик?

За да успее некоја услуга, мора да се додаде вредноста на искуството на гледање, мора да биде сигурна и едноставна за пребарување и истражување, заради пронаоѓање на содржината што ве интересира. Сите наши pay-TV програми доаѓаат со целосни информации, кратка содржина и слика, па ако некој давател на услуга сака да создаде услуга ТВ водич, ги имаме сите преведени и подготвени за користење.

Од апликациите за вториот екран, многу се поважни multi-screen и catch-up правата за програмите. Тоа го работи MTG , па операторите од трета страна имаат спремен производ TV Everywhere за мобилните уреди.

Што е она што е интересно за Вас во регионот на Централна и Источна Европа? Што мислите, каков им е потенцијалот и кој е најголемиот предизвик?

Бидејќи влечам корени од тој регион, родителите ми се Полјаци и зборувам полски, регионот многу ме привлекува и заљубен сум во различноста на културата и уникатноста на секоја од земјите во регионот. Потенцијалот е бесконечен и со оглед на фактот дека сум работел во регионот во 90-тите, доведувајќи ги во нив првите pay-TV канали, гледам колку бил успешен регионот во воспоставувањето на демократските процеси и транзицијата во нивното стопанство. Се разбира, како што видовме во рецесијата од 2008 година, целиот свет може да биде погоден од проблемите од другите економии. Сепак, ние продолжуваме да веруваме и останува наша голема прилика.

Кои се вашите очекувања од NEM 2015 и што посакувате да остварите таму?

Ова ќе биде мое прво присуство на NEM. Навистина се радувам на поврзувањето со другите оператори и операторски канали,  како и тоа што ќе научам за најновите трендови и, се разбира,што ќе уживам во прекрасниот град Дубровник.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.