• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Аманда Џоунс, главен стратешки директор во McCann Букурешт

17/01/2020
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На 25 октомври 2019 год во хотел DoubleTree by Hilton во Скопје ќе се одржи Втората годишна конференција за е-трговија под наслов „БИЗНИС РАСТ СО Е-ТРГОВИЈА“, која е во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија. И оваа година, Конференцијата за е-трговија ќе биде местото каде многу истакнати меѓународни и домашни говорници преку предавања, панел дискусии и неформални разговори, ќе ги пренесат своите знаења и искуства од областа на е-трговијата и маркетингот.

Листата на говорници на конференцијата е исполнета со звучни и атрактивни имиња, а една од нив е и Аманда Џоунс, главен стратешки директор во McCann Букурешт, која на оваа позиција доаѓа од местото директор за планирање во McCann Манчестер. Аманда искуството во развивањето на продажни стратегии го стекнува работејќи во голем број на компании во Велика Британија и Европа, вклучувајќи ги Matalan, Marks & Spencer, Smyths Toys Superstores, но, сепак како најзначајно се издвојува нејзиното учество во метеорскиот раст на Aldi во Велика Британија.

р е к л а м а

Насловот на нејзината презентација на овогодишната конференција за е-трговија е „Раст со иднината на трговијата“, а нејзиното гостување го искористивме за добивање на корисни информации поврзани со е-трговијата, маркетингот и стратешкото планирање.

  1. На Втората конференција за е-трговија во организација на АЕТМ доаѓате како говорник и воедно претставник од една глобална маркетинг мрежа како што е Кажете ни нешто повеќе за значењето на маркетингот во е-трговијата во денешно време?

Забележуваме како одредени маркетинг сектори низ целиот свет се сè повеќе заслужни за успехот во деловното работење на компаниите и истовремено како многу брендови се развиваат паралелно со понудите кои ги нудат за потрошувачите, така што природно е е-трговијата да биде во фокусот кај најразлични брендови во многу категории.

Клучниот податок што ни го покажуваат нашите истражувања е дека е потребно брендовите да разберат што е тоа што го сакаат нивните клиенти во различни моменти и да ги испорачуваат соодветните алтернативи; а преку користење на е-трговијата  може да се забави или забрза т.н. „shopper journey“.

Преминавме многу понапред од само користење на „дигитални канали за дигитална продажба“ и навлеговме во еден навистина поинтегриран период, при што трговците на мало промовираат и продажба преку е-трговија во нивните физички продавници и обратно, промовираат продажба во нивните физички локации на нивните е-продавници.

  1. Дали може да ни направите паралела помеѓу веб-адвертајзинг во е-трговијата и градењето односно рекламирањето на бренд? Што е она што ги прави различни и што е она што ги спојува?

Клучната разлика е опсесијата со краткорочни резултати кај комуникацијата во електронска трговија, додека за создавање на бренд потребно е време. Развивањето на рамнотежа помеѓу краткорочните активации и долгорочното градење на брендот е клучот за градење успешен бизнис и силен бренд. Големиот број на податоци во веб-рекламирањето резултираше со мерење на сите нив, најмногу затоа што тоа може да биде измерено, а не затоа што тоа нужно треба да биде измерено. Во таа смисла, полесно е да се следи веб-рекламирањето, што е олеснувачки за маркетинг тимовите. Она што го спојува создавањето на бренд и е-трговијата треба да биде вашата публика и гаранцијата дека преку она што го нудите испорачувате доследно искуство кое ги задоволува потребите на луѓето, кои постојано се менуваат.

  1. Пристапот до потрошувачите континуирано се менува, а со тоа и маркетинг тактиките. Кои фактори треба да се земат предвид при подготовката на една успешна маркетинг стратегија?

За многу брендови претставува потешкотија да останат во чекор со промените, така што потребно е да се разбере и да се направи јасна разлика помеѓу она што претставува промена во однесувањето на потрошувачите која ќе трае и помеѓу минлив тренд што нема да направи разлика во однесувањето на потрошувачите. Маркетинг тактиките постојано се менуваат, но обезбедувањето јасна улога која ја играте во животите на потрошувачите, треба да обезбеди дејствување со цел, наместо дејствување затоа што тоа е возможно. Пристапот до потрошувачите е една работа, но не е сè; понекогаш, помалку е повеќе.

  1. Покрај сите промени во индустријата, одредени темели во трговијата остануваат непроменети. Кои се вечните константи на добрата трговија?

Познавањето на вашата публика, разбирањето на вредноста на вашиот производ или услуга и познавањето каде се вклопувате во животите на луѓето, никогаш нема да се променат. Брилијантен производ ќе ви донесе успех, или неверојатен бренд ќе ви донесе успех; но потрошувачите се побитни од кога било досега – тие сакаат транспарентност, одлични производи и брендови кои додаваат вредност и добро ги претставуваат.

  1. Вашата презентација на Конференцијата за е-трговија е на тема „Раст со иднината на трговијата“. Што е она што според вас го носи иднината на трговијата и како да се искористат придобивките од е-трговија за поголем раст?

Нашето истражување покажува јасна разлика помеѓу термините купување и пазарење и досега развојот на е-трговијата беше во насока на овозможувањето на купување и стекнување доверба од потрошувачите. Мислам дека со развојот на оваа област и движењето напред, успешните е-трговци сè повеќе  ќе започнуваат да ги истражуваат начините на е-трговијата како канал за пазарење, кој повеќе носи радост отколку убедување. Ние веќе гледаме дел од овој тренд, но се чини дека движењето ќе продолжи и понатаму.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.