• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Барбара Крајнц – генерален директор на словенската огласувачка комора

25/02/2014
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како што веројатно можете да забележите, авторот на статијава во последно време мошне често пренесува вести од Словенија :) Изминатиов период имав прилика да работам на еден регионален проект за вмрежување на некои агенции од регионот за потребите на еден клиент, па така мошне често имав прилика одблиску да ги следам случувањата во медиа-маркетинг индустријата во Словенија, што секако ме инспирираше да споделам и некои најважни новости поврзани со нашите колеги таму.

Благодарение на еден мој добар пријател, имав можност да контактирам и со Барбара Крајнц едно од најмаркантните имиња што се однесува до регионалниот и словенскиот адвертајзинг свет, долгогодишна директорка на словенската огласувачка комора и прв човек на еден од најценетите регионални огласувачки фестивали – Голден Драм.

На мое, а се надевам и на Ваше задоволство, Барбара денеска ни гостува на Маркетинг365 во еден краток  разговор со неколку блиц прашања.

р е к л а м а
Barbara Krajnc - marketing365.mk
Barbara Krajnc

М365: Барбара, Вие работите како генерален директор на Словенската огласувачка комора.Кои се главните предизвици и цели на ова тело во тековната 2014 година?

Барбара: Оваа година за Словенската огласувачка комора, повторно донесува многу новости и предизвици. На почетокот на годината, со нов четиригодишен мандат започна да работи нов управен одбор. Како што беше најавено од страна на новиот претседател, на одборот и на комората и се потребни неопходни промени за да стане модерна, ефикасна организација која во прв план  ќе се грижи,односно ќе работи за членовите и за индустријата.

Оваа година ќе биде јубилејна, бидејќи комората слави 15 години од своето постоење, па дури и 20 години од кога се воспостави само-регулација во Словенија. Во тек се подготовките за 23-тиот Словенечки огласувачки фестивал, кој ќе се одржи кон крајот на март во Порторож и кој оваа година носи интересни и познати гости од европската и светската огласувачка и креативна индустрија. Покрај тоа, ние се подготвуваме и за новиот фестивал Golden Drum  и Еffie наградите за ефикасност, и за уште многу други проекти.

М365: Како Словенската огласувачка комора се финансира и дали словенската држава го помага нејзиното функционирање?

Барбара: Комората е доброволна организација, членството во неа не е задолжително. Нашата комора мора исклучиво сама да си го обезбеди финансирањето, дали со годишни членарини, дали на некој друг начин.

М365: Со тоа што сте претседател на еден од најголемите регионални фестивали за огласување – Golden Drum, имате и континуиран преглед на развојот на креативната индустрија во регионот. Како го оценувате моменталниот стадиум во резвојот на индустријата?

Барбара: Мое мислење е дека креативната индустрија во регионот достигна голем успех и се развива многу брзо, сигурно побрзо отколку во некои развиени земји. Ако само помислиме, дали пред 20 години имавме интернет, мобилни телефони, таблети? Како агенциите ги смислувле и ги презентирале своите креативни идеи? И како потрошувачите можеле да дојдат до информациите за новите производи и услуги? Денешните и идните  трендови во голема мера ќе ги диктира технологијата, особено мобилните телефони. А од друга страна, најдобрите идеи и кампањи стануваат се повеќе интегрирани, користат повеќе канали на комуникација, како и различни области  и знаења.

Сепак, не е се во технологијата. Мислам дека за развојот на креативните индустрии придонесоа и фестивалите, кои ја поттикнуваат креативноста и конкуренцијата, и на сите нас ни ставаат огледало, а јас сум сигурна дека Golden Drum е секако еден од најважните.

M365: Колку добро ја познавате македонската маркетинг сцена и што мислите за неа?

 Барбара:Признавам дека можеби македонската маркетинг сцена не ја познавам доволно добро, но сепак од соработката со македонските агенции и медиуми на фестивалот Golden Drum, можам да кажам дека се видливи големи поместувања низ годините. Тоа го докажуваат и наградите на  Golden Drum, па и на другите познати фестивали. А тоа е сигурно доказ, дека идеите немаат граници и дека некои помали, помалку познати земји можат да успеат на европскиот, па и на светскиот подиум.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.