• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Бојан Додевски, креативниот директор на McCann Skopje позади наградуваната кампања „Стартап пакет“

25/10/2024
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На неодамнешниот меѓународен огласувачки фестивал Golden Drum, македонската агенција McCann Skopje освои две награди и титулата „Агенција на годината во Јадранскиот регион“, и сето тоа благодарение на кампањата „Стартап пакет“ за клиентот Халкбанк АД Скопје.

По тој повод, денешен гостин на Маркетинг365 е креативниот директор на McCann Skopje, Бојан Додевски, чиј креативен потпис стои позади наградената кампања. Со него разговараме за идејата и реализацијата на проектот, за соработката со клиентот, важноста на креативните натпревари и воопшто за значењето на креативноста во огласувањето.

Маркетинг365: Неодамна забележавте исклучителен успех на фестивалот Golden Drum со кампањата „Стартап пакет“ за Халкбанк. За што поточно се работи? Која беше задачата поставена од клиентот и како Вашиот креативен тим дојде до ова успешно решение?

Бојан Додевски: Задачата што ја добивме од Халкбанк беше да креираме кампања која ќе го промовира StartUp пакетот – иновативен производ наменет за поддршка на нови бизнис идеи и стартапи. Овој пакет обезбедува финансиска поддршка, неопходнa за успешен старт и развој на стартапите.

Кога размислувавме како креативно да го пренесеме духот и целта на производот, инспирација најдовме во легендарните почетоци на светски гиганти како Apple, Google, Amazon и YouTube. Сите овие компании започнале во скромни гаражи – најчесто во домовите на нивните родители. Сакајќи да ја пренесеме истата порака, ја осмисливме кампањата истакнувајќи ги токму тие скромни почетоци како симбол на претприемништво и верба во сопствената визија.

Сакавме да покажеме дека успехот не бара грандиозни почетоци – напротив, важно е да имате добра идеја и истрајност. Како што докажуваат овие примери, и компанија што почнува во гаража може да стане глобален лидер доколку основачите веруваат во својот потенцијал и не се откажуваат.

Маркетинг365: Во професионалните огласувачки публикации често се зборува за важноста на довербата помеѓу агенциите и клиентите, за отворената комуникација и слободата во развојот на креативните проекти. Досега со Халкбанк сте реализирале неколку успешни кампања, па следствено се наметнува прашањето каква е Вашата работна динамика со посочениот клиент?

Бојан Додевски: Едно од најдобрите нешта што може да му се случи на еден агенциски тим е да соработува со клиент кој со иста страст им се посветува на кампањите и работи на проектните задачи. И верува во својата агенција. Халкбанк е токму таков клиент. Нашата работната динамика е  исклучително позитивна и конструктивна, довербата помеѓу нас е на високо ниво, што овозможува отворена комуникација и креативен простор за истражување нови идеи. И кога соработката е таква, во еден момент проектите се повеќе од задача, тие стануваат можност да создадеме нешто ново, уникатно и вредно.

Маркетинг365: Освоената титула „Агенција на годината во Јадранскиот регион“ на фестивалот Golden Drum е несомнено голем успех како за агенцијата McCann Skopje, така и за македонската креативна индустрија во целина. Колкаво е според Вас значењето на креативните фестивали и награди за работењето на самите агенции? Како тие успеси придинесуваат за развојот на креативната индустрија во една држава?

Бојан Додевски: Креативните фестивали и награди, особено оние меѓународните, имаат навистина важна улога во развојот на агенциите и креативната индустрија. Тие не само што ни помагаат да ја споредиме нашата работа со другите агенции, туку и со светските брендови и кампањи. Овие настани се индикатор за состојбата во индустријата и даваат релевантна потврда дека она што го создаваме е значајно и конкурентно на глобално ниво.

Јас се надевам дека нашите постигнувања ќе имаат позитивно влијание врз целокупната домашна креативна сцена, на поединците, клиентите, агенциите. Нам ни се потребни клиенти кои ја ценат и ја бараат креативната возбуда, бидејќи само така можеме да создадеме кампањи кои ја зголемуваат вредноста на брендот и придонесуваат за развојот на креативната индустрија.

Маркетинг365: Живееме во динамичен свет кој забрзано се развива, а технологијата отсекогаш ја револуционирала креативноста со нови алатки. Какви се Вашите погледи за иднината на креативноста во огласувањето? Во време кога постојано се акцентира персонализацијата, дали има простор за кампањи кои ја допираат човечноста на поопшто ниво?

Бојан Додевски: Технологијата дефинитиво ги забрзува креативните процеси. И во наредниот период мислам дека нема да престанеме да се изненадуваме од способноста на вештачката интелегенција и сè она што може таа да направи. Ќе треба да се навикнеме на шокантно интересни вести.

Секако без разлика дали ние креираме или тоа го прават алгоритмите, темите на кои ќе работи креативната индустрија секогаш ќе бидат блиски до човекот и сè она што му е важно. Креативноста ќе опстои без разлика кој е нејзиниот креатор.

Персонализацијата или пак фокусот на единката и на иднивидуата не нè оддалечува од човечноста и таа поширока заедничка приказна за која зборувате. Ние секогаш ќе трагаме по тие универзални човечки вистини кои нè возбудуваат и ќе се обидуваме од нив да направиме приказна за брендовите, за нашите искуства, за поврзувањето меѓу луѓето и за нашиот однос кон светот околу нас.

Маркетинг365: Човекот и неговата култура опстојуваат и се развиваат во постојан циклус на творештво – да се твори и да се биде инспириран од творештвото на други. За крај, како Бојан секојдневно се инспирира да продолжи со креативноста?

Бојан Додевски: Целта на кампањите е да предизвикаат реакција. Луѓето градат однос кон она што ние го правиме и она што брендот го зборува. Тоа значи дека сосема суптилно влегуваме во нивниот личен свет и комуницираме со нивните сфаќања, желби и вредности. Овој дијалог со луѓето е многу забавен и е инспиративен за повеќето луѓе во индустријата.

Мислам дека е изгубена храброста во адвертајзингот. Стравот дека ќе згрешиш е поголем од желбата да иновираш. Лично мислам дека вистинскиот креативен успех лежи токму во подготвеноста да бидеш храбар. Творештвото, во основа, значи да се оди на работ на познатото. Оваа тенка линија по која секојдневно се движиме е истовремено инспиративна и возбудлива.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.