• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Борислав Миљановиќ: “Заборавете на рекламите. Content е иднината!“

13/08/2018
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Борислав Миљановиќ е основач и директор на најдобрата ПР Агенција во Србија за 2017 година, Represent Communications. Д-р по комуникациски науки, долгогодишен уредник и новинар во српските медиуми, почнувајќи од БК Телевизија до Блиц, Бора е човек кој успешно веќе 15 години ги антиципира промените во медиумскиот и маркетинг простор, адаптирајќи ја својата компанија на потребите на современата бизнис комуникација.

М365: Светот се сели онлајн. Огромна е промената што ја доживуваат медиумите како резултат на експанзијата на интернет комуникацијата. Како човек кој работел како новинар и уредник во повеќе медиуми, како ја гледате дигитализацијата на медиумите?

р е к л а м а

Светските медиуми немаат бизнис модели соодветни на промената во опкружувањето. Проблемот е што во глобални рамки сите маркетинг агенции се поставени да функционираат околу рекламите, но главна монета во медискиот и маркетинг бизнисот сè помалку е рекламата (ads), а сè повеќе содржината (content). Интернетот како своевиден мета-медиум никогаш не се вртел околу рекламите.

Луѓето денес не сакаат да бидат изложени на реклами, прекинувани додека гледаат фудбалски натпревар или „гаѓани“ со комерцијални пораки во тек на омилената серија. Интернетот им дава можност на корисниците да бираат што ќе гледаат според критериумот, дали тоа што компанијата им го нуди во тој момент им треба, им решава некој проблем или ги забавува. Само таков модел на комуникација поминува на Интернет. И гледаме како поради таквата промена во комуникацијата во светски рамки пропаѓаат особено весниците, а таквата промена ќе ги погоди и телевизиите и маркетинг агенциите. Во светски рамки веќе се бараат нови начини, кои се разликуваат од традиционалното рекламирање, како бизнисот да ги искористи новите медиски канали за промоција. Дигитализацијата на медиумскиот простор сега најмногу ги погодува весниците кои пропаѓаат, но ќе се одрази и врз телевизиите и врз маркетинг агенциите многу скоро. Прв пат по децении гледаме негативен тренд кај петте најголеми светски медиски конгломерати кои последнава година изгубиле речиси 30% од својата вредност на њујоршката берза. Тоа е знак дека светските инвеститори веќе губат доверба во класичните медиуми и маркетинг модели.

М365: Ќе ги „изеде“ ли дигитализацијата новинарите?

На нашиве сиромашни балкански простори, најпогодени се новинарите кои остануваат без работа или имаат мали плати, а не гледаат дека имаат одлична иднина. Кога велам одлична иднина, луѓето обично се сомничави. Да, засега новинарите пишуваат за медиуми, медиумите собираат определена публика, а компаниите му плаќаат на тој медиум за да може да се рекламираат пред неговата публика – тоа така веќе нема да функционира. Меѓутоа, во потрагата по квалитетна содржина, на компаниите веќе нема да им биде потребен традиционален медиум. Тие самите ќе го контактираат оној кој знае да раскаже добра приказна, да состави добар текст пренесувајќи ги сите важни информации и ќе понуди интересен напис или корисен совет, особено на специјализирани теми. На пример, ако моето хоби е скијањето, јас барам квалитетна содржина на таа тема во смисла на тоа каде има добри патеки, колку снег има или каква нова опрема има на пазарот и не ми е воопшто важно дали ќе ја слушнам таа информација на телевизија или ќе ја прочитам на некој сајт или Facebook страница на компанија која произведува скијачка опрема. Во САД, актуелен е трендот на големите компании како Coca-Cola да инвестираат во создавање на свои медиуми и таму да ги привлекуваат корисниците преку добра и интерактивна содржина, наместо да плаќаат скапи реклами за да стигнат до публиката на некој традиционален медиум или сајт. А на таквите специјализирани компаниски медиумски канали секогаш ќе им биде потребен некој со знаење и искуство да креира квалитена содржина.

М365: Што е, според Вас, во денешно време добра реклама?

Јас, ако сакате да бидам директен и отворен, мислам дека нема добра реклама. Секоја реклама е сама по себе тоа – реклама. Наместо каква реклама направила некоја компанија, луѓето се повеќе ќе ги интересира искуството односно колку компаниите се грижат за клиентите, како инвестираат во луѓето и околината, колку заедно со нас како потрошувачи работат и вложуваат во за нас важни сегменти од општествениот живот, односно како враќаат кон општеството, итн. Во време кога ни е сè достапно, брендот ќе нè придобие само со автентична комуникација. Сè почесто ќе ни биде важно дали брендот е транспарентен, дали производот кој го купуваме е направен со искористување на детски труд во некоја земја од третиот свет или со загадување и уништување на животната средина, а не колку е скапа рекламата што тој бренд ја направил или колку е убава манекенката во таа реклама.

Современите бизнис гиганти како Тесла, Гугл, Амазон воопшто не прават реклами, тие се рекламираат низ својата работа и низ комуницирање на нивните вредности. Тоа е иднината.

М365: Како ќе изгледа агенцијата во иднина? Кои се услуги и одели сметате дека ќе бидат потребни за 5 години од денеска?

Сите наши агенции во регионот ги насочуваме во правец на контент маркетинг, бидејќи веруваме дека за 5 години “целиот маркетинг“ ќе биде контент. Тоа значи дека се ќе биде дигитално, а во идниот свет на дигитални комуникации главната “монета“ нема да бидат рекламите, како што тоа беше во последниве 50 години, туку содржината.

На интернет огласите веќе не поминуваат, луѓето не сакаат реклами, туку сакаат совет, решавање на своите проблеми или забава и едукација. А за тоа е потребно да се креира квалитетна содржина која сето ова може да им го понуди на корисниците. Во таа смисла и ние ќе бидеме и агенција и редакција. Во нашите тимови ќе имааме се повеќе професионални контент креатори кои ќе се раководат според маркетиншки принципи во работењето, но ќе бидат и писатели, новинари, видео создавачи кои самостојно ќе креираат интересни содржини со новата технологија која ќе биде достапна, како проширена реалност или VOD.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.