• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Christoph Mainusch, генерален директор на Central European Media Enterprises и извршен и генерален директор на Nova Group

04/04/2016
in Во фокусот, Медиуми
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Christoph Mainusch, генералниот директор на Central European Media Enterprises и извршен и генерален директор на Nova Group, ќе биде еден од главните говорници на конференцијата NEM која ќе се оддржи овој јуни во Дубровник, Хрватска.

Christoph Mainusch
Christoph Mainusch

1.Откако се придруживте на CME, за компанијата често се зборува дека е на пат за стабилно опоравување. Како тоа вие ќе го опишете? Како ја проценувате сегашната состојба во компанијата?

Беше јасно дека за пресврт ќе биде потребно повеќе од година дена. Се фокусиравме на неколку точки:  задржување на водечкото место кај публиката на сите територии, подобрување на резултатите на приходите од огласувањето во Република Чешка, воведувајќи ревидирана политика на продажба, подобро управување со програмите, примена на цврста дисциплина во секторот на трошоците, концентрирање на нашите основни дејности и ослободување од споредните работи, како и реструктуирање на компанијата за да биде поедноставна и поефикасна.  

р е к л а м а

Ги постигнавме сите овие цели и ја зајакнавме својата водечка позиција на пазарот, што е цврста основа за наш понатамошен развој.

2.Што гледате како најважен чекор за правилно водење на својата компанија?

Оперативен приоритет ни беше повторно освојување на дел од пазарот во Република Чешка. Друга стратешка цел ни беше осигурување на надоместок за пренос и претплата. Важно е да се изгради друг доток на приходи. Денес надоместокот од пренос и претплата чини околу 12% од нашите консолидирани нето приходи и околу 25% од нето приходот во Бугарија и Романија.

3.Како CME одговара на дигиталната доба?

Успехот на CME е изграден на давањето на врвна содржина за гледачите на сите платформи, кога и да е и каде и да е. Преку нашите free-TV и pay-TV линеарни понуди ова вклучува и портфолио на тематски веб страници, седмодневни catch-up услуги (AVOD) и нашата SVOD понуда, водечки премиум претплатнички video-on-demand услуги со повеќе од 150.000 корисници на нашите шест пазари.

4.Какво влијание имаат новите начини на мерење на ТВ гледаноста на огласувачката стратегија на CME групата?

Со оглед на тоа дека до нашата публика допираме преку сите дигитални платформи, а не само во линеарната дистрибуција, важно е системот за мерење да ја одразува оваа промена. За даватели на содржини како што сме ние, клучно е тоа што можеме да прикажеме и да монетизираме полна гледаност, а не само дел од неа.

5.Кој CME пазар го гледате како најголем успех? Исто така, на кој се соочувате со најголеми предизвици?

Иако сите наши пазари се различни, едно им е заедничко: јасно е дека водиме на сите свои пазари, и кога е во прашање бројот на гледачите и кога се во прашање приходите од телевиското огласување.

6.Планира ли CME да додаде нови канали во портфолио? Или нови услуги?

Постојано го проучуваме своето портфолио на канали. Неодамна лансиравме и нов спортски pay-TV канал, Nova Sport 2 во Р.Чешка, кој ја следи нашата спортска програмска понуда. Воведовме на почетокот на годината и два нови канали, Nova International и Markiza International.

7.Сметате ли дека денешниот ТВ пазар е заситен со содржини?

Не би рекол заситен. Пазарите одговараат на барањата на гледачите и различноста се зголемува. Не можете да видите раздвижување на нови канали со општа содржина. Новите канали се воглавно специјализирани и тематски, било да станува збор за free-TV или pay-TV.

8.Дали таквата голема понуда е предизвик и за публиката и за огласувачите?

Зголемена конкуренција и повеќе канали секогаш се и поголем предизвик. Дигиталниот развој сепак не го загрози уживањето во ТВ содржините. Туку напротив. Телевизијата e појака како никогаш. Дигитализацијата нуди многу нови можности. Предизвик беше да се оствари и капитализира овај тренд и да се направи понуда на содржина достапна на сите платформи. Огласувачкиот пазар очигледно реагирал на оваа промена: проценуваме дека на нашите пазари уделот на вкупната потрошувачка на ТВ и онлајн огласување се зголеми од 52% во 2006 година на 71% во 2015 година.

9.Мислите ли дека новите технологии помагаат содржините да го пронајдат својот пат до публиката? Или непотребно го одвлекуваат вниманието?

Уживањето во медиумите се промени со новите технологии. Корисниците на крајот одлучуваат дали сакаат или не сакаат да прифатат одредена технологија.

10.Целата кариера ја поминавте како инсајдер на медиумската индустрија. Кои се според вас најважните промени, оние кои што биле најкорисни и за професионалците и за гледачите? И што би сакале никогаш да не се случело или да било измислено?

Како што и претходно споменав, дигитализацијата воведе разноличност во областа на медиумите, но наспроти многутте предвидувања, телевизијата зајакна.

11.Што гледате во слободно време? Кои се вашите омилени емисии ?

Сите наши локални програми.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.