• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Дамјан Дамјановски, маркетинг консултант за технологија, комуникации и иновации

27/11/2017
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Тренд што ќе остане е да се рекламираат производи што се нужни, а не модерни

Дамјан Дамјановски е маркетинг консултант со големо искуство во работа со брендови, стартапи и агенции на полето на технологија, комуникации и иновации. Австралиец од Сиднеј со македонско потекло, Дамјановски има развиено ефективни стратешки пристапи во широк спектар на бизниси, од етаблирани мултинационални брендови како „Самсунг“, „Кока-кола“, „Квантас“, „Американ експрес“, преку австралиски владини агенции како Одделот за здравство и стареење, Одделението за транспорт, Одделот за одбрана, до стартап компании. На 23 ноември, Дамјановски одржа презентација на Неделата на дизајнот во Скопје 2017 на тема Паметно рекламирање – мал буџет, максимално влијание. Неговата е една од 8-те презентации што од 23-26 ноември за разни теми од дизајн и рекламирање ги одржаа реномирани дизајнери и експерти од Македонија, Балканот и Унгарија. Повеќе информации за презентациите на Неделата на дизајнот во Скопје:  http://www.ministryofpleasure.net/presentations.html

р е к л а м а

Недела на дизајнот во Скопје е дело на Јавна соба – Центар за дизајн и иновација, во соработка со меѓународната платформа Балканска мрежа за дизајн.

  1. Кои се најголемите предизвици во современото рекламирање, особено со сите можности, но и со сета бучава во социјалните медиуми?  

– Мислам дека и покрај огромниот помак и бројните промени во врска со каналите што ги користиме за да целиме кон потрошувачите – уреди, социјални медиуми, сѐ поголемата фрагментација – најголемите предизвици во современото рекламирање не се премногу различни од оние што биле отсекогаш. Како можеме да ги поврземе потрошувачите со нашите брендови на значаен и влијателен начин? Она поради што денес овој класичен предизвик изгледа позастрашувачки е фактот што се чини дека е потешко од кога и да е да се привлече вниманието на индивидуата низ сиот хаос на современите медиуми. Но, како и секогаш, добра приказна и добра порака секогаш продираат низ сѐ ако се добро изведени.

2. Одржавте презентација на тема Паметно рекламирање (smart advertising) на Неделата на дизајнот во Скопје 2017. Кои се клучните точки за паметно рекламирање? Како најдобро да се преведе тоа искуство во македонски контекст?

 – Клучните точки на презентацијата се фокусираат на три клучни области:

• Познавање на вашиот клиент подобро отколку што тој се познава самиот себеси

• Преземање креативни ризици заради максимизирање на буџетот

• Научете подобро да ги предвидите вашите конкуренти

Мислам дека преведувањето на паметното рекламирање во македонски контекст ќе биде прилично директно, бидејќи овие концепти се универзални за кој било рекламен пазар, без оглед на големината, софистицираноста или културниот контекст.

3. Кој е вашиот најдобар совет за стартап-компаниите?

 – Поголемиот дел од стартапите секогаш прашуваат што може да ги максимизира нивните шанси за успех. Тешко е да се даде совет за тоа, кога толку многу стартапи денес го дефинираат успехот на различни начини еден од друг. Конечно, ако успехот на вашиот стартап е поврзан со градење одличен производ што луѓето сакаат да го користат и го сметаат за доволно вреден за да го платат – мојот совет е секогаш ист: „Тебе нека ти биде повеќе гајле за клиентот отколку на другиот, и ќе победиш“. Не само во однос на нештата како што е услугата за купувачите, туку навистина да ти е гајле во смисла да го истражиш и да го разбираш твојот клиент. Да се ​​запознаеш со неговите проблеми, она што го бара, каде има празнини на пазарот, што ги обележува. Колку повеќе ти е гајле за клиентот, толку повеќе клиенти ќе имаш.

4. Кои се сегашните и трендовите во развој во рекламирањето? 

 – Има многу мини-трендови кои траат веќе некое време, сè – од рекламирањето во техно-трик стил, каде што брендовите се псевдоиновираат со користење технологија за да добијат медиумско внимание – па до сè поголемо потпирање на влијателни личности кои треба да бидат вклучени во кампањите. Иако овие помали трендови доаѓаат и поминуваат, мислам дека еден од најголемите макро трендови, кои веројатно ќе останат и ќе растат во следната деценија, ако не и подолго, е идејата за рекламирање базирано на целисходност и брендови базирани на целисходност. Оние брендови и кампањи кои имаат поголема цел отколку само да ни продаваат производи, ќе бидат сè повеќе и повеќе барани од една генерација во која „целисходно“ значи дека нештото треба да е нужно, а не модерно.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.