• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Дејан Спиркоски од Saatchi & Saatchi Македонија: „Убавите приказни се насекаде околу нас – да направиме место за нив во нашите животи“

25/03/2024
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Живееме во несигурни времиња, а последните години таа несигурност станува сè поизразена, пред сè поради Ковидот и економската нестабилност. Како резултат на ова гледаме како луѓето околу нас ја губат довербата едни на други, стануваат повеќе нетрпеливи и се поизолирани. Сето ова води до создавање на социјални бариери, живеење во затворени кругови, кои само ги прават разликите поголеми.

Вистината е дека има многу повеќе работи што нѐ поврзуваат, отколку што нѐ разделуваат. Новата општествена иницијатива на Македонски Телеком зборува токму за оние работи кои се заеднички за сите нас луѓето, кои треба да ги препознаеме во нашето опкружување и да направиме место за нив, со цел вистински да се поврземе во новиот свет предводен од дигитален оптимизам.

На создавањето на комуникациската платформа за Македонски Телеком работеше креативната агенција Saatchi & Saatchi дел од Публицис Груп Скопје, кои се обидоа да создадат приказна која ќе биде, на начин и јазик разбирлива и отворена за секого.

р е к л а м а

За да дознаеме нешто повеќе за идејата што стои зад оваа платформа, направивме краток разговор со Дејан Спиркоски, креативен директор во Saatchi & Saatchi Македонија.

Дејан Спиркоски

M365: Одбравте со оваа иницијатива да претставите еден многу забележлив аспект од нашето општество и да го адресирате на оригинален начин, преку пораката „Да направиме место, за вистински да се поврземе.“ или накратко #НаправиМесто. Што означува таа и за што треба да направиме место?

Дејан Спиркоски: Сите ние живееме со предодредени мислења, зацртани верувања, ставови и предрасуди, сакале или нејќеле да признаеме. Сето ова го пополнува нашиот внатрешен простор, не дозволувајќи да се всадат нови идеи, погледи и верувања.

Со иницијативата #НаправиМесто на Македонски Телеком имаме за цел да ги охрабриме луѓето да направат место во своите срца и мисли… место во кое ќе се вселат повеќе разбирање, емпатија и блискост.

Сето ова ќе ни помогне вистински да се поврземе, што е еден чекор кон градењето на тој посветол и поубав свет кој сите ние го зборуваме и по кој мечтаеме.

M365: Зошто токму Македонски Телеком ја пренесува оваа порака? Која е улогата на брендот?

Дејан Спиркоски: Верувам дека големите брендови, можат да играат и голема улога во општеството. Оваа идеја ја делат и нашите партнери од Македонски Телеком, па затоа се подготвени да адресираат дел од тензиите кои веќе постојат во општеството, да помогнат тие да се намалат, а во најдобар случај и да придонесат во нивното разрешување.

Улогата како бренд на Телеком е многу јасна. Преку своите услуги и продукти, Телеком ги поврзува луѓето, овозможува пристап до најновата технологија…, а кога веќе тоа го прават зошто да не ја искористиме оваа шанса да се создаде вистинска поврзаност, која ќе инспирира отвореност и меѓусебно разбирање. Да се надмине обичното обезбедување на услуги и да се инспирира еден поинаков однос кон дигиталниот и реалниот свет, насреде општествените предизвици.

M365: Во наративот на оваа иницијатива на Македонски Телеком ги вклучивте и безвременските дела на драматургот Горан Стефановски, кој често зборуваше токму за нашето општество. Зошто го одбравте Горан? Што е она што ги поврзува Горан Стефановски и Македонски Телеком? И како дојдовте до зградата во целата приказна.

Дејан Спиркоски: Целокупната работа на Горан е длабоко врежана во нашата колективна меморија. А, голем дел од креативноста на Стефановски служи како потсетник дека нашите заеднички искуства и врски можат да помогнат во надминувањето на меѓусебните разлики. Дополнително веруваме дека сето ова Горан го кажува на еден едноставен, народски јазик, а сепак доволно силно и освестувачки што може да допре до сите.

Низ неговите дела најдовме многу заеднички зборови, пораки, мисли, кои ја делат философијата на Телеком за поврзување, отвореност и поголема блискост. Ги засукавме ракавите, собиравме зборови, реченици, цитати, извадоци… и од неговите дела успеавме да сплетеме една приказна, нов наратив за една зграда.

Ја одбравме зградата, бидејќи веруваме дека таа е метафора за нашето општество, за еден човек, за едно семејство, за сите нас. Кога функционира една зграда, функционираат и луѓето што живеат таму, функционира државата… функционираме сите.

M365: Како одеше создавањето на приказната? Беше ли тешко да се пренесе од хартија во видео формат? Како одеше екранизацијата? Кој сѐ беше инволвиран во ова?

Дејан Спиркоски: Најпрво морам да кажам дека сето ова беше огромен предизвик, одговорноста беше огромна, знаејќи колкаво значење имаат делата на Горан Стефановски во Македонија. Но, за среќа работам во една средина со отворени, генијални умови, ентузијастични и полетни луѓе, Saatchi & Saatchi тим, без кој ова никогаш не можеше да се случи. Во проектот беа инволвирани сите членови, од прв до последен. Со нас беа и членовите на тимот од Маркетинг и бренд комуникации на Телеком, кој подеднакво учествуваа во градење на оваа приказна и го делеа нашиот ентузијазам и нашата страст од почеток до крај.

Секако ова немаше да биде можно без визијата на режисерот Ангел Апостолски, и фотографијата на Александар Павловиќ. Музичката подлога и звучниот дизајн ги направи Ненад Стефановски – Брус, а музиката која ја гради емоцијата во целото видео и која сите ја познаваме е безвременската „Сонце за три светови“. Филмот е во продукцијата на Сектор Филм кои составија една извонредна филмска екипа, која посветено работеше на проектот.

Голема благодарност и до семејството Стефановски кои ја поддржаа оваа иницијатива, а сите заедно верувам дека направивме приказна која го доловува тоа што Македонски Телеком сака да го пренесе „Да направиме место, за вистински да се поврземе.“

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.