• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Денис Ампов: „Не престанувајте да учите, да се адаптирате и да барате нови можности!“

24/03/2025
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денешен гостин на Маркетинг365 е Денис Ампов, Country Manager на најголемата онлајн продавница во Македонија – Ananas.mk. Со извонредна стратешка визија, длабоко разбирање на дигиталната економија и непоколеблива посветеност на извонредноста, Денис одигра клучна улога во развојот на „Ананас“ – од влегувањето на македонскиот пазар во 2023 година, до неговото издигнување како најголема платформа за е-трговија во Македонија. Впрочем, таквата позиција на „Ананас“ ја потврдуваат и седумте освоени награди на овогодишните „E-commerce Awards“, вклучувајќи ја меѓу нив и шампионската награда за македонски „Е-трговец на годината“.

Токму освоените награди беа повод за ова интервју, во кое со Денис разговараме за неговото професионално патешествие, за филозофијата на работа, за развојот на „Ананас“, иницијалните предизвици и успешните решенија, за состојбите на македонскиот пазар за онлајн трговија и дигиталната потрошувачка иднина што нè очекува.

Денис Ампов

M365: Господине Ампов, можете ли да ни споделите нешто повеќе за развојот на Вашата професионална кариера и што Ве доведе до Вашата водечка улога во „Ананас.мк“?

р е к л а м а

Денис Ампов: Мојата кариера започна во секторот продажба, од дете сум сакал да продавам и тоа го правев успешно уште во средношколски денови. Во периодот на студии продолжив со продажба преку МЛМ системите каде го испеков занаетот.

Професионалната кариера ја започнав во Пивара Скопје во секторот продажба, какаде што стекнав длабоко разбирање за продажбата, дистрибуцијата и градењето на силни брендови, но и односи со купувачите. За релативно краток период бев препознаен како талент и брзо напредував низ кариерните скалила. На 27 години бев Менаџер за продажба за Horeca каде бев одговорен за целата територија на Македонија.

Потоа преминав во светот на е-трговијата, кој отсекогаш ме фасцинирал поради брзината на развој и потенцијалот за иновација. Приклучувањето кон Ananas беше логичен следен чекор – можност да бидам дел од нешто ново, да градам пазар од темел и да воспоставам платформа која ќе ја трансформира онлајн трговијата во Македонија. Моето искуство со продажба, стратегија и лидерство се покажа како клучно во процесот на градење и раст на „Ананас“ во изминативе две години.

M365: „Ананас“ влезе на македонскиот пазар во 2023 година и за брзо време успеа да се наметне како водечки е-трговец во државата. Како би ја оцениле состојбата на македонскиот пазар за онлајн трговија тогаш и сега? Кои беа иницијалните предизвици со кои се соочивте пред две години и како успеавте да ги надминете?

Денис Ампов: Кога започнавме, онлајн пазарот во Македонија беше и се сè уште е во развој – постоеше интерес, но и многу предизвици: недостаток на доверба кај потрошувачите, слаба дигитализација на бизнисите и ограничени логистички капацитети. Првиот предизвик беше да ја добиеме довербата на клиентите преку беспрекорно корисничко искуство, транспарентни политики и брза испорака.

Во овие две години, пазарот значително напредува. Купувачите стануваат сè поинформирани, онлајн плаќањата растат, а бизнисите почнуваат да ја гледаат вредноста на дигиталната продажба. Ние во „Ананас“ постојано работиме на едукација на пазарот, подобрување на логистиката и проширување на понудата, што ни помогна да ја постигнеме водечката позиција во е-трговијата.

Како платформа која има повеќе од 500 локални партнери кои продаваат преку платформата на Ананас, несомнено е дека ја имаме апсолутната лидерска позиција како маркетплејс на пазарот.

M365: Од надворешна перспектива, се чини дека логистиката (односно навремената и безбедна достава на пратките) претставува еден од клучните предизвици во развојот на дигиталните трговски платформи. Бидејќи „Ананас“ неодамна ја освои наградата за „Е-трговец со најдобра достава“, ќе можете ли да ни откриете мал дел од Вашата стратегија за доверлива, оптимизирана и ефективна логистика?

Денис Ампов: Логистиката е столбот на секоја успешна е-трговска платформа. Од самиот почеток, во „Ананас“ инвестиравме во подобрување на испораките – соработуваме со најдобрите курирски служби, постојано ги следиме перформансите и ги оптимизираме процесите.

Клучот за успех е во технологијата: воведовме паметни алгоритми за рутирање на испораките, интеграција со партнери во реално време и детално следење на нарачките. Дополнително, градиме сопствени логистички капацитети, со цел да понудиме уште побрза и посигурна достава.

Системот кои го наметнавме со детална промена на статусите на нарачките и следење на истите со нашите партнери, помагаат да имаме исклучителни резултати со испорака над 90% во предвиденото време за достава.

M365: Како го оценувате македонскиот пазар за онлајн трговија во контекст на регионалните состојби. Во кои сегменти предничиме пред соседите, а каде треба уште да се подобруваме?

Денис Ампов: Македонија има огромен потенцијал за е-трговија и во некои сегменти дури и ги надминуваме соседните пазари – особено во однос на брзината на прилагодување на потрошувачите кон онлајн купување. Македонците сè повеќе плаќаат со картички, а и логистичките капацитети се подобруваат.

Сепак, предизвик останува дигитализацијата на малите и средни бизниси, како и проширување на е-трговијата надвор од Скопје. Дополнително, регионалните пазари како Србија или Бугарија имаат поголеми инвестиции во „fulfillment“ центри, што е нешто кон кое и ние ќе се стремиме.

За ова е потребна и инфраструктура од државата, како дигиталната фискализација која ќе допринесе за забрзан развој и можност за сортирање и испораки од една локација.

M365: Како гледате на конкуренцијата од глобалните (пред сè кинеските) платформи? Како може една домашна или регионална платформа да се натпреварува со нив?

Денис Ампов: Глобалните платформи секогаш ќе имаат предност во однос на обем и цени, но нашата сила лежи во локалното разбирање на пазарот. Ние нудиме побрза достава, локална поддршка и гаранција за квалитет – нешто што странските платформи не можат секогаш да го обезбедат.

Дополнително, работиме на партнерства со локални бизниси и брендирање на „Ананас“ како платформа што нуди сигурност и вредност. Дигиталната трговија не е само за продажба – туку и за градење доверба, а тоа е нашата конкурентска предност.

Присутноста на носечките брендови во категориите гарантираат квалитет бидејќи веќе се добро позиционирани на пазарот, во однос на непознатите брендови кои ги пласираат кинеските платформи.

M365: Што носи дигиталната иднина? Дали и кога може да очекуваме свет во кој најголемиот дел од малопродажната трговија се случува онлајн? Какви би биле придобивките од сето тоа, особено за малите бизниси?

Денис Ампов: Дигиталната иднина е веќе тука – е-трговијата ќе продолжи да расте и да станува сè подоминантен начин на купување. Во Македонија, сè уште постои баланс помеѓу традиционалната и онлајн продажба, но трендот јасно покажува дека онлајн купувањето ќе биде главниот двигател на малопродажбата, ова не може да го очекуваме во следните неколку години – но тенденцијата постои и ова е пат кои треба сите заеднички да го поминеме за да се реализира.

За малите бизниси, ова е огромна можност – им овозможува пристап до поширока публика, без потреба од големи вложувања во физички продавници. Ние во „Ананас“ работиме токму на тоа – да им овозможиме на локалните брендови да просперираат преку нашата платформа на фер и транспарентен начин и да можат да конкурираат со лидерите во нивните категории.

M365: За крај, која е Вашата деловна филозофија? Што би им порачале на оние кои сакаат да станат дел од Вашата индустрија?

Денис Ампов: Мојата филозофија е едноставна: никогаш не престанувај да учиш, да се адаптираш и да бараш нови можности. Е-трговијата е динамична индустрија и успехот доаѓа само ако сте подготвени да вложите труд и постојано да размислувате чекор напред.

На сите што сакаат да се приклучат на оваа индустрија им порачувам: бидете храбри, пробувајте нови работи, анализирајте ги податоците и пред сè – ставете го корисникот во центарот на сè што правите. Тогаш успехот ќе дојде сам по себе.

Мора да се разбере дека дигитализацијата е потребна на секое ниво и секоја индустрија. Ова значи или ќе фатите приклучок кон иднината или ќе останете во место и останатите ќе ве поминат.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.