• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Емилија Зографска (А1 Македонија): “Комуникациите не се факултативна опција туку потреба”

28/05/2020
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На самиот почеток на прогласување на кризата А1 Македонија беше компанија, која иако голема по бројот на вработени и провајдер на едни од клучните услуги за граѓаните, сепак успеа веднаш да направи брз пресврт во работењето, да ги префрли вработените во модел на работа од дома, а тоа воопшто да не се почувствува во квалитетот на испорака на производите и услугите. Дотолку повеќе што компанијата не се фокусираше само на обезбедување дополнителни содржини за корисниците, туку прави пионерски чекори на пазрот во однос на воведувањето нови дигитални канали за продажба што го прави пристапот многу поедноставен и она што сега е приоритет- безбеден. Тоа што остава впечаток е видливоста, не само на информациите поврзани со понудите од А1, туку и информациите поврзани со вработените кои очигледно го имаат приматот во компанијата, што пак остава впечаток на едноставност и доверба. За комуникациите кон јавноста и вработените, разговараме со Емилија Зографска од одделот за корпоративни комуникации во А1 Македонија.

Емилија Зографска

М365: Дали кризата донесе поголем предизвик во комуникациите и како ги оценувате од оваа перспектива кога веќе состојбата почнува да се стабилизира?

Емилија Зографска: ПР професионалците се подготвени да делуваат во криза и во услови кога ни од далеку нема предзнаци таа да се случи и убедена сум дека со оваа моја констатација ќе се согласат моите колеги во фелата. Плановите за одржување континуитет на операциите во вонредни услови и план за кризни комуникации се предмет на постојано унапредување што носи голема предност за брза, недвосмислена и проактивна реакција во време кога е таа потребна. Да, предизвикот е голем, притисокот уште поголем, но јасната цел, добрата организација и навремени одлуки ја прават комуникацијата ефикасна. Во плановите се скенирани состојбите што може да предизвикаат застој и пореметување во процесите на работење на компанијата , предвидени се основните чекори за комуникација, но секако реалноста носи нови случувања кои треба да се пресретнат , а сето тоа да биде навремено и прецизно јасно. Сега, во време на реална криза со која се соочивме, се докажа и важноста да се има подготвен кризен комуникациски план. Настаните бараа и сеуште бараат брза реакција без можност за одложување.

р е к л а м а

М365: А1 направи брз трансфер во новиот модел на работа од дома. Што променивте во комуникацијата со вработените во време на КОВИД 19?

Емилија Зографска: Во услови на несигурност, јавноста бара најнови и кредибилни информации преку сите достапни канали што се докажа и овојпат. За А1  најважно е вработените да бидат инволвирани и фокусирани на темите кои се важни за нив и први да ги добиваат информациите, особено оние кои се директно поврзани со нивното работење. Во овој случај , најважно за нас беше нивното здравје и безбедност. Комуникацијата ја започнавме многу пред прогласувањето на кризата на ниво на земјата повикувајќи ги да се придржуваат до препораките за превентива и заштита, да ги користат средствата за заштита кои веднаш ги набавивме, да се грижат за личната , но и за хигиената на сите детали кои се во нивното опкружување.  Она што се промени не беше само содржината на информациите кои сега не се однесуваа само на работењето, проектите кои ги спроведуваме или на бизинс информациите, туку и на фреквентноста на објавите кои беа и сеуште се секојдневни и не се само од информативен туку имаат едукативен карактер и поддршка со сите потребни совети и упатства тргнувајќи од организацијата на работата во овие променети услови до совети за менаџирање на стресот, како да се постигне балансот помеѓу приватниот и деловниот живот притоа секогаш потенцирајќи ја важноста од почитувањето на мерките за заштита и превенција. Освен регуларните информации од менаџментот, се насочивме да обезбедиме информации со многу упатства и трикови како се фнкционира од дома и како најдобро да се организира времето , да споделиме искуства како да се организира работата од дома кога целото семејство е постојано присутно , но и да внесеме забава во секојдневиото и да го одржиме тимскиот дух преку активности во кои се инволвираа колегите, па ги избравме најдобрите кулинари, оние кои даддоа најдобар совет како се справуваат со кризата итн.  На најновата  анкета за вработените тие се изјаснија дека во оваа состојба на криза тие се смирени и веруваат во одлуките на менаџментот и правецот во кој се движи компанијата.  Ова е одличен показател за вреднувањето на комуникацијата од нивна страна што не прави особено горди и секако ја поместува границата на нашите заложби да продолжиме и понатаму со уште поголема динамика.

М365: Зошто интерните комуникации се важни и кои се препораките?

Емилија Зографска: Има многу причини, но најважно од се е вработените да бидат инволвирани и фокусирани на темите кои се важни за нив. Тука нема простор за импровизации. Вработените се најактивната и за нас прва публика која препознава вредна содржина и информација. Што побрзо компаниите ја прифатат оваа реалност и навистина ја вреднуваат оваа комуникација толку повеќе ќе ја почувствуваат ползата и важноста. Затоа секогаш се трудиме да ги инволвираме вработените, опстојуваме на двонасочна комуникација, а менаџментот се труди во најголема мера да ги пресретнете барањата. И на крајот, потребен е тим кој посветено и безрезервно ќе се вложи во креирање на комуникациска стратегија и алатки за што подобар прием кај публиката.

М365: Кои се омилените канали за комуникација на вработените во А1 Македонија?

Емилија Зографска: Сите канали за комуникација се исклучително важни за нас и посветуваме подеднакво внимание во креирањето содржини за комуникација низ нив, но А1 Македонија е една од ретките, а можеби и единствена во земјава која комуницира на дневно ниво со целата А1 Телеком Австрија Групација . Преку специјално дизајнираната facebook платформа вмрежени сме сите ние 20 илјади вработени од 7 земји. Информациите се споделуваат со неверојатна динамика, а вклучувањата во живо и можноста во секое време да се пристапи не само до колегите туку и до менаџментот ја прави оваа платформа уникатна, но и говори за корпоративната култура која се основа на тимска работа и доверба.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.