• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Горан Богатиновски, косопственик на e-pay Македонија

04/12/2018
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ви го претставуваме еден од косопствениците на ePay (www.e-pay.mk) сервисот во Македонија, сервис за испраќање “пари” преку вредносна Подарок Картичка (Gift Card) од секаде во светот, наменето за секој државјанин на Р.Македонија.

1.Како се роди идејата за e-pay ?

р е к л а м а

Со оглед на ситуацијата во Македонија во последните неколку години, со иселувањето и напуштањето на голем број на млади во странство, како и оние кои се од поодамна и живеат таму со години, поголемиот дел од нив им помагаат на своите семејства во Македонија, со испраќање на парични средства, за кои услуги плаќаат високи провизии ( Western Union , Money Gram и други ), сакавме да направиме нешто што ќе биде побрзо, поедноставно и поевтино, и секако ќе биде Македонски производ. Читајќи по интернет на наши локални сајтови, а посебно на банкарските сајтови, ја забележавме подарок картичката на Еуростандард Банка, која се продаваше локално. Од тука се роди идејата зошто оваа картичка да не ја направиме јавно интернационално достапна. Идејата беше супер, истата најде на разбирање и интерес кај луѓето од банката, со што веднаш прејдовме кон изнаоѓање на модел на соработка. Ја изработивме веб апликацијата и после извршените тестирања и одобрение од банката, започна нашата приказна.

  1. Како функционира системот?

Принципот на работа на e-pay е многу едноставен, од нашата веб страна го избирате дизајнот на подарок картичката која што сакате да ја испратите, потоа ја одбирате сумата која што сакате да ја испратите и на крај, ги внесувате вашите податоци и податоците за лицето на кое што му ја испраќате Подарок Картичката. Веднаш по купувањето, лицето за кое е наменета Подарок Картичката, добива известувње по е-маил, СМС порака или од нашиот call-центар, со сите информации за Подарок Картичката која што ја добива ( број на трансакција, сума, име и презиме и држава на лицето кое му ја испраќа) со тие информации, наредниот работен ден, може да отиде во било која експозитура на Еуростандард Банка и со приложување на документ за лична идентификација ( лична карта или пасош) да си ја подигне Подарок Картичката.

После подигнувањето на Подарок Картичката, лицето може да ја користи картичката низ продажните места во Македонија, без било какви дополнителни провизии.

Така што, доколку живеете во странство и сакате да испратите подарок за вашите фамилија и пријатели во Македонија, тогаш најдобар избор ви е Подарок Картичка!

  1. Кои се главните корисници засега и кои маркетинг канали ги користите за да ги таргетирате?

Како главни корисници кои во моментов ги имаме на располагање се наши иселеници или лица со привремен или постојан престој во повеќе земји и континенти од Светот. Тука би ги издвоил луѓето од САД, Европа и Австралија кои се најзастапени. Тенденција е да дојдеме до што повеќе клиенти ширејќи информација за нас и нашиот сервис до сите наши потенцијални клиенти ширум светот. Нашата цел е за помала провизија, побрзо, полесно и поедноставно да испратат соодветна сума на пари од странство до своите роднини и пријатели во Македонија. Тоа и ePay го овозможува споредувајќи се со класичните трансфер на пари компании.

Користиме најразлични канали за таргетирање на потенцијални клиенти, меѓу кои онлајн маркетинг, социјални мрежи, ПР текстови со објави на наши портали, флаери кои ги делиме тука, како и надвор на собирите на наши МК здруженија. Секако најдобра реклама се задоволните корисници кои по системот уста на уста ја пренесуваат нашата услуга како позитивна и корисна.

Како добра маркетинг алатка се покажа и соработката спонзорството што го имавме на претходен форум на МК 2025 одржан во Скопје.

  1. Кои се идните планови за развој на сервисот?

Нашата компанија постојано ги прати сите текови на активности и новитети на ваков тип на услуги со цел да ја подобри и модернизира својата услуга и бенефити кои би ги користеле нашите клиенти. Во процес на изработка сме на апликација Андроид која набргу ќе ја пуштиме во употреба. Очекуваме брзо да се случи и промена на Подарок Картичката, да се замени со брендирана подарок картичка, од типот на MASTER и VISA картичките, со цел да може да се користи непречено на сите продажни места во земјата, и секако работиме на намалување на провизиите за испраќање на Подарок Картичката.

Во фаза сме на изнаоѓање банка партнер и во соседните земји како Косово, Албанија ,Србија и Босна, за што се спремни и другите наши домени (www.e-pay.al и www.e-pay.rs)

Исто така би сакале да ја прошириме нашата мрежа на делување со подарок картичките, да продаваме и картички од повеќе наши директни продажни места, со цел да се добие попуст на секој што би ја купил таа картичка од кај нас, а би ја користел за тоа брендирано продажно место.

Остануваат и други наши дополнителни активности кои би ги објавиле кога ќе созреат за реализација и пренесување во јавноста.

  1. Како ја гледате бизнис климата во Македонија за развој на стартапи?

Стартапите завземаат значајно место во развојот на економијата во Македонија. Повеќето се со добра идеја, што оригинална, што ископирана за овие простори, каде сепак најважната страна е инвестицијата што секоја стартап компанија би ја направила или подоцна би ја добила за развој и масовна имплементација.

Секако за тоа се потребни разни фондови, бизнис ангели и слично кои допринесуваат за развој и докапитализација на овие компании со цел нивно беспрекорно и профитабилно работење во иднина.

Кај нас од огромно значење е и ФИТР (Фондот за Иновации и Технолошки Развој) формиран од Владата на Р. Македонија, кој помага за вакви стартап компании да аплицираат за кофинансирање во развој и имплементација на разни стартап решенија.

Тука и ние ја гледаме климата како создадена токму за нас, со што се надеваме дека во иднина ќе прераснеме во еден национален македонски сервис на испраќање на “пари” кон и од Македонија.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.