• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Хуго Фаустино, ex-Nike и креативен медиа стратегист: „Вештачката интелигенција и новите технологии се подготвени да ја револуционизираат е-трговијата“

07/11/2023
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Со помалку од една недела до претстојната Конференција за е-трговија, која ќе се одржи на 14 ноември во големата сала на Националната опера и балет во Скопје, настанот ветува ден исполнет со клучни говори, панел дискусии и разговори за искористувањето на вештачката интелигенција, податоците и маркетингот во областа на е-трговијата. Учесниците ќе имаат ексклузивна можност да научат од интернационалните и домашните пионери и лидери во индустријата, кои ефективно ја искористиле вештачката интелигенција за да го забрзаат својот успех во е-трговијата.

Една од најдолгоочекуваните сесии е на темата „Трка за иновации и технологија: Како да се искористат вештачката интелигенција, податоците и маркетингот во е-трговија“ на која еминентни експерти од областа ќе го споделат своето искуство за развојот и најновите трендови во маркетингот и трката за иновации, а меѓу говорниците ќе биде и Хуго Фаустино, креативен медиа стратегист.

р е к л а м а

Во ексклузивно интервју за Marketing365.mk, Хуго Фаустино ги објаснува најновите трендови во маркетингот и е-трговијата, споделувајќи го своето богато искуство како поранешен вработен во компанијата Најк („Nike“).

Хуго Фаустино

М365: Со вашето огромно искуство во областа на стратегиите за креативни медиуми, можете ли да дадете краток увид за тоа како водечките брендови пристапуваат кон интеграцијата на креативните услуги со маркетинг на перформанси за да создадат беспрекорно искуство за брендот и како еволуирал овој пристап?

Хуго Фаустино: Водечките брендови ја разбираат важноста на усогласувањето на креативноста со маркетингот за да имаат подобри перформанси. Тие се фокусирани на усогласувањето на пораките на брендот со стратегии кои се базирани на податоци за да обезбедат унифицирано искуство со брендот. Со текот на времето, овој пристап еволуираше и стана подинамичен и поперсонализиран, во моментов користејќи инпути и насоки кои се водени од вештачката интелигенција за речиси беспрекорна адаптација на кампањите на одредени сегменти на публиката. Станува збор за баланс помеѓу креативното раскажување на приказната на брендот (storytelling) и прецизното таргетирање на пораките  насочени кон е-купувачите, се со цел да се создаде конекција помеѓу брендот и потрошувачите .

М365: Вештачката интелигенција и новите технологии ја преобликуваат иднината на креативниот маркетинг. Како ги замислувате овие технологии кои влијаат на е-трговијата и кои стратегии можат да ги применат бизнисите за ефективно да ги искористат?

Хуго Фаустино: Вештачката интелигенција и новите технологии се подготвени да направат револуција во е-трговијата. Сведоци сме на се поголемата хиперперсонализација, преку алатките коишто се водени од вештачката интелигенција и коишто даваат многу вредни информации поврзани со навиките и искуствата на купувачите. Ова им овозможува на бизнисите во реално време да можат да ги прилагодат корисничките искуства кои тие ги нудат. Покрај тоа, технологиите како што се проширената реалност го подобруваат искуството на клиентите кои купуваат преку Интернет. За ефективно искористување на сите овие предности, бизнисите треба да инвестираат во алатки преку кои ќе можат да прават обемна анализа на податоци за своите клиенти, како да инвестираат во креативни алатки за автоматизација на процесите, за да овозможат уникатно искуство додека прифаќаат предвидливи кампањи за ROAS и да дадат приоритет на континуираното учење и адаптирање на новите трендови, се со цел да останат во првите редови на овој трансформативен пејзаж.

М365: Преминувајќи од вашата работа во Nike во маркетинг индустријата, кои трендови ги очекувате во светот на креативните услуги и маркетингот на перформанси и како брендовите можат да останат иновативни и релевантни, особено во контекст на е-трговија со вештачка интелигенција?

Хуго Фаустино: Како што се движиме напред, можеме да забележиме дека еволуцијата на креативните услуги и на маркетингот на перформанси ќе остане во фокус. Персонализирањето наспроти препораките преку вештачка интелигенција и машинското учење ќе стане уште пософистицирано. Брендовите стануваат поагилни и прифаќаат нови начини на т3естирање на процесите и континуирано учење, за да бидат во чекор со темпото на промени. Дополнително, од клучно значење станува суштинското разбирање на однесувањето на потрошувачите, но и применувњето на етичките практики во вештачката интелигенција. Да се биде иновативен значи да се биде релевантен во новите дигитални технологии, во преференциите на потрошувачите, но и да се биде подготвен на брзо прилагодување на промените кои доаѓаат.

М365: Од вашето долгогодишно искуство во индустријата, можете ли да споделите примери на успешни кампањи каде комбинацијата на креативна содржина и стратегии фокусирани на перформанси не само што поттикнала ангажираност, туку и дала конкретни бизнис резултати? Како можат другите брендови да го реплицираат овој успех, земајќи ја предвид еволутивната динамика на секторот за е-трговија и напредокот во вештачката интелигенција

Хуго Фаустино: Пример за ова е кампањата Peloton на Lululemon кадешто активните членови на платформата беа во улога на ко-креатори во создавањето на наративот за брендот, како дел од програмата за лојалност. Д уг пример којшто е  надвор од познатите соработки кои ги знаеме помеѓу стриминг платформите и модните брендови, а кој би сакал да биде споменат е лансирањето на потехнолошката кампања водена од страна на компанијата Humane која дебитираше со револуционерниот уред наречен Ai-Pin базиран на „уреди за носење напојувани со вештачка интелигенција“. Другите брендови би можеле успешно да го реплицираат овој пример преку инвестирање во обемна аналитика, спроведување на редовно A/B тестирање и воведување на нови алатки кои употребуваат вештачка интелигенција за персонализирани искуства на клиентите. Клучот за постигнување на високи резултати е да се биде во тек со трендовите на е-трговијата и на технолошкиот напредок.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.