• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Магдалена Шамбевска Аневска (Nova Solutions)

20/12/2018
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денешен гостин на Маркетинг365 е Магдалена Шамбевска Аневска, дел од менаџерскиот тим на интернет маркетинг агенцијата Нова Солушн од Битола.

М365: Кажете ни подетално што мислите, која е ефективноста од користење на дигитална маркетинг промоција?

р е к л а м а

Според мене, ако сакате да одите таму каде што се луѓето, треба да бидете активни онлајн. Затоа, дигиталниот маркетинг, едноставно кажано, не може да се игнорира и никој не ја оспорува неговата моќ. Тоа го докажуваат ефективно извршениот маркетинг и рекламни кампањи кои може да им служат на потребите на секој бизнис и да ја зголемат побарувачката за производот или услугата што ја нудат. Но, времињата се менуваат, и додека потребата за маркетинг се уште е од суштинско значење, каде што тој маркетинг е најефективен, начините за промоција многу се променија и соодвествуваат различно за секој бизнис.

М365: Сега е вистинското време да се започне со планирање на стратегија за маркетинг на дигиталните медиуми и социјалните мрежи за 2019 година. Кои се клучните трендови што ќе следат за уште една успешна година во маркетинг промоциите на социјалните мрежи и дигиталните медиуми за сите бизниси? 

Мора да се каже дека трендовите за интернет адвертајзинг се менуваат со брзо темпо. Но, доколку сакате да се осигурате дека вашите стратегии ќе бидат успешни, погледнете на што публиката најмногу ќе даде одзив. Да започнеме од социјалните мрежи. :)

Добрата вест е дека Facebook сеуште е платформа број 1 за социјални медиуми со импресивни 41% од нејзините корисници на возраст од 50 до 65 години. Така, за маркетинг кој цели на постара демографска публика, едноставно не постои подобра платформа.  Instagram е хит меѓу децата и младите. За тоа зборува огромниот пораст на Instagram корисници кој веќе помина една милијарда корисници, што е импресивно достигнување. Уште поважно, голем дел од нејзината корисничка база е посакуваната помлада публика, особено под 30 години.

М365: Надоврзано на социјалните мрежи, што би додале за популарните дневни објави – стори (story)? 

Најпрво, ги има буквално насекаде. :) Интересен податок тука би бил дека повеќе од  400 милиони корисници на Instagram дневно консумираат “стори“, додека  Facebook се обидува истите тие да ги претвори во дневна рутина. Стори (story) освен што ги гледаме почесто на Snapchat, Instagram, Facebook, Youtube и од неодамна ги има и на LinkedIn. Она што ги прави интресни е лесното креирање, голема видливост, носат забава, спонтани се и автентични, видливи се 24 часа.

М365: Што друго ќе биде актуелно а подеднакво важно како социјалните мрежи? 

Видеото е “must have“ за дигитални маркетинг стратегии и кампањи, а врзано за него дефинитивно и Live video– то. Без разлика каде и да гледате. Дали на YouTube, портали или на социјалните мрежи. Освен видеото, доста популарен е ChatBot и неговата употреба која брзо расте. Chatbots е специјализирана форма на софтвер кој делува како виртуелен “консиерж”, комуницира со корисниците и им помага во исполнување на нивните цели. Chatbots комуницираат со луѓето на природен начин, првенствено преку употреба на текстуални прозорци за разговор, но исто така се можни вербални интеракции.

М365:  Дали покрај сите овие актуелни алатки за промоција, содржинскиот маркетинг сеуште останува важен? 

Содржинскиот  маркетинг продолжува да биде суштинска компонента на дигиталниот маркетинг и квалитетот секогаш ќе биде многу важен. Специјализираниот материјал за конкретни индустрии или експерти, исто така, може да даде импресивни резултати. Така, во комбинација со константно подобрување на техниките за мерење на ефикасноста на содржината и нејзината релевантност движиме само напред.

М365: Бидејќи органската видливост ( organic reach ) станува се помала и помала, кој друг начин или со која алатка може да се дојде полесно до публиката?

 За било кој медиум и да се работи познато е дека содржината која се презентира треба да биде интересна, привлечна и да ги поттикнува луѓето да превземат чекор кон некаква активност. Алгоритмите стануваат попаметни, па нема краток пат до вистински повик на публиката. Не е повеќе доволно да ги поттикнете луѓето да лајкуваат,  коментираат и споделуваат.

Тоа значи дека време е да се размислува за подобрена стратегија за секој канал со цел да стигнеме кон посакуваните следбеници.

Пример, инфлуенсерите и микроинфлуенсерите стануваат периодов многу атрактивни за бизнисите. Не само заради будење на свесност за брендовите туку и поради профитот кој го носат на бизнисите.

Маркетингот со инфлуенсери стана важен дел од маркетинг миксот, па затоа брендовите се почесто ги ангажираат за своите кампањи. Причината е што истите тие инфлуенсери со едно платено спонзорство може да направат илјадници долари. Постираат фотографии, снимаат видео, блогираат,коментираат, имаат свои канали и добра бројка следбеници итн.

Како што овој тип на маркетинг расте, така и цената за рекламирање на каналите кај овие влијателни луѓе (инфлуенсери) расте. Ова е моментот кога влегуваат микро инфлуенсерите и бизнисите од старт се обидуваат со нив заради понискиот буџет кој може да си го дозволат.

М365: Интересот за гласовна интеракција во последно време се зголемува. Што би додале на оваа тема?

 Благодарение на Siri, Google, Alexa и мноштво други “паметни” уреди, вербалната интеракција со уреди продолжува да расте. Вистина е дека зборувањето е едноставно префериран начин на интеракција. И сега машините конечно го разбираат  начинот на кој луѓето сакаат да пребаруваат,  купуваат и откриваат нови работи. Сепак, ова претставува интересен предизвик.

Спроведување на гласовно пребарување, на пример, многу се разликува од пишувано, особено во резултатите. Т.е кога едно лице врши текстуално пребарување, на екранот како резултат се прикажува една страница во исто време. Но, кога некој ќе побара од уредот да изврши пребарување и уредот вербално одговори, може да даде неколку опции од кои најчесто корисникот избира една.

Ова значи дека подготовката за гласовни пребарувања ќе бара поинаков пристап, но тоа е една област на дигитален маркетинг што не може да се игнорира, бидејќи луѓето се потпираат на тоа сега повеќе од кога било. На пример, пишувањето мета-описи на веб-страниците можеби ќе треба да биде оптимизирано за говор, така што ќе се “зборува подобро” гласно, кога ќе се зборува, наместо да се користи стариот стил за строго текстуален пристап за пребарување.

М365: И за крај што може да научиме од сите овие трендови?

2018 беше голема година, особено за социјални мрежи и веројатно ќе влијае на нивната иднина повеќе од она што можеме да го предвидиме сега.Што се однесува на публиката, добивме подобрување на довербата, транспарентноста, автентичниот ангажман  и т.н вистински следбеници. Сè уште има долг пат, но сепак е важно брендовите да обрнат внимание на најновите трендови.

Подобро е да почнете да применувате нова стратегија на социјални медиуми сега, за да останете пред кривата, наместо да инсистирате на старите трикови кои можеби нема да функционираат повеќе.  Најдете ги каналите што работат подобро за вас, поминувајте повеќе време на нив, вложувајте средства и секогаш слушајте ја вашата публика. Тие можат да понудат вредни сознанија за тоа што ви е потребно за да ги подобрите вашите социјални тактики.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.