• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Марија Стошиќ и Дубравка Петровиќ од McCann Белград по повод новата кампања за ROSA: Љубовта го менува светот!

10/08/2022
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Водата ROSA и агенцијата McCann Белград во најновата кампања со слоганот „Љубов чиста како роса“ ни ја покажаа уште еднаш моќта на љубовта, радоста и промените кои во нашите животи, но и во целиот свет околу нас, ја внесуваат  најмладите членови на семејството. За идејата позади оваа емотивна кампања и пораките што таа ги испраќа разговаравме со Марија Стошиќ, виш стратешки планер и Дубравка Петровиќ, креативен директор на агенцијата McCann Белград.

  1. Досега ROSA беше фокусирана на обезбедување поддршка на мајките и нивните бебиња. Овој пат е вклучено целото семејство. Дали има некоја посебна причина за тоа?

Марија: Целиот свет постојано расте и се менува, растеме ние луѓето, нашите семејства и љубовта што ја чувствуваме, растат и прашањата што си ги поставуваме себе и на другите. Исто така континуирано расте и ROSA. Некогаш тука беше само природна, минерална вода од Власина, а денес покрај неа имаме и природна, газирана Rosa од Хомоље. Со проширувањето на семејството Роsa, се проширува и нејзиното телевизиско семејство, бидејќи Rosa е за секого, без разлика на пол и возраст.

р е к л а м а

Дубравка: При осмислувањето на кампањата за тоа проширено семејство Rosa, првенствено баравме вистинска, длабоко емотивна и инспиративна приказна. Една од оние приказни со која сите можеме лесно да ја препознаеме и да се идентификуваме, а која ја отсликува трансформативната моќ на љубовта што ја носи доаѓањето на бебе на свет. Бебето, како извор на чиста емоција, неминовно носи освежување, радост, нова енергија, но и нови погледи на светот. Со доаѓањето на бебето се менуваат животните рутини, се преиспитуваат старите ставови и се усвојуваат нови.

  1. Не постои препрека во природата што водата, порано или подоцна, не може да ја надмине. Кои „препреки“ ги руши ROSA со својата нова кампања?

Марија: Со оваа кампања сакавме да направиме една убава паралела помеѓу чиста изворска вода и чиста љубов. Како што водата во природата ги руши сите препреки и го обликува теренот што ја опкружува, па макар и биле потребни векови, така и љубовта менува сè (свет). Постојат некои навики и вкоренети ставови, практично вродени рефлекси, кои ги прифаќаме без резерва, можеби дури и несвесно. Затоа љубовта е таму за да освежи и разбуди, да не оттргне и да покаже дека е возможен поинаков свет.

Дубравка: Во нашето видео, по склоп околности, дедото очекуваше внук првенец – наследник! Ова го потресе од летаргијата, па дури и подготви традиционален, светло син подарок за малиот јунак, но на крај сепак на свет дојде едно девојче. Следува трансформација од 180 степени, соочување со сопствените очекувања, справување и прифаќање на ситуацијата. Така сеопфатно и брзо вистинската љубов го менува светот. Така, во приказната за водата Rosa, дискретно допревме и си игравме со српските семејни стереотипи кои исто така се зрели за трансформација или барем треба да бидат на дофат на промените.

  1. ROSA веќе долги години се позиционира како семеен бренд кој ја почитува традицијата, но и поставува прашања од големо општествено значење, како што беше случајот преку кампањата „Бебето избира каде“. Дали е можно истовремено да се почитува традицијата и да се преиспитуваат некои традиционални ставови, односно да се иницираат општествени промени?

Марија: Апсолутно е возможно. Можеби не е секогаш најлесната задача, но е возможна. Потребно е да се постави едно важно прашање: што се наоѓа во сржта и срцето на таа традиција што ја почитуваме? Во основата на сето она што  Rosa го гради со години се љубовта, нежноста и прегратката – чистотата како таква и чистотата на емоциите. Тоа е нешто што никогаш нема да се промени. Со оваа кампања, како и со сè што правиме, ги зајакнуваме сите тие вредности, но во исто време ги покажуваме и нивните можности, ги прошируваме дефинициите, потсетуваме на нив, а повремено го поттикнуваме и поставувањето на важни прашања.

  1. Во рекламниот спот можеме да ги слушнеме зборовите: „Кога потекува љубовта, јасна и чиста, нашиот свет се менува“. Дали верувате дека брендовите и маркетинг кампањите можат да го променат светот?

Марија: Не само што можат, туку тоа и се очекува од нив. Впрочем, слободно можеме да кажеме дека тоа мора да го направат. Тие ја имаат таа одговорност и обврска, а уште поубаво е кога менувањето на светот е дел од ДНК-та на брендот. Од самиот почеток, Rosa се гради како бренд кој никогаш не останува само на зборови, туку секогаш ги препознава проблемите, ги разбира и секогаш работи за подобро. Така, Rosa зад себе веќе има бројни проекти кои иницираа промени како што се банка за мајчино млеко, школа за родители, поддршка за мајките кои ги дојат своите бебиња, доење на јавни места и други. Меѓутоа, големите промени бараат делување чекор-по-чекор. Сите заедно, брендовите и луѓето кои работат на нив, но и луѓето кои ги избираат тие брендови – го менуваат и преобликуваат светот, како чиста вода од природата.

Креативен тим:

Marija Stošić, Senior Strategic Planner
Jana Savic Rastovac, Executive Creative Director
Dubravka Petrović, Associate Creative Director
Jelena Grahovac, Head of art
Kristina Jovanović, Senior Art Director
Jelena Urošević, Group Account Director
Andrea Mitić, Account Director
Nebojša Ereš, AV Producer
Tuna Fish Studio, Production
Bruno Anković, Director

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.