• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Маријана Прпиќ, Head of branding во Google

06/10/2015
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Маријана Прпиќ, Head of Branding во компанијата Google и една од предавачите на Фестивалот на интегрирани комуникации KAKTUS 2015, кој ќе се одржи на 29 Октомври во Белград, зборува за тоа како да се постави дигитална стратегија, кои се тоа „moments that matter“ кои мораме да ги препознаеме во комуникацијата со целната група и што всушност мериме во дигитал

Marijana Prpic
Маријана Прпиќ

Темата на Вашето предавање на фестивалот KAKTUS 2015 ќе биде – како да се постави дигитална стратегија? Зошто нас ни е потребна и во колкава мера компаниите денес имаат дигитална стратегија?

Дигиталната стратегија е всушност дел од интегрираната стратегија на работењето и комуникациска стратегија. Првиот дел е одреден со фактот дека технологијата е незаменлив дел од работните процеси и сите треба да размислуваат како можат да ги направат што поефикасни.Кога станува збор за комуникациската стратегија, комуницираме низ медиумите кои користат целна група, а целата популација  денес, без оглед на демографијата, е на дигитал.

р е к л а м а

Секојдневно сме изложени на голем број на информации, трендови, иновации… Како да се следат релевантните трендови, а да се остане верен на бренд идејата?

Релевантните трендови мораме да ги следиме со знаење: на начин да разбереме кој канал е добар, за кои цели и како сите заедно можеме да ги оптимизираме во своја корист, а без инсистирање на употребата на се и сешто, што на крај е контрапродуктивно и претставува лошо искористување на секогаш ограничените ресурси. 

Мерењето и понатаму е недоумица кога зборуваме за дигиталната комуникација. Како да се мери повратот на вложените пари во дигитал и што всушност мериме?

За да знаеме што мериме, мораме да знаеме кои се нашите цели – еднаш кога имаме јасно дефинирани цели и постои разбирање на перфомансите на поединечните канали, технологијата ни овозможува многу прецизно да мериме и да го оптимизираме ефектот на комуникациите.

Кои се тие „moments that matter“ кои мораме да ги препознаеме во комуникацијата со целната група? Како всушност Google и социјалните мрежи направија револуција во комуникациите?

Повторно ќе ја повторам важноста на знаењето и управувањето на информациите, кои digital во голема мера го олесни и го направи достапно. Идеалната комуникациска стратегија е всушност поклопување на три работи: познавање на својот бренд/производ/услуга, познавање на своите целни групи и познавање на нивните онлајн навики, искуства и трендови кои ги следат.

Неодамна изјавивте дека Србија е исклучително активен пазар, кој се повеќе ја препознава можноста на YouTube мрежата за заработка. Дали денес во регионот може да се живее од YouTube?

Србија е навистина активен и отворен пазар за интернет иновации и има многу креативни луѓе за кои сум сигурна дека наскоро ќе станат YouTube ѕвезди и надвор од Србија и регионот. 

Кои трендови можеме да ги очекуваме во 2016 година?

Дефинитивно можеме да очекуваме раст на прегледите на видеата и доминација на мобилните, сега како прва платформа за пребарување на интернет.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.