• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што е ново оваа година? Интервју со Марк Тунгејт, уреднички директор на Epica Awards

08/10/2018
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Марк Тунгејт е уреднички директор на Epica Awards, единствените глобални награди за креативност каде победниците ги избираат претставници од новинарската фела.

Како уреднички директор на Epica Awards, Марк е домаќин на жирито, ја води главната церемонијата и ја уредува годишната Epica Book, а пишува и за веб-сајтот Adforum. Тој ја започнал својата кариера како локален новинар во Западна Англија. Своевремено работел и во сферата на односите со јавноста, пред да се врати на новинарството како дел од медиумите PR Week, Media International и францускиот магазин Strategies, кога се преселил во Париз. Автор е на седум книги за брендинг и маркетинг, вклучувајќи ги „Adland: A Global History of Advertising“ и „The Escape Industry: How Iconic and Innovative Brands Built the Travel Business“. Неговите статии се објавени во публикации како Campaign, Adweek, The Times и Financial Times. Пишува и за луксузната индустрија во магазинот Luxure и станува многу рано наутро.

р е к л а м а

1. Epica се враќа во Амстердам оваа година. Зошто?

Очигледниот одговор е дека Амстердам е еден од најживите креативни центри во Европа, што е вистина. Но, тоа го кажувам секогаш. Исто така е вистина дека Амстердам е идеален од логистички причини: пријателски град, лоциран во срцето на Европа, каде што сите знаат англиски. Имаме и голема поддршка од нашиот локален партнер, магазинот Adformatie. Од друга страна, и новинарите кои се членови на нашето жири секогаш уживаат да доаѓаат во Амстердам, иако им даваме многу малку време за забава.

2. Како го избирате претседателот на жирито?

Во суштина се работи за интерна дискусија помеѓу тимот на Epica. Воодушевен сум што овогодишниот претседател е Тони Чејмберс, бренд и контент директор на дизајнерскиот магазин Wallpaper. Тоа е магазин кој го следам веќе со години, но поентата е дека секогаш бараме водечки новинари или издавачи кои ја претставуваат креативноста и иновацијата. Тони, секако, одговора на тој опис.

3. Што ги прави новинарите квалификувани да ја оценуваат креативноста?

Немојте да заборавите дека многумина од новинарите кои се дел од нашето жири пишуваат за креативноста целиот нивни живот. Некои од нив се потполно внесени во светот на адвертајзингот, односите со јавноста или дизајнот многу подолго од оние кои го создале самото дело кое се оценува! Тоа значи дека новинарите имаат објективен, критички пристап. Тоа не ги прави негативни, напротив, врз основа на атмосферата во собата за жирирање, можам да ви кажам дека тие навистина уживаат во анализирањето и оценувањето на креативните дела.

4. Што е ново за настанот оваа година? Нови категории? Нови големи награди?

Апсолутно. Повторно ја вративме нашата категорија посветена на Светското фудбалско првенство, која се враќа на секои четири години, нормално. Исто така воведовме нова категорија за Topical & Real Time Advertising, како одраз на 24-часовната природа на бренд комуникациите. Во однос на Grand Prix наградите, воведовме нова награда Responsibility Grand Prix, посветена на креативни дела поврзани со некоја кауза, како и Alternative Media Grand Prix, бидејќи се соочуваме со моменти во кои некои одлични дела речиси е невозможно да се класифицираат во друга категорија. Ги споивме и категориите Press и Poster во една единствена Print Grand Prix награда. Ова ни овозможува навистина да го промовираме и да му одадеме почест на принтот. Како новинари, принтот е сѐ уште драг на нашите срца.

5. Кој е трендот помеѓу пријавените креативни дела оваа година?

Сѐ уште е рано да се каже, но врз основа на трендовите во индустријата, мислам дека може да очекуваме повеќе адвертајзинг со некоја цел или кауза. Поголемиот број од брендовите денес го прифаќаат ставот дека се попривлечни за потрошувачите ако се заложат да му возвратат на светот на некој начин. Креативното искористување на датабазите ќе продолжи да биде честа тематика, а можеби и употребата на вештачката интелигенција ќе започне да расне.

6. Дали ќе се одржи креативна конференција пред настанот?

Да, традиционалната конференција Креативен Круг ќе се одржи во прекрасниот Кралски тропски институт, објект од националното културно наследство кој долги години е посветен на изучувањето на суб-тропските култури. Овогодишната тема е „Дали одговорноста ќе ја убие креативноста?“. Форматот ќе биде доста поразличен од претходните години, замислен како тркалезни маси на кои ќе учествуваат претставници од страната на огласувачите, агенциите и медиумите. Идејата е да се дискутира дали почитувањето на чувствителноста околу прашањата за полот, инклузивноста, различностите и останати жешки теми, ги обесхрабруваат експерименталните и ризични комуникации. Дали можете да го надминете политичкото засрамување, а да не станете бледи?

7. Што може да очекуваме на наградната церемонија?

Може да ме очекувате во мојата лептир-машна, како и обично! Всушност и церемонијата ќе се одржува во Кралскиот тропски институт, така што атмосферата ќе биде особено грандиозна. Ќе ја доделиме нашата прва награда за креативни лидери на личност која ги негува и проширува границите на креативноста. Секоја година се обидуваме да ја славиме креативната работа, притоа оставајќи и доволно време за забава и вмрежување. Имајќи во предвид дека продукциската компанија Sizzer е повторно задолжена за танцувачката забава – нешто во што се многу добри – се надеваме дека ќе имаме совршен баланс.

8. Која е вашата улога во Epica?

За време на „сезоната на награди“ ги модерирам двете жирија за пред-селекција и она главното, додека пак на самиот настан ја играм улогата на MC (Master of Ceremonies). Исто така ги водам некои од нашите редовни изложби. Јас сум новинар по професија, па така поголемиот дел од годината го посветувам на пишување и уредување на нашата годишна книга и создавањето на оригинални содржини за нашиот веб-сајт. Остатокот од времето го поминувам со нозете на биро, пребарувајќи ги најдобрите реклами во светот. Имам одлична работа.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.