• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Мери Шешо-член на ИАБ Македонија

26/11/2018
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

1. Во Маркетинг водите сте веќе 10 години, Што мислите каква е ситуацијата во Македонија во моментот?

Скоро па 10 години 🙂

р е к л а м а

Маркетингот во Македонија е, пред сè, многу креативен. Во најголем дел, од аспект дека се продуцираат кампањи со квалитет според светски стандарди и буџет според македонски стандарди. А, за тоа треба најмногу креативност 🙂

Во моментот, поголем недостаток е тоа што дозволуваме политичката ситуација да влијае врз креативноста на агенциите, менувајќи го тонот на оригиналните идеи, со цел да се избегне потенцијална опасност од политичка асоцијација, одложување на кампањи поради поклопување тајминг со некое политичко збиднување што може да го одвлече вниманието…

Од друга страна, и клиентите треба да бидат похрабри и да имаат поголема доверба и слобода во агенциите, и понекогаш да ја прескокнат таа „safe“ идеја или концепт. Дури тогаш Македонија ќе може почесто да ја има на мапа на светските маркетинг и адвертајзинг фестивали.

2. Кои се најголемите трендови во дигиталникот маркетинг во светот во моментов и дали во Македонија се следат и применуваат?

Вештачката интелигенција, Big data, machine learning се дел од најголемите дигитални трендови моментално, кои генерално се однесуваат на напредни методи за анализа на податоци, а чија заедничка цел е да го предвидат однесувањето на потрошувачите. Тоа значи, наместо да се фокусураме кон задоволување на потребите, идејата е да ги предвидиме и пресретнeме, фокусирајќи се на целосното искуство на потрошувачот.

За жал, ние во Македонија сме уште далеку од тоа. Иако, мора да напоменам дека лично јас чувствувам голема предност што работам во McCann Skopje, дел од I&F McCann Grupa, една од водечките маркетинг комуникациски мрежи во Југоисточна Европа и Нордискиот регион, што овозможува одличен потенцијал за учење, пристап до најдобрите маркетинг практики во светот, голем број алатки и know-how, како и работа со големи светски брендови. Сè ова придонесува да учам многу, да бидам во тек, но и уште повеќе да си ја сакам својата работа.

Како уште еден нов тренд би го спомнала инфлуенсерскиот маркетинг, кој има одличен зачеток кај нас, но сè уште треба да се развива во поглед на поголема креативност кај компаниите во интегрирање на инфлунсери во своите кампањи, но и едукација на инфлуенсерите (не сите) во разбирање на работата и професионализам. Пазарот е сè уште мал кај нас за да може инфлуeнсерите да го прават тоа како примарна работа и можеби оттука е разбирлив тој однос, но доколку сакаме да го развиваме овој сегмент заедно, треба и двете страни да се инволвираме и придонесуваме.

3. Која е според Вас најголемата придобивка од IAB членството?

Можноста за директна инволвираност и придонес во процесот на дефинирање стандарди и унапредување на дигиталниот маркетинг во Македонија. Тука е и можноста да се биде дел од различни работни групи кои работат на различни аспекти, но со една цел – да го дигнат маркетингот на едно повисоко ниво. Секоја агенција, огласувач, медиум што е член има подеднкава улога и збор во дефинирањето на стандардите, а взаемното учење и размена на досегашни практики и искуства доаѓа како екстра бенефит – личен и професионален.

4. Како член на IAB кои се тековните или идни проекти на кои работите?

Оваа година на „мени“ имамe 2 главни, не би рекла проблеми, туку предизвици.

Едниот е дефинирање на официјален мерач кој ќе постави стандарди во дигиталното огласување кај македонските огласувачи, а чија цел е да го унапреди рекламирањето.

Другиот предизвик, на мое големо задоволство, е воведување на првите официјални награди за дигитален маркетинг во Mакедонија – IAB Mixx Awards, а кои имаат глобална релевантност. Овој фестивал ќе има за цел да ги препознае и награди најдобрите интерактивни кампањи, да им оддаде признание на помалите и поголеми дигитални агенции и клиенти во земјата, за нивните заслуги во иновирање и креативност во македонскиот онлајн адвертајзинг свет, да инспирира и постави темели за идни трендови во индустријата.

5. Каков совет би им дале на оние кои сакаат да зачекорат во дигиталниот свет?

Маркетингот, конкретно адвертајзингот е интересна, креативна и инспиративна индустрија. Чувствувам лична сатисфакција што во доста наврати, работејќи како предавач по дигитален маркетинг, сум успеала да ги заинтересирам студентите за оваа област како нивно поле за надградба, преку презентирање на различни кампањи и case-ови. Но, за да се биде успешен, треба постојано да се истражува, учи и да се биде во тек со трендовите. Секако, ова е апликативно за било која индустрија, меѓутоа посебно е важно за дигиталниот маркетинг, бидејќи тука работите се менуваат толку брзо, трендовите застаруваат, а единствениот начин за просперитет е да се биде еден чекор напред.

Оттука и би произлегол советот – учете, осознавајте, истражувајте и не се плашите да пробувате и тестирате. Исто толку важно, запознавајте и дружете се со луѓето од индустријата – професионалното вмрежување е многу важно за лична надградба, но и остварување контакти, кои ќе ви помогнат во иднина. Впрочем, една и од целите и предностите на ИАБ е токму тоа.

*интервјуто е првично објавено на www.iab.mk

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.