• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со младите таленти Лана Кршул и Томислав Врањковиќ по повод учеството на Young Lions Croatia

30/03/2022
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во рамки на натпреварот Young Lions Croatia, младите таленти Лана Кршул, акаунт менаџер од UM Zagreb, и Томислам Врањковиќ, јуниор медиа планер од загрепската агенција Initiative, го освоија второто место во категоријата Media.

Томислав Врањковиќ од Initiative и Лана Кршул од UM Zagreb

Оваа година целта на натпреварот имаше хуманитарна тема и карактер – да се укаже на важноста од борбата против енергетската сиромаштија, но и да се истакнат младите таленти и нивните идеи во решавањето на зададената тема. Учествуваа 70 таленти, кои беа поделени во парови со задача да дизајнираат решенија во пет категории: Design, Digital, PR, Media и Print.

На Лана (29) и Томислав (26) им беше доделен клиентот „Друштво за обликување на одржлив развој“,со задача на иновативен начин да ги доближи корисниците до важна тема како што е енергетската одржливост.

р е к л а м а

Со Лана и Томислав разговараше Никола Миличевиќ од I&F Grupa, за впечатоците од натпреварот, за задачата, како и за тоа како помина процесот на осмислување на решението по добиениот бриф.

  1. Како дојде до тоа баш Вие двајцата да бидете тим?

Лана: Првичната идеја во агенцијата беше на натпреварот да одиме четворица, а паровите ги комбиниравме така што еден колега ќе го покрива онлајн медиумскиот дел, а другиот – офлајн медиумскиот дел. Бидејќи нашите колеги за онлајн медиумскиот дел на крајот беа спречени да учествуваат на натпреварот, ние двајца останавме единствените од агенцијата кои учествуваа.

Томислав: Со оглед на тоа што приватно се познаваме неколку години, овој исход ни најмалку не ни пречеше. Напротив, веруваме дека подобрата поврзаност дополнително ни помогна да дојдеме до иновативно и препознаено решение.

  1. Дали пред овој натпревар имавте можност да се соочите со ваков вид на предизвик?

Томислав: Досега не сум имал можност да се соочам со ваков предизвик. Со оглед на тоа што сум релативно краток период во светот на агенциите и медиското планирање, некои работи ми беа нови, а со некои се среќавам секојдневно.

Лана: Не ми е прв пат да учествувам на овој натпревар, учествував и минатата година, па имав одредено искуство со овој предизвик и идеја како сé се одвива. Но, и во мојата секојдневна работа знаев да се најдам во многу слични ситуации, односно предизвици, каде клиентот бараше брзо и иновативно решение, а и со буџети слични на оние што ги имавме на располагање тука.

  1. Колку е тешко да се направи добра кампања со мал, па дури и непостоечки буџет?

Лана: Мислам дека е важно секогаш да се фокусираме на она што е достапно. Секако, поголемиот буџет обезбедува повеќе можности за достапни решенија за кампањата да биде добро видена и препознаена меѓу потрошувачите. Но, убедени сме и дека токму во ситуации на скромен или непостоечки буџет се буди фантазијата и на крајот се раѓаат најкреативните идеи. Да, тешко е, се разбира, затоа што сме навикнати во праксата првиот чекор да ни биде да започнеме од бирфираниот буџет, да размислиме кои се нашите опции и како да го оптимизираме. Кога сте свесни дека буџет нема или е минимален, многу идеи кои се раѓаат за жал не се остварливи бидејќи бараат поголеми финансии, но тогаш се фокусираме на оние што се изводливи и веруваме дека на крајот резултатот може да излезе и подобар од оние кампањи во кои е инвестирано многу повеќе средства.

  1. Колку Вашето претходно искуство Ви помогна во решавањето на задачата?

Лана: Искуството секако имаше големо влијание во решавањето на задачата. На пример, можам да го споредам моето учество на натпреварот минатата и оваа година и да заклучам дека и едногодишното искуство значително придонесе во мојот пристап кон задачата и изнаоѓањето на решение. Важноста на искуството е најмногу нагласена во смисла на познавањето на пазарот, медиумите, новитетите и можностите, така што полесно е да се препознае дали нешто е изводливо, иновативно или веќе видено и да се има некакво претчувство колку евентуалното решение би било успешно на пазарот.

Томислав: Доста, а самата работа во Initiative имаше убедливо влијание врз тоа. Во тимот сме само неколку луѓе и пристапот е многу поиндивидуален и брзо учиме. Многу работи што сум ги работел за нашите клиенти можев да ги применам во решавањето на задачата, особено во однос на стратегијата и креативните решенија.

  1. Кој беше најголемиот предизвик?

Томислав: Најголемиот предизвик дефинитивно беше да се смисли добра, квалитетна, иновативна и остварлива идеја како одговор на дефинираниот проблем и целите кои со кампањата треба да се постигнат. Дополнителен предизвик беше самата природа на натпреварот, а тоа беше што знаевме дека имаме 24 часа да смислиме идеја, креативен концепт, да го поддржиме со истражување и на крајот да направиме квалитетна и интересна презентација. На моменти бевме уморни, нервозни, поспани, имавме чувство дека ништо што сме смислиле не е доволно добро и сакавме да се откажеме, но се мотивиравме и на крајот по 17 часа работа предадовме решение на кое бевме горди.

Лана: Крајно, не треба да го игнорираме и предизвикот во каков однос се партнерите во парот кои заедно се натпреваруваат. Важно е тие да се компатибилни и да можат еден со друг да поминат 24 часа, а во исто време да се забавуваат и да го обмислуваат целиот проект.

  1. Имајќи ја предвид темата на натпреварот, што мислите дали адвертајзингот може да го промени светот и дали е тоа воопшто негова задача?

Лана: Мислам дека огласувањето го менува и секогаш ќе го менува светот, исто како што со текот на годините се менуваат алатките преку кои тоа се постигнува. Задачата на огласувањето не е нужно секогаш да го менува целиот свет, туку да влијае на ставот и однесувањето на потрошувачите во зависност од целта. Добро осмислената идеја и соодветната стратегија дефинитивно може да резултираат со одличен одговор од луѓето и да поттикнат промена на подобро.

  1. И за крај, каков совет би им дале на младите колеги кои се подготвуваат за ваков тип на натпревари?

Томислав: Да се ​​пријават затоа што немаат што да загубат, туку да стекнат само искуство и знаење.

Лана: Младите колеги дефинитивно би ги советувала да се осмелат да учествуваат на натпреварот бидејќи тоа е големо искуство само по себе, без разлика на претходното агенциско искуство. За натпреварот нема посебна подготовка бидејќи до самиот почеток не се знае кој е клиентот и секоја година темата е сосем различна. Важно е фокусот да го ставите на добра идеја, да создадете приказна околу неа и да обратите внимание на исполнувањето на елементите кои жирито ги оценува. Како најважно од сé би рекла – не заборавајте да бидете опуштени и добро да се забавувате! :)

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.