• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Надица Горгиева, ко-основач на брендот ChiaDia

30/01/2025
in FMCG, Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како дел од заложбата на Маркетинг365 за поддршка на женското претприемништво, наша денешна гостинка е Надица Горгиева од Штип, која ќе ни каже нешто повеќе за успешната приказна на нивниот бренд премиум здрави пијалоци ChiaDia.

Вкусните и функционални пијалаци кои Надица и нејзината сестра ко-основач во компанијата Верица Горгиева ги произведуваат, се базирани на протеини, а се произведуваат од само четири едноставни состојки: вода, органско семе од чија, органски нектар од агава и вистинско овошје. Брендот ChiaDia е веќе достапен на повеќе од 200 локации, вклучувајќи супермаркети, угостителски објекти, продавници за здрава храна, аеродроми, аптеки, теретани, тобака и многу повеќе. Покрај Македонија, пијалаците се извезуваат и во неколку балкански земји, вклучувајќи ги Грција и Унгарија, како и во Обединетите Арапски Емирати, а наскоро и во Обединетото Кралство.

р е к л а м а

Маркетинг365: Кажете ни нешто повеќе за тоа како дојдовте до идејата за производство на здрави и функционални пијалаци со чија како една од главните состојки? Дали бевте инспирирани од некое лично искуство или ја увидовте потребата за таков производ на пазарот?

Надица Горгиева: Идејата се роди од љубопитноста за традиционалниот мексикански пијалак „Chia Fresca,“ кој е популарен во земјите со развиени навики за здрава исхрана. Мојата сестра Верица, при нејзиното патување во Јужна Америка, имаше можност да го проба и да ја забележи уникатноста на пијалакот, како и здравствените придобивки што ги нуди. Оваа инспирација, комбинирана со потребата од пијалоци со чист состав без синтетички додатоци, ни даде дополнителна мотивација да ја развиеме ChiaDia.

Покрај тоа, нашиот животен стил насочен кон здрави избори, не поттикна да создадеме пијалак кој ќе биде природен, функционален и без додадени шеќери. Од самиот почеток, знаевме дека сакаме да понудиме производ кој ќе биде и здрав и вкусен, со цел да ги насочиме купувачите да направат подобри избори за себе и своето здравје.

Маркетинг365: Кои беа најголемите предизвици со кои се соочивте при започнувањето на вашиот бизнис и како ги надминавте? Како околината реагираше на основањето на ChiaDia?

Надица Горгиева: Еден од најголемите предизвици, кој истовремено претставуваше и можност, беше тоа што ChiaDia го воведе првиот пијалак со чиа семе на Балканот. Тоа значеше дека треба активно да ги едуцираме потрошувачите за тоа што е “chia-based drink” и какви здравствени бенефити нуди. Од друга страна, отсуството на директна конкуренција ни овозможи да се позиционираме како иновативен и премиум бренд.

Иако, на почетокот беше предизвикувачки – имавме ограничени ресурси, а градењето на свеста за нешто ново бараше доста време и труд. Сепак, позитивните реакции од публиката за вкусот, дизајнот и квалитетот на производот беа нашиот најголем двигател. Особено сме горди што добивме поддршка не само од нашата заедница, туку и од локалните институции и организации кои препознаа потенцијал во ChiaDia.

Маркетинг365: Пијалаците ChiaDia се веќе достапни во четири вкусови. Како се одлучивте токму за нив и како дојдовте до совршениот рецепт? Кои иновации ги воведовте во производствениот процес?

Надица Горгиева: Процесот на развивање на рецептурата траеше околу една година, со бројни тестирања и консултации со искусни технолози од Европа. Одлучивме да понудиме четири вкусови кои ќе одговараат на различни преференции: лимета за bitter вкус, јагода за сладок, ѓумбир за остар и рибизла за освежувачки вкус.

Иновативноста на ChiaDia започннува од самиот состав, внесуваме чија семе во здрав пијалок кој не содржи додаени шеќери, а истовремено е clean-label“ концепт – без адитиви, конзерванси, вештачки бои, со рок на траење од 18 месеци. Овој функционален пијалок е богат со протеини, диетарни влакна, омега 3, витамин Ц. Дополнително, во производствениот процес користиме еко-свесни практики, како што се употребата на стаклени шишиња и производство со соларна енергија. Нашата цел е да понудиме не само здрав производ, туку и производ кој е одржлив кон животната средина.

Маркетинг365: Како го градите вашиот бренд и се поврзувате со вашата целна публика? Кои маркетинг стратегии ви помогнаа најдобро во промовирањето на вашите производи?

Надица Горгиева: Градењето на брендот ChiaDia го водиме со внимание кон деталите и силната верба во производот. Нашите пијалоци се достапни на повеќе локации и маркети, а нивната видливост ја поддржуваме преку учество на меѓународни саеми, спонзорства на настани, промоции преку инфлуенсери и активност на социјалните мрежи.

Исто така, редовно организираме дегустации на производите за да им овозможиме на потрошувачите да ги пробаат производите и лично да ги почувствуваат придобивките. При дегустирање на нашите пијалоци, постојано добиваме позитивен feedback, а истовремено нудиме едукативни содржини за важноста на здравата исхрана. Веруваме дека со ваква отворена и транспарентна комуникација, градиме не само бренд, туку и мрежа на лојални купувачи кои веруваат во нашата мисија.

Маркетинг365: Неодамна го претставивте брендот ChiaDia на инвестициски самит во Абу Даби. Какво беше тоа искуство? Колку се домашните и меѓународните инвеститори заинтересирани за поддршка на вашиот производ?

Надица Горгиева: Присуството на Инвестицискиот Самит во Абу Даби беше огромна чест и исклучително искуство. Инвеститорите покажаа голем интерес за нашиот бренд, особено поради фактот што сме стартап воден од жени претприемачи. Pitch-ирањето пред искусни бизнисмени и инвеститори ни даде вреден фидбек и потврда за потенцијалот на нашиот бренд.

Она што ни остави најголем впечаток беше нивната отвореност кон иновации и желба за поддршка на одржливи стартапи. Во моментов сме во преговори со неколку инвеститори, а целта ни е да ги обезбедиме потребните ресурси за понатамошно проширување. Ова искуство ни даде поттик да продолжиме да го развиваме ChiaDia со уште поголема страст и визија.

Маркетинг365: Што е следно за брендот ChiaDia? Дали планирате да ја проширите линијата на производи или да влезете на нови пазари?

Надица Горгиева: Во план е проширување на нашето портфолио со нови интересни вкусови и добивање на органски сертификати на производите. Дополнително, планираме влез на пазари со растечка побарувачка, како Скандинавија и Блискиот Исток. Маркетинг кампањите ќе останат фокусна точка, со цел зголемување на препознатливоста како на локално, така и на меѓународно ниво.

Во иднина, размислуваме и за развивање на слични функционални пијалаци кои ќе одговараат на различни здравствени потреби, следејќи ги светските трендови во индустријата. Паралелно, ќе работиме на зајакнување на нашето присуство на дигиталните платформи и градење на се поголема таргет група која ќе ја поддржува нашата визија за здрав и одржлив стил на живот.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.