• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Никола Анчевски – генерален секретар на ИАБ Македонија

13/09/2018
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

  1. Оваа година вие сте избран за генерален секретар на ИАБ, можете ли да ни кажете нешто повеќе за здружението?

Мојата прва работа во маркетингот беше модерно кажано-office manager,  односно преведено на македонски -секретар. Некако ме влече таа работа :), па така уште од основањето на ИАБ јас сум генерален секретар реизбран се до денес.

ИАБ (Interactive Advertising Bureau) е здружение во кое членуваат агенциите за маркетинг, веб порталите и мал дел на компании од земјава кое активно го поддржуваaт растот и развојот на дигиталниот и интерактивниот маркетинг пазар, како дел од глобалната мрежа на ИАБ worldwide. Целта на ИАБ е посветеност на постојан развој на локалниот дигитален пазар, обезбедувајќи соодветни образовни содржини на пазарот и промовирање на светските вредности и вештини и know how на ИАБ на локално ниво.

р е к л а м а

Има 43 ИАБ лиценцирани канцеларии кои работат во земји ширум светот и една регионална ИАБ канцеларија, во Европа. ИАБ е основан во 1996 година, со седиште во Њујорк.

Оваа година ИАБ потпиша меморандум за соработка со МААМ- асоцијацијата на маркетинг агенции.

  1. Каква е состојбата на пазарот за дигитално огласување во Македонија во моментов?

Многу пријателски :). Како и се во државата, постепено се развива. Голем дел од буџетите да не речам преку 70% се одлеваат кај големите играчи facebook и google. Ова допринесува за спор развој на пазарот заедно со недостатокот на истражување (мерач). Мое мислење е дека доколку се воведе истражување и преку него ќе може да се измери reach на кампањите, а со тоа и соодветна корекција на цените ќе можат буџетите да останат кај домашните медиуми. (барем поголемиот дел).

Се пратат и се имплементираат светските стандарди, иако буџетите се доста ограничени, агенциите се супер креативни (си се фалиме)  и располагаат со соодветно едуциран дигитален кадар, кој освен на домашниот работи и за странски пазари.

  1. Колку македонските компании се придржуваат до правилата во дигиталното огласување?

Правила на дигитално однесување –хахахха.

Најчесто тие правила се креирани од самите дигитални медиуми и секако и компаниите и агенциите се придржуваат кон истите, да не речам мораат бидејќи немаат избор.

Постои Етички кодекс на ИАБ кој има за цел да ги пропише правилата на најдобрите практики во дигиталното издаваштво и огласување, со цел сите индивидуални лица и компании кои се поврзани со дигитално издаваштво и огласување и кои делуваат на територијата на Р.Македонија меѓусебно да ги регулираат и заемно да ги почитуваат правилата за фер, етички и добри професионални практики во врска со креирањето и објавувањето на содржини, производи и услуги кои ги нудат преку своите дигитални медиуми. Секој дневно се зголемува бројот на медиуми кои почнуваат да го почитуваат.

https://www.iab.mk/wp-content/uploads/2018/04/Samoregulatoren-etichki-kodeks-_final.pdf

  1. Кои се предностите да се биде ИАБ член?

Во моментов да се биде член на ИАБ предноста е во учеството во креирање правила на однесување, добри практики и стандардизацијата на домашниот дигитален пазар,  учество во презентирањето на експертски совети и работни групи кои работат на подобрување на пазарни сегменти преку пренесување на практики на ИАБ нетворкинг кафеата. Исто така и учество на дигитални професионални настани во регионот. Но во блиска индина тоа ќе биде и бесплатни курсеви и значителни попусти за сите образовни активности, едукации, примери од пракса. Покани и попусти за големи професионални конференции. Учество во организирање и партиципирање во официјален настан ИАБ awards, Digital day …

Можност за започнување на сопствена иницијатива за проект кој придонесува за подобрување на домашниот дигитален пазар од страна на членките или на блиски ИАБ канцеларии.

Посредување во остварување на контакти и стратешки партнерства на локално и глобално ниво, помеѓу членките. И многу повеќе, ќе додаде Претседателот во коментар на статијата.

  1. Пред некое време беше претставен систем за онлајн мерења “Дот Метрикс“ – што значи тоа за македонскиот пазар?

Секое истражување е добро, е појдовна точка за нешто, е постапка да видиме до каде, сме, од каде да почнеме, што да очекуваме. Мислам дека без истражување не можеме да имаме развој, ќе се базираме на претпоставки. Според мене Дот Метрикс ќе биде појдовна точка за развој на интернет пазарот во земјава. Ќе придонесе и за клиентите и за самите портали да можат да видат, почувствуваат како работат, како работи конкуренцијата, што може да се подобри, да се промени, а сето тоа ќе доведе до развој, повеќе вложување, пратење на трендовите итн.

Замислете во Србија има две истражувања, и тоа е супер, кога имате конкуренција работите подобро, побрзо, поквалитетно. (барем така треба да биде).

  1. Кои се следните планови на ИАБ?

За ова прашање ќе треба да го прашате претседателот –хаахх. Се шалам.

Дефинитно плановите водат кон едукација и стандардизирање (да не речам средување) на дигиталниот пазар. Промоција на дигиталниот маркетинг и дигиталниот пазар и запознавање на јавноста со неговите можности и предности. Работа на зголемување на пазарот за дигитално рекламирање преку обезбедување на соодветна едукација за сите заинтересирани страни. Пропишување и предлагање на стандарди во интернет рекламирањето и воведување на официјални мерења со етаблиран background прифатен од веб порталите, МААМ, клиентите… Придржување и имплементирање на Етичкиот кодекс. Се што е подржано од ИАБ wordwide, а адаптабилно за нашиот пазар.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.