• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Никола Жиниќ, претседател на регионалниот дел од жирито на Фестивалот за интегрирани комуникации -КАКТУС 2018

13/06/2018
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

По повод објавувањето на конкурсот за четвртото последователно национално доделување на годишните награди во Србија – КАКТУС 2018 година, разговаравме со претседателот на регионалниот дел на жирито, Никола Жиниќ, ко-претседател и главен креативен директор на агенцијата Брукета&Жиниќ&Греј, Хрватска

1.Како би го оцениле пазарот на интегрирани комуникации во регионот и кој тренд ќе ја обележи 2018 година, според Вашето мислење?

Во регионот, забележан е напредокот на агенциите, почнаа да се појавуваат проекти кои ги поместуваат границите, а таквите проекти има сè повеќе од година во година. Во последно време, забележувам дека секоја година настануваат два до три вонсериски проекти кои наоѓаат свое место меѓу наградените во Кан. Мислам дека како регион, почнавме да го “фаќаме возот” со светските проекти. Сè уште по малку срамежливо, но тоа се подобрува секоја година. Тренд што може да се почувствува и трае неколку години и е сè повеќе изразен, е дека агенциите размислуваат за интеграција на онлајн и офлајн каналите, односно дека онлајн веќе не постои како самостоен канал, сето тоа денес е едно.

р е к л а м а

2.До кој степен агенциите во Хрватска (и регионот) од една страна и клиентите од друга, навистина се подготвени за храбри и иновативни кампањи? Се плашиме ли од нешто?

Не сакам да зборувам за храбри и иновативни кампањи како класификација, бидејќи мислам дека за секоја кампања или идеја, за секое комуникациско решение што му се предлага на клиентот е потребна добра аргументација. Треба да се има добра причина зошто идејата е таква каква што е и да се докаже нејзината исправност. Мислам дека агенциите денес се многу поумешни во аргументирањето зошто нешто за огласувачите е вредно да се направи. Тоа што нас некои кампањи ни изгледаат храбри, тоа значи дека агенцијата направила добро истражување, дека дошла до квалитетни сознанија и дека заедно со клиентот создала комуникациска платформа која дава резултати. Храбрите кампањи се неочекувани, тие се решенија за одредена задача кои не се очекувани. Од друга страна, мислам дека и клиентите почнаа добро да ги поставуваат задачите, брифовите, станаа поотворени во таа смисла. Решението на проблемот на клиентот може да биде било што, нов производ, услуга.

3.Која, според вашето искуство, е “тајната состојка” за идеите кои опстануваат, односно за квалитетна кампања што ќе остави трага?

Сè уште тоа е добро истражување, да се биде многу на улица, да се разговара со луѓето, да се копа по сознанија. Главната и најважна состојка е квалитен и инспиративниот увид до кој се доаѓа со истражување. Мислам дека ова е појдовна точка за секоја добра кампања.

4.Слоганот на овогодинешниот фестивал КАКТУС 2018 е „Idea is nothing without execution“. Може ли идеите да “преживеат” без квалитетни егзекуции?

Не можат. Добрата егзекузија е 90% од секоја добра кампања. Сум видел многу кампањи кои се базираа на одлична идеја, произлегле од добри увиди, но егзекуцијата била катастрофална. И едното и другото мора да бидат апсолутно задоволени.

5.Како претседател на регионалниот дел од жирито на наградите КАКТУС 2018 година, на кои детали најмногу ќе обратите внимание при оценување на кампањите и какви кампањи очекувате на конкурсот?

Очекувам одлични кампањи и две-три изненадувања. Она што лично го гледам на слични натпревари е тој инсајт за кој зборувам цело време. Дали инсајтот е нешто што ќе ме изненади, освои, нешто што ми е познато, а да ми помине низ главата “како не сум се сетил порано”. Потоа ја гледам егзекуцијата – како е направен секој детал, како идеја се применува на различни канали, како се одржува конзистентноста на идеите и продукцијата која е многу важна за да функционира некоја идеја во финализацијата.

Конкурсот за наградите KAKTUS 2018 е отворен до 20 септември. Условите за конкурсот, пропозициите и категориите, како пријавниот формулар и Правилникот за работа на жирито, може да се најдат на сајтот www.kaktus.rs.

Наградите ќе бидат свечено доделени на четвртиот национален Фестивал за интегрирани комуникации – KAKTUS 2018, кој ќе се одржи на 12 и 13 ноември во хотелот Hyatt Regency во Белград.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.