• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Scott Ehrlich – директор и основач на платформата Qyou

05/06/2015
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

NEM 2015 е најголемиот медиумски настан во нашиот регион и ги собира најважните професионалци од индустријата на едно место. Еден од истакнатите говорници на овогодинешниот NEM е и Scott Ehrlich, директор и основач на платформата Qyou. Господинот Ehrlich ќе учествува на панелот It’s a Jungle Out there, на кој со колегите ќе го прокоментира денешниот  телевизиски пазар и новите ситуации на пазарот со оглед на се поголемиот број на нови платформи.

Scott_Ehrlich - M365
Scott Ehrlich

Целата кариера ја поминавте во телевизиската индустрија. Можете ли да ни кажете што се таа вклучува?

Имено, освен во светот на филмот, кариерата ја поминав  и во програмерската индустрија, како и во технолошката. Во почетокот на 90-тите започнав да работам на talk show-а, информативните емисии и сл. Во 1993 година бев во NBC, како член на тимот кој ја заврте ситуацијата таму, бев задолжен за Foxnews.com, Foxsports.com и Fox.com. Во 2001 започнав со онлајн видеопретплатата кога сите мислеа дека тоа е лудост. Во 2003 година милион луѓе ми плаќаа најмалку 10 долари месечно за пристап до премиум видеата на барање.

р е к л а м а

Пред шест-седум години одлучив да се вратам таму каде што започнав, на креативната страна на работата. Ја продуцирав серијата The League of Extraordinary Dancers, која неколку години беше најдобро оценета серија на Хулу. Врз основа на тоа го започнав YouTube каналот Substance over Hype кој произведе многу квалитетни содржини за интернет и платформа на која ме поттикнаа неколку компании, вклучувајќи ја и MTV. Мојот бизнис партнер е добитник на награда за продукција на музички спотови и уште неколку работи. Ја продуцираше Lucky Star на Мадона, а кон крајот на 80-тите продуцира шест од десет најдобри спотови на MTV. Помислив, MTV започна во 1981 година, но денес не се фокусираме на музичките спотови, туку на фантастичните содржини кои луѓето ги ставаат на интернет. На Qyou нас не поттикна историјата на MTV, моите соработници и креативната заедница овде во Лос  Анџелес.

Колку видеа добивате? Добивате ли од овај дел на светот?

Да, одсекаде. Моментално имаме многу руски содржини, најдовме некои сјајни видеа и филмови. Добивме согласност од Црвената армија да ја објавиме  Get Lucky во изведба на нивниот хор, тоа е едно од најдрагите видеа воопшто. Секако, најголемиот број на содржини доаѓаат од земјите каде што имаме дистрибуција. Најдовме доста кул материјали. Цалта ни е да лансираме локализирана верзија на каналот- автентична верзија со оргинална содржина.

Како би ги опишале промените во телевизиската индустрија откако започнавте да работите? Кои моменти ги сметате за клучни?

Кога ги гледате Fox News Channel и кога гледате што постигнавме со Q-you, буџетите и количината на работа значајно се променаа. Тогаш продукцијата беше многу сакпа, трошоците значајно се променаа. Мислам дека профитиравме од промените во технолошкиот свет. Технологијата исто така, ви овозможува да продолжите да го менувате своето однесување, денес снимаме 13 епизоди и ги гледаме во еден ден.

Освен QYOU, кои се други потенцијални модели за ТВ? Мислите ли дека иднината на линеарните канали е во емитувањето на онјалн содржини?

Убавината на телевизиската работа е во тоа што не одговара се за секого. Мисијата на нашата компанија беше да претстави висококвалитетни документарци. Кога започнавме да работиме, многу луѓе од очигледни причини, не споредуваа со MTV. Секако, нам  ни годи споредбата со големи компании, ние сме сеуште start-up. Како на пример, HBO, беше стартуван за квалитетна програма на pay-TV , луѓето почна да размислуваат – ако е на HBO, тогаш станува збор за квалитетни филмови, потоа истиот случај беше и со сериите.

Слично, луѓето така почнаа да го препознаваат квалитетот на видеата кои се на Qyou, знаат дека ако определено видео е на Qyou  – тогаш тоа видео тие сакаат да го погледнат !.

Кој одлучува дали видеото е достојно за Qyou?

Кога ја претставуваме компанијата, настојуваме да имаме три различни слајдови за да ги претставиме луѓето кои стојат позади неа. Првиот ги претставува основачите, вклучувајќи ме и мене. Потоа ги имаме креативците. Иако сум на чело на тимот, просечната возраст е веројатно 24 години. Она што им е заедничко на сите е дека станува збор за луѓе кои ги познаваат авторите и креативната заедница, негуваат однос со тие луѓе, соработуваат на видеата и забележуваат кој работи добро. Станува збор за комбинација на наши креативци и партнерства со бројни продукциски куќи. Кога се тоа ќе се земе во предвид, имаме мрежа од околу 5000 автори. Заради тоа партнерствата функционираат добро, тие прават нешто што ние не правиме, а ние правиме нешто што тие не прават. Ние не се занимаваме со интернет индустријата, туку со телевизиската. Односно со она што некогаш го нарекувавме телевизиска индустрија.

Дали работевте на новите проекти со некои од авторите чии што видеа ги прикажавте? Покрена ли некој од вас соработка со авторите преку другите платформи?

Кога почнавме, сметавме дека треба да се фокусираме на она што навистина работи добро, сакаме да имаме најдобар можен канал. Целта ни е, како што растеме, да вложуваме се повеќе во креативната заедница со помош на фантастичните луѓе кои се длабоко инволвирани во каналот. Сакаме да пронајдеме надарени автори и да им овозможиме ресурси за создавање на квалитетна содржина. На сето тоа би се радувале во иднина.

Што ве доведува вас на New Europe Market и што би сакале со тоа да постигнете? Што ви е интересно во Средна и Источна Европа? Планирате ли некој проект во регионот?

Европа за нас е секако едно од најинтересните подрачја. Повеќе луѓе работаат во продажба во Средна и Источна Европа и Латинска Америка, отколку било каде. Она што сакаме е да се претставиме во регионот – кои сме, што работиме, што нудиме. Сакаме да склучиме некој бизнис, да пронајдеме оператори во регионот кои би ни одговарале нас, како и ние нив. Исто така, некој ми испрати слика од градот каде што се одржува NEM – навистина е прекрасен!

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.