• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Сергеј Зафироски од Инсајдер ИД за преферираните маркети и најпознатите брендови во Македонија

14/09/2021
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД, 5-та година по ред го спроведува истражувањето “Преферирани маркети според потрошувачите” и 2-ра година “Најпознати брендови според потрошувачите” во Македонија. Денес разговараме со г-дин Сергеј Зафироски, Генерален Менаџер во Инсајдер ИД во однос на истражувањето.

M365: Го организирате 5-та година по ред истражувањето “Преферирани ланци на маркети” и од претходната “Најпознати брендови според потрошувачите” може ли да кажете како дојдовте до идејата за такво истражување?

р е к л а м а

С.З: Ние сме агенција која прави исклучиво бизнис и економски истражувања и математички методологии на анализа на податоци. Сакавме да понудиме нешто поразлично, независно, концепт кој ќе се мери со светските истражувања, но да ги разбира локалните трендови и пазари и ќе помогне на компаниите во нивните стратегии. Го таргетиравме FMCG пазарот и маркетите како еден од најдинамичните сектори во државата и нешто што би побудило најголем интерес кај компаниите. Првата 2017-та година го направивме прилично скромно и на некој начин “скришно” бидејќи и ние самите го тестиравме концептот.

Од тогаш до денес нештата драстично се променија, ние како агенција драстично се променивме така да сметам дека сме многу напредната во целиот концепт. Секоја година се обидуваме да додадеме нешто ново и интересно. Најважното од се е дека компаниите од истражувањето треба да добијат релевантна информација која што можат да ја користат во работењето.

M365: Што се очекува да биде различно во 2021-ва споредбено со сите претходни?

С.З: Претходната 2020-та ја направивме првата поголема промена со додавање на 20 категории на производи и прогласување на “Најпознати брендови според потрошувачите”, се разбира за во доменот на широката потрошувачка. Ги крстивме “најпознати” бидејќи не мора еден потрошувач да биде активен консумент за да препознава бренд во категорија.

Тоа што оваа година ќе биде многу поразлично е додавањето на уште една категорија на “ТОП 3 Маркети според лојалност на потрошувачите”, бидејќи од претходните години дефиниравме дека има потрошувачи кои преферираат некој маркет заради определени причини, но може да бидат лојални на сосема друг.

Плус, нешто што особено мене ме радува, ќе имаме и ребрендирање на целиот концепт, нови сертификати, нови беџови, ќе правиме веб-страна, ПР објави за сите први места, а со тоа ќе го кренеме генералното ниво на целото истражување.

M365: Кое е досегашното искуство од истражувањето?

С.З: Прилично позитивно, заради тоа и го правиме 5-та година по ред. Компаниите сакаат да ја видат состојбата, каде се наоѓаат, како се перцепирани од потрошувачите но и можеби најважно да се споредат со конкуренцијата. Дистрибутерите и производителите на производи за широка потрошувачка со кои соработуваме, ги детектираат маркетите со кои може да соработуваат, кој маркет каде е позициониран и како они самите да се постават. И критиките од нашите соработници се високо позитивни, што особено не радува и ни дава ентузијазам да продолжиме со проектот.

M365: Како го спроведувате истражувањето?

С.З: Истражувањето се спроведува на репрезентативен примерок, на територијата на целата држава, најчесто во периодот од 15.09 – 15.10.2021. Најчесто и примерокот го зголемуваме дополнително, за да добиеме повеќе информации за регионалните маркети, бидејќи во Македонија има прилично голем број на локални ланци кои што добро котираат но се непознати надвор од тој регион.

Истражувањето целосно сами го финансираме и спроведуваме, без никакво мешање на компанија или маркет во целиот процес да ја запазиме неутралноста и непристрасноста. Со исклучок на неколку ситуации и маркетите го поддржуваат ваквиот начин, бидејќи само така можат да ја видат реалната слика на пазарот и да интервенираат во стратегијата.

M365: Кои се условите да една компанија ги добие сертификатите?

С.З: Компаниите кои што ги “прогласуваме” како “ТОП 3 Маркети според потрошувачите” или “Најпознати брендови според потрошувачите” немаат никаква финансиска обврска со прогласувањето, сертификатот, беџовите или ПР објавите што ги правиме. Едноставно ако некоја компанија е најдобра во определена категорија треба за истото да добие признание без да има никаква обврска. Единствениот услов е компанијата да биде на листата од која потрошувачите ќе можат да ја изберат и да си ја врши добро работата. Дел од информациите и ги споделуваме јавно да може да ги прочитаат и компаниите и потрошувачите.

Да звучам како хуманитарна организација, сепак сме профитна, ние после го продаваме извештајот од истражувањето, но и тој е по прилично прифатлива цена и која компанија (од сите Македонија) сака си го купува.

M365: Една карактеристика е дека нема голем маркетинг и масовна комуникација на Вашите истражувања, може ли да ни појасните која е причината?

С.З: Всушност ние како агенција никогаш не сме биле пристапници кон “помпезности” туку реални истражувања од кои што компаниите ќе можат да извлечат информации за креирање на сопствената стратегија. Ние имаме маркетинг и комуникација, но не масовна, само до компаниите кои имаат интерес да слушнат нешто за самото истражување. Комуникацијата кон пошироката публика најчесто ја договараме со самите компании и ние се вклучуваме на процесот. Целиот маркетинг од креатива, беџови, сертификати и комуникација ја креираме интерно во Агенцијата и сме особено задоволни со успехот во претходните години.

Дел од компаниите многу убаво го искористуваат сертификатот како КАМ Маркет кој го има нашиот беџ во сите продавници веќе неколку години, од пред некој месец и Стокомак ги користи податоците од истражувањето. Претходната година компаниите кои беа први во “Најпознати брендови според потрошувачите” исто солидно ги искористија објавувањето.

M365: Пред крај едно прашање што секако ги мачи сите во секторот, како Лидл ќе влијае на целата ситуација?

С.З: Ние за среќа спроведовме, повторно независно истражување за влезот на Лидл во Македонија и неговото влијание дел од маркетите сериозно ќе го почувствуваат. Тоа што е позитивно за домашните компании е дека имаат “асови” во ракавот за борба со гигантот, дури има и со искуство како КАМ Маркет што има на пазарот во Бугарија. Се разбира, во успехот на Лидл значајно ќе влијае кои локации ќе ги изберат, колку маркети, каква ценовна политика ќе имаат, менаџмент тим, инфраструктура и слично.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.