• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Тамара Бекчиќ – координатор на Програмскиот одбор на конференцијата ПРилика 2014

22/09/2014
in Во фокусот, Интервјуа, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Наредниот ноември во Белград се оддржува PRilika 2014 –  ПР конференција во организација на Друштвото за односи со јавност на Србија (ДСОЈ) на која се очекува да присуствуваат голем број на ПР професионалци од Србија и регионот кои ќе имаат прилика да слушнат предавања од некои од најистакнатите ПР експерти во светски рамки.

На тема конференцијата, ПР секторот во Србија и регионот, денеска на Маркетинг365 разговараме со Тамара Бекчиќ, директор на ПР агенцијата Chapter 4 Србија, член на управниот одбор на ДСОЈ и координатор на Програмскиот одбор на конференцијата ПРилика 2014.

Tamara B

р е к л а м а

1. Во почетокот на ноември, не очекува шестото издание на конференцијата ПРилика 2014. Кои се главните теми на овогодинешното издание?

ПРилика 2014 е шеста по ред, регионална ПР конференција, која оваа година се одржува по називот „КОМУНИКАЦИЈА НА (С)ЦЕНА „.Целта на собирот е да понуди одговори на актуелните прашања од струката: како успешно да се соочите со промените, како да одите во чекор со трендовите и она што е особено важно – како да ги задоволите растечките очекувања во организациите во кои работиме, а кои работат  во се потешки околности. За место на случувањата, оваа година го одбравме театарот Звездара, илустрирајќи ја намерата- односите со јавност да се во центарот на вниманието: клучните предизвици на струката на бина, изложени и осветлени со рефлекторите на сцена.

Исто така, играта на зборови во насловот (Сцена-Цена) се однесува на финансискиот аспект, кој за жал не ги следи растечките потреби на нашата професија : од ПР-овците се повеќе се очекува, а надоместокот, буџетите, вклучувајќи ги и платите, не покажуваат раст, туку сосем спротивно.

2. И оваа, како и претходната година, на конференцијата доаѓаат искусни ПР експерти, кои ќе го поделат своето искуство со регионалните ПР професионалци. Кои од нив овој пат, ќе имаме чест да ги слушнеме и на која тема?

Задачата на Програмскиот одбор на ПРилика е секоја година се потешка, бидејќи и стручњаците за односи со јавноста во регионот се се подобри, а нивните стандарди се се повисоки. Затоа со голема гордост можам, во име на ДСОЈ и самиот Програмски одбор, да кажам дека доаѓањето на најавните предавачи е исклучителен успех. Станува збор за предавачи кои се светски познати стручњаци: Pol Holms е автор на многу важна алатка за истражување,кој низ години  укажува на трендовите, но и ги поставуава – The Holmes Report, а воедно и е основач на најпрестижните професионални SABRE награди во светот; Džeremi Galbrait е почитуван предавач и глобален директор за стратешои комуницирање во една  од водечките светски ПР агенции – Burson-Marsteler; ; Donald Stil, е меѓународен експерт за кризни комуникации и поранешен главен советник  за комуникации на медиумската куќа BBC.

Покрај нив, низ предавањето, студиите на случај и панелите, на ПРилика учествуваат и голем број други експерти и претставници на водечките компании низ Србија и регионот: Damir Jugo, декан на Bernays школата за комуникациски менаџмент, единствена во целиот регион, Miša Lukić, кој е претседател на Publicis Group од Србија, потоа претставници на компаниите NIS, Philip Morris i IKEA, кои на колегите ќе им ги претстават успешните примери на проекти од регионот.  Во програмата на конференцијата е вклучена и презентацијата на резултатите од најважното овогодишно европско истражување за комуникациите и комуникаторите – European Communications Monitor 2014.

Две панел дискусии ќе бидат квалитетна можност за дијалог ,за очекувањата и предизвиците кои во ПРаксата ги заземаат ПР професионалците од разлини организации:од современите комуникациски трендови и етики, до угледот на ПР специјалистите, буџетот, професионалноста.

3. Што им препорачувате на македонските ПР професионалци, зошто тие би требало да дојдат на оваа конференција?

Собирањето на олку квалитетна листа на меѓународни предавачи, Здружението на Србија за односи со јавноста, конференцијата ПРилика ја доведе буквално рамо до рамо со угледните стручни собири кои се одржуваат во Лондон и Њујорк. Квалитетот е светски, а конференцијата е географски многу блиску, во регионот, кај комшиите и пријателите, така што и трошоците за пат и сместување се помали.

Покрај тоа, ја добивме и повеќе од потребната подршка од спонзорите, пред се комапаниите Henkel i Banca Intesa,но и Marbo, Coca-Cola, Bambi… поради кои и котизацијата е мошне пристапна за ваков дводневен собир.

Кога би биле големи љубители на рок музиката, а Стоунси би свиреле на концерт стотина километри од вас, при што влезницата е барем четири пати поефтина од другите места во рамките на турнејата….тоа е ПРилика која морате да ја грабнетеJ

Шегата настрана, ова е случај тука:  светски квалитет по пристапна цена и ПРограма која не сакате да ја пропуштите, доколку сериозно се занимавате со односите со јавноста. Покрај тоа, на колегите од професионалното здружение во Македонија (ЗОЈМ),им одобривме 10% попуст на цената за котизација .

4. Како го оценувате развојот на ПР професијата во Србија и кои се нејзините главни предизвици во наредниот перид?

Во последните две години, ПР агенцијата Chapter 4 во Србија, на која сум соосновач и директор, освои неколку престижни, меѓународни признанија. Европските фестивали на кои по тој повод присуствував, претставуваат одличен пресек на состојбата на ПР струката на континентот и пошироко. Да тргнам од сличностите со домашниот пазар: финансиската криза имаше позитивни последици – се зголеми нивото на креативноста, буџетите „попометно„ се трошат, социјалните мрежи отворија ново поглавје за комуникација и нивното значање само ќе се зголеми. ПР стручњаците се менуваат, ги следат потребите на модерното работење и напредокот на технологијата, стануваат  посестрани.

Угледот на Професијата не е на посакуваното ниво и на тоа мореме систематично да работиме во правец на едукација, промоција, унапредување на стручњаците, инсистирање на планирање и евалуација, односно мерење на резултатите. Унапредувањето на угледот на професијата претставува и едно од значајните цели и задачи на професионалните здруженија во Србија.

Она по кое српскиот пазар се разликува, односно во што заостанува се буџетите. Економските околности се такви што не можеме да очекуваме позитивни промени преку ноќ.

5. Колку се запознаени со случувањата во ПР индустријата во Македонија, дали сте имале можност да соработувате со нашето професионално здружение или со некои од ПР агенциите?

Chapter 4 агенцијата е ексклузивен претставник  на една од водечките светски ПР мрежи – Burson-Marsteler и како таква работи и во Македонија.

Имавме прилика да соработуваме со колегите од Скопје и тоа многу успешно. Знаењето и стандардите се на високо ниво, а проактивноста, креативниот  пристап и темелното познавење на локалниот пазар се од непроценливо значење за клиентите.

Она што е значително потребно на македонскиот пазар е стандардизација на цените на ПР услугите, затоа што само така професионализмот и квалитетот можат да опстанат, а преку нив, и самата струка се зајакнува.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.