• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Томо Рицов и Никола Врдољак во пресрет на најдобриот Викенд во годината

28/10/2019
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Преостануваат само уште две седмици до Викенд Медиа Фестивал (Weekend Media Festival), кој оваа година се одржува во период од 19. до 22. септември во Ровињ, Хрватска. Најголемиот регионален фестивал за комуникациската индустрија дванаесетта година по ред ќе ги собере комуникациските стручни лица од целиот Регион кои во рамки на Фестивалските предавања, панели и дискусии ќе говорат на најактуелните теми од индустријата. Што нѐ очекува овој Викенд откриваат Томо Рицов, Директор на Фестивалот и Никола Врдољак, Директорот на Програмата на Фестивалот.

Како настана Викенд Медиа Фестивал?

р е к л а м а

РИЦОВ: Сакавме на едно место за прв пат да ја собереме регионалната медиумска и креативна индустрија каде луѓето ќе може да дознаат кои се најновите трендови, да слушнат туѓи искуства, да научат нешто ново и воедно добро да се забавуваат во уникатен амбиент. Кога го започнавме Викенд Медиа Фестивалот не очекувавме ваков исход – веќе првиот Викенд ги надмина сите очекувања. Тогаш присуствуваа 1.400 луѓе, а очекувавме околу 400. Како што минуваше времето. Фестивалот се профилираше во незаменлива дестинација за креативно опуштање во еден од најубавите градови во Хрватска.

Зошто Викенд Медиа Фестивал веќе 12 години е клучно место за комуникациската индустрија од целиот Регион?

РИЦОВ: Секоја година се стремиме се повеќе и повеќе да го подигнеме нивото на Фестивалот и тоа е она што нѐ прави поразлични и без кое Викендот не би бил ист. Покрај тоа, имаме и одличен тим луѓе кои секоја година осмислуваат нешто ново што ќе го надмине претходното издание. И овој пат подготвуваме голем број новости со кои ќе ја потврдиме титулата најголем регионален комуникациски фестивал. Нашата комбинација од предавања, релаксирано дружење, забава и локација е единствена и е добар микс заради кој Викенд Медиа Фестивал успешно се одржува и ден денес.

Што ќе издвоите од овогодинешната програма на Фестивалот?

ВРДОЉАК: Ќе се занимаваме со низа теми, почнувајќи од Нетфликс, во рамки на панелот “Streaming wars” кој толку многу го промени начинот на кој ја гледаме телевизиската содржина што ни се чини дека оваа година сите имаат свој сопствен стриминг сервис, па сѐ до предавањето на Ранко Рајовиќ за растењето на децата во дигитално доба. На “Data vs. Insights“ ќе разговараме за огромните количини податоци до кои денес имаме пристап, а на панелот “Марк издржи: Како Цукерберг и пријателите ќе го преживеат глобалниот технолошки отпор?“ размислуваме за огромниот технолошки отпор, реакциите на општествата и пазарите на преголемата доминација од страна на технолошките гиганти.

Која е новината во програмата оваа година?

ВРДОЉАК: Новина оваа година е Викенд Мастерклас (Weekend Masterclass), а станува збор за нов формат на бизнис предавања и панели кои ќе се одржат во четврток во конгресната сала на луксузниот Гранд Парк Хотел во Ровињ. Во рамки на овој формат ќе говори еден од најзначајните бизнисмени во индустријата со луксузни брендови, легендарниот предводник на “Tag Heuer“ и “Hublot“ – Жан Клод Бивер кој со нас ќе го сподели своето искуство и совети како успешно да се води премиум светски бренд.

За кои теми оваа година највеќе ќе се зборува?

ВРДОЉАК: Панелот “Како да го преживеете сексот, лагите и недвижниот имот“ сигурно ќе крене многу прашина, а ќе ја опфати темата за грешките при комуникацијата во политиката на кои секојдневно сме сведоци. Имаме и панел именуван „Spotlight“ во чии рамки ќе се дискутира зошто довербата во медиумите се намалува и кои се последиците за средината. Оваа година за прв пат ќе бидат прогласени најдобрите Хрватски политички професионалци од областа на односите со јавност. Истите ќе бидат прогласени преку анкета организирана во соработка со агенцијата Ипсос – новинарите кои ја следат работата на Владата, Министерствата, Парламентот и Канцеларијата на Претседателот ќе дадат своја оцена за ПР професионалците со кои највеќе соработуваат.

Викенд Медиа Фестивал не би бил ист доколку од неговата програма се изоставени незаборавните забави и концерти. Кој ќе нѐ забавува оваа година?

РИЦОВ: Викенд забавите веќе станаа легендарни и за нив се збори месеци по Фестивалот. Изведувачите ги најавуваме последни, затоа што во оваа фаза сакаме да ја нагласиме програмата. Можам да кажам дека овој пат во Ровињ се очекува богата музичка програма и дружење до доцните ноќни часови.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.