• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Вања Блуменштајн креативен директор на агенцијата Señor

02/07/2019
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Разговаравме со Вања Блуменштајн, креативен директор на агенцијата Señor, најдобрата агенција на годината на минатогодишниот BalCannes.

Лавовите повторно се пуштени во дивината на комуникациската индустрија и чекаат на Вас! Веќе осма година BalCannes, како ревија на проекти за маркетинг комуникацирање, ги спојува оригиналноста на креативните идеи, квалитетот на нивната примена и пазарната релевантност и според овие критериуми избира 25 најквалитетни регионални проекти. Пријавите се отворени, а за лавовите зборуваме со оние кои се добро запознаени – агенцијата Señor и креативниот директор Вања Блуменштајн, кои оваа година BalCannes ги испрати на натпреварувањето Cannes Lions.

р е к л а м а

Во пресрет на уште еден BalCannes, сакавме да провериме како ја прославивте титулата најдобра агенција во регионот?

Нема да кажеме дека процесот не вклучуваше сериозен мамурлак и воспаление на новооткриени мускули. Обично агенциите кои добиваат награди, уште од автомобил на пат кон дома го испраќаат онај клише ПР такст со наслов во стилот: “Имате ли било каков мајстор за полици, добивме еден куп награди?“ Ние најдобро се чувствуваме додека создаваме, па кога еуфоријата спласна, за да ја прославиме оваа награда и да ги забавуваме своите колеги од индустријата кои ќе го читаат ова, го смисливме S.W.A.G. – Señor’s Wonderful Award Generator.

“Со завист гледаш на бронзата на колегата од Shangahi ADbombs фестивалот? Љубоморна си дури и на ткаенината со која поранешната шефица ја чисти Гранд При статуетката од угледниот Lebanon New Wobbler Days? Затреперуваш од помислата на Basel Shelf-divider Biennale и се здрвуваш кога ќе помислиш дека можеби никогаш нема да го имаш во своите раце? Не се грижи, посети ја senor.hr и со еден клик на Señor’s Wonderful Award Generator освои вакви и многу други престижни награди. И задолжително пофали му се на светот – никој нема да знае.“

Што сакавте да кажете со Señor’s Wonderful Award Generator? Нас добро не насмеа, но веруваме дека има и подлабока порака која сакате да ја пренесете?

Прво, сакавме да се забавуваме. Наградите се дефинитивно најпосакувани од агенциите, но не треба да се сфаќаат премногу сериозно, ниту кога победувате, ниту кога губите. Призанијата се одлични, но уште поважно е да се фокусирате на добри проекти. Наградите секогаш доаѓаат како последица (во овој случај буквално). Се чини дека поради хиперинфлацијата на разни адвертајзинг фестивали паѓа вредноста на наградите во нашата индустрија. Дали сите награди имаат иста вредност? Кои ги ценат креативците, а кои клиентите? И дали ги ценат воопшто? Дали некои фестивали се вредни за времето и парите, ако за возврат носат само можност за пост на социјалните мрежи, што во хиперинфлацијата на информациите брзо се забораваат. Треба ли фестивалските признанија да бидат одраз на јавното мислење или високите стандарди на креативците во жирито? И дали најголемата награда би требало навистина да бидат резултатите и задоволството од сопствената работа? Ова се некои од прашањата за кои често зборуваме во агенцијата – сакаме да преиспитуваме, да разјаснуваме – не помалку важно – секогаш да одржуваме доза на здрава разервираност.

Кои фестивали се за Вас вредни за улогата на времето и ресурсите?

Искуството покажа дека е најдобро (но и најтешко) да се биде прпрок во сопственото село. Ми се чини дека е најкорисно да се фокусираме на националните и регионални фестивали, како IdejаX, Kaktus, SOF, Effie и BalCannes. Ова се фестивали на чии пазари ние работиме најмногу, чиј контекст добро го разбираме, со награди кои клиентите ги следат и ги перцепираат како важни. Најдраг е аплаузот од луѓето со кои секојдневно се натпреваруваме на овие натпрвари. Кога сме кај тоа, со цел да се оптимизира улогата на времето, предлагам нашите национални фестивали и BalCannes да се договорат за времето на траење на case видеата при пријавувањето – верувам дека со оваа постапка ќе се олеснат пријавите на агенциите и ќе се заштеди време кое може да се инвестира во креирањето на нови award-winning проекти.

Понекогаш, сепак, треба малку да се споредиме и со големите светски брендови со големи буџети на големите пазари. Овие награди се повеќе привлечни за креативците и им даваат сила да издржат дури и кога роковите се затегнати. Затоа, не можам да го прескокнам и најголемиот светски фестивал – Cannes Lions кој заедно со уште неколку фестивали од А категорија, освен лична сатисфакција поради признание на големата адвертајзинг сцена, носи и огромен публицитет, особено во нашиот регион, каде што е ретка појава. И ние во рамките на наградата за Агенција на годината на Balcannes освоивме котизација за пријава на Канскиот фестивал. Во таква луда конкуренција (минатата година беа пријавени над 30.000 кампањи), тоа е како лотарија, но како се вели: ако не играш, не можеш да добиеш.

Што значи за Señor титулата најдобра агенција на BalCannes? Со лавот под рака, што се промени кај вас?

Она што е сигурно, не спиевме на наградите. Лансиравме нова кампања за Iskon – “Prilika života“, која ми е едена од најомилените кампањи за Iskon. Кампањата “Veliki hrvatski naivci“  беше наградена и на Idejа X, а верувам добро поминува и во регионот. Жирито на следниот BalCannes сигурно може да ја очекува нашата хуманитарна кампања “Sjetan Božić“ или дигиталниот проект за Франк – snogoo… Подготвуваме и една голема општествено одговорна кампања…

За нас наградата беше и не беше изненадување. Не ја очекувавме затоа што имаме доволно фестивалско искуство за да знаеме дека среќата знае да биде превртлива. Од друга страна, апсолутно бевме горди на пријавените проекти кои освоија награди, не е незаслужено :) Последните неколку години беа навистина одлични за нас во оваа фестивалска смисла, бидејќи успеавме да ги освоиме најважните домашни награди во сите области со кои се занимаваме. Она што BalCannes сигурно ни донесе е уште една голема потврда дека континуирано се наоѓаме на самиот врв на креативни агенции во регионот – тој континуитет, ширина и ниво се многу важни за нас, бидејќи не си добар, колку што е добар твојот најдобар проект, туку онај најлошиот. Последиците се чувствуваат преку честитки од колегите и клиентите, но уште поважно, преку јавување на таленти од целиот BalCannes регион – сепак луѓето се најважниот капитал на секоја агенција.

Доаѓате со празни раце на Weekend Media Festival, а потоа до Загреб треба да се достават тешки лавови. Дали почесниот блескав член успешно се вклопи во тимот? Имате ли некој совет како најлесно да се достави до дома?

Немавме проблем со лавот за најдобра Агенција во регионот – беше питом, спиеше по патот за дома, мислам дека се чувствуваше природно во наши раце. Додуша, малку пушта светки, па секогаш кога ќе го погалите, ви остава на вас малку од својата креативна златна прашина.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.