• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Владимир Ќосиќ – креативен директор на агенцијата МекКен Белград

22/04/2014
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во Белград неодамна беше оддржан годишен состанок на креативните директори во мрежата на McCann. На состанокот присуствуваа 15-тина претставници на МекКен агенциите од неколку земји, од Скандинавија, преку Источна и Централна Европа се до Балканот и Југо-источна Европа.

Состанокот го искористивме да поразговараме со Владимир Ќосиќ, креативниот директор на агенцијата МекКен Белград, на теми креативност, адвертајзинг, уметност…. и се што ги придружува !

Vlada Cosic fotka

р е к л а м а

М365 : Колкава е вредноста на креативноста ?

Владимир Ќосиќ: Уште кога почнував да се занимавам со адвертајзинг, како јуниор копирајтер, слушнав една максима која гласи “Креативноста продава производи“ и уште од тогаш длабоко верувам дека тоа е вистина. Сите брендови кои не се раководат од оваа девиза – се осудени на просечност како и огромни медиски вложувања за да бидат приметени од страна на своите потенцијални потрошувачи. Од почетокот на мојата кариера па се до денес, оваа девиза стана уште поактуелна.

М365 : Што е вистинската цел и колкава е релевантноста на фествалите на креативната индустрија и наградите кои таму се освојуваат?

Владимир Ќосиќ: Адвертајзинг фестивалите се (единствени) места на кои се среќаваат креативците од најразлични адвертајзинг агенции кои таму имаат прилика да си “ги одмерат силите“ и да разменат мислења. На фестивалите во рамки на огласувањата гледам како на светски првенства и олимпијади за спортисти – убаво е да се тренира, убаво е да се има натпреварувања на локално ниво – но, вистинските искуства се стекнуваат на меѓународни натпреварувања во одмерување на силите со најдобрите.

Од друга страна, неретко на овие фестивали доаѓаат и одреден број на клиенти. Покрај тоа што тие се во можност да ги видат најдобрите светски остварувања, тие, баш како и ние креативците, добиваат своеврсна “мотивациона инјекција на креативност“ која нас не поддржува да и понатаму се носиме со сето тоа што го носи нашата работа и на и во него напредуваме.

Vladimir Ćosić

М365 : Можат ли малите пазари како Србија, Македонија и другите земји во нашиот регион, мали во однос на САД, Западна Европа или Азија, да се натпреваруваат со големите играчи ?

Владимир Ќосиќ: Во креативноста секако дека можат, бидејќи, за среќа, таа е една од ретките работи која не зависи од материјалните услови. Напротив, креативноста е една од најефикасните средства во борбата против кризата.На пр. одличните резултати придружени со неколку Златни лавови  на нашите колеги од романската МекКен Букурешт тоа секако дека го докажуваат. Како и резултатите на многу агенции од нашите простори, вклучително и МекКен Белград.

М365 : Дали адвертајзингот може да биде уметност. Дали тој може да има влијание на општествените прашања во модерното друштво?

Владимир Ќосиќ: И тоа како ! Можеби е претерано да речеме дека огласувањето го презеде приматот од уметноста, но по влијанието во многу што се изедначија.

Факт е дека технологијата донесе огромни промени во буквално сите сегменти на огласувањето, бидејќи сега буквално секој акт на било кој бренд или поединец преку интернет и социјалните мрежи е достапен на сите, што услови промени доста во продукцијата , буџетите, медиското планирање, (двосмерната) комуникација на брендовите и потрошувачите…Конечно, највозбудливите идеи доаѓаат на местата каде се среќаваат науката, технилогијата и креативноста. Најдобрите од нив имаат прилично опиплив начин. Самиот збор “креативност“, кон кон крајот на претходниот милениум беше толку испразнет во своето значење, што речиси се сведе на клише со непријатно звучење – сега доби потполно нова конотација, подеднакво значајна во хуманиот аспект  како од било кога во историјата, со влијание кое е веројатно поголемо од било кога досега.

М365 : Како ја гледате креативноста во регионот на Југо-источна Европа која беше прилично запазена на бројни фестивали, а на некои од најзначајните светски и наградена со многу престижни награди?

Владимир Ќосиќ:Мислам дека апсолутно не треба да не чуди големата креативност која се раѓа, постои и константно се обновува во нашиот регион. Мене лично би ме зачудило кога одеднаш би се кренал некој силен креативен бран од земји како што е Швајцарија на пример. Такви земји, кои неоспорно се преубави за живот, за било каков вид на уметност се апсолутно неинспиративни. Само малку размислете, најголемите дела настанаа на најизбувливите поднебја во најдраматичните времиња.

Тој вид на животна драма е просто најплодно тло за уметноста !

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.