• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Влатко Ѓоргиевски од Атлантик Група: „Во ХоРеКа сегментот потрошувачите сé повеќе се ориентираат кон премиум брендови“

26/08/2022
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Маркетинг365 го имаше задоволството да разговара со Влатко Ѓоргиевски, директор на ХоРеКа сегментот во Атлантик Група за Македонија, со кого дискутиравме за новите трендови и предизвици во сегментот на хотелиерството, рестораните и кафулињата, за промените во компаниската стратегија како одговор на тие трендови и предизвици, како и за дистрибуцијата на премиум брендови до потрошувачите.

Влатко Ѓоргиевски, директор на ХоРеКа сегментот во Атлантик Група за Македонија

M365: Работите дистрибуција на премиум брендови. Колку тоа ви ја олеснува работата или пак претставува дополнителен притисок?

Влатко Ѓоргиевски: Најпрво морам да истакнам дека Атлантик Група е генерално водечкиот дистрибутер на (сопствени и принципали) висококвалитетни FMCG брендови во југоисточна Европа, каде што е регионален и глобален лидер. Така што, со моќта на сопствениот асортиман, високото ниво на развој на дистрибутивната мрежа, одличната покриеност на дистрибутивните канали, посебно во малопродажба и во ХоРеКа сегментот ќе биде продолжен развојот на односи со клучни клиенти и привлекување на нови партнери, како што се Red Bull, со кои на почетокот на оваа година договоривме соработка и направивме уште еден значаен исчекор во ширењето на дистрибутивната мрежа на пазарот во Македонија, што го покажуваат и постигнатите резултати.

р е к л а м а

Дистрибуцијата на премиум брендови носи свои привилегии, но и сериозни обврски кон Принципалите. Со светски познати брендови во своето портфолио еден Дистрибутер добива на квалитет и отвора можности за превземање нови брендови. Секој еден таков бренд има своја уникатна стратегија, бара посебен персонализиран пристап како и дедицирани тимови кои ќе ги исполнат договорените барања и цели.  За постигнатиот успех не може да биде заслужен само еден човек, туку целиот тим, на кој сум исклучително горд.

M365: Колку е денес поразличен ХоРеКа дистрибутивниот бизнис во споредба со пред 10 години?

Влатко Ѓоргиевски: Како и во останатите дистрибутивни канали така и во нашиот ХоРеКа сегмент, трендовите и начинот на функционирање постојано се менуваат. Разликите во функционирање  и навиките кај потрошувачите се големи. Континуирано, имаме се попрефинет вкус како и  зголемена конзумација на премиум пијалоци. Сето ова е резултат на светските трендови кои преку социјалните мрежи се достапни и кај нас. Секоја  нова навика кај луѓето мора будно да се следи и соодветно да се дејствува, сé со цел да имаме задоволни клиенти.

Исто така, вредно да се нагласи е сé поголемиот број на модерно и високо-квалитетно уредени локали кои во минатото беа во многу мал број.

Токму затоа, раководејќи се од начелото дека иновативноста е клучот за понатамошен развој, Атлантик Група во последните неколку години изнесе многу иновации во угостителскиот сектор во најразлични категории: од кафето Barcaffe espresso, преку Cedevita, BnE (турско кафе кое се подготвува на инстант начин).

Како водечки локален дистрибутер во Македонија, Атлантик Група е постојано во потрага по нови принципали и брендови кои се лидери во своите категории, па со самото тоа се и добредојдени во нашето портфолио со што би можеле да ја подобриме понудата на пазарот.

M365: Дали новите предизвици со кои се соочивме последниве години (Ковид 19, војната во Украина, економска рецесија) наметнуваат нова стратегија?

Влатко Ѓоргиевски: Апсолутно да. Со почеток на пандемијата од Март 2020-та година, надополнето со војната во Украина, а на сé ова и економската криза која сé уште го нема достигнато својот зенит, условите за функционирање на целиот ХоРеКа бизнис се во незавидна ситуација. После сите карантини и рестриктивни мерки, сериозни предизвици со суровини и амбалажа во производствените капацитети на нашите добавувачи како и зголемувањето на цените како на готовите производи така и на енергенсите, придонесува за континуирани промени во стратегијата и начинот на работа. Фокусот на работењето во оваа нова нормалност во која се наоѓаме е ставен на нашите вработени, како и на нашите партнери-соработници. Сите заедно, со квалитетна соработка и меѓусебно разбирање, мораме да го поминеме овој турбулентен период.

Големиот синергетски ефект ни овозможи дополнително дистрибутивно-логистичко ширење, така што денеска пред сé имаме заедничка цел, а тоа е раст на дистрибутивното работење преку нови партнерства и принципали, бидејќи понатамошното ширењето на асортиманот во различните категории е основа за развој на нашиот бизнис во иднина, без оглед на сите предизвици низ кои поминуваме и кои се пред нас.

M365: Кои се новите трендови во ХоРеКа сегментот?

Влатко Ѓоргиевски: Ситуацијата со Ковид пандемијата ни покажа колку сме всушност способни ефикасно да се адаптираме на различните околности на пазарот и во краток рок комплетно да ја прилагодиме продажбата и маркетинг стратегијата за новонастанатите предизвици. Сведоци сме дека пандемијата го промени нашето секојдневие и дека ни постави нови стандарди во начинот на вршење на бизнис активностите. За жал, бевме сведоци на падот на вкупниот приход во ХоРеКа каналот. Самата пандемија постави некои нови трендови, од кои највидлив е растот на домашната потрошувачка на алкохол. Искрено се надеваме за нормализација на работењето на загрозените продажни канали и индустрии, на кои постојано им пружаме поддршка преку градењето на нашите брендови. Како што веќе напоменав, стратегијата која ја следиме и која доаѓа од глобалните трендови е генерална премиумизација на алкохолните пијалаци, односно, насочување на потрошувачите кон поквалитетни и поскапи производи. Исто така, забележителен е растот на сегментот Ready to Drink со коктели и нискоалкохолни пијалаци, а дел од колачот ни земаат и „невидливите“ конкуренти како што се на пример сокот од цеден портокал, смутиња, добар дел од занаетските производи и слично.

Во минатото, понудата на вино беше доста ограничена. Со развојот на помали бутик-винарии кои денес ги има во доста голем број, љубителите на вино имаат можност да дегустираат и конзумираат нови сорти на вино, да направат компарација на иста сорта од повеќе винарии, како и гастрономски да уживаат во многуте ресторани кои се отворени во склоп на винариите.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.