• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Интервју со Давор Брукета: “BalCannes е шанса која маркетинг агенциите од Македонија не смеат да ја испуштат“

16/06/2013
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денеска како гостин на Маркетинг365 порталот го имаме Давор Брукета, еден од организаторите на BalCannes и уметнички директор на рекламната агенција Bruketa & Žinić OM.

Повеќе за развојот на самиот настан, значењето кое го има за маркетинг агенциите и огласувачите од Македонија и регионот, како и за кретериумите за учество и очекувањата од годинешното издание, во интервјуто во продолжение..

р е к л а м а

Davor Bruketa | Marketing365

Маркетинг365: По што BalCannes е значаен настан за стручњаците по маркетин во регионот?

Давор Брукета: BalCannes е замислен како централен регионален маркетиншки собир. Тоа е место за средба на сите релевантни рекламни агенции и огласувачи од целиот регион, луѓе кои и онака доаѓаат на Weekend Media Festival  како водечко медиумско случување на овие простори. За разлика од сличните случувања, BalCannes нема натпреварувачки карактер, туку идејата е агенциите да покажат се што работеле изминатата година, а огласувачите сами да одлучат што им е интересно за нивно делување. BalCannes е значаен бидејќи им дава на агенциите можност да покажат што знаат и можат, па огласувачите на едноставен начин  да добијат информација за потенцијалните соработници во регионот кои можат да им помогнат за нивните комуникациски предизвици на пазарот. Дека формулата е погодена, докажуваат повеќе од 50 пријавени агенции и преку 100 трудови од 6 земји пријавени изминатата година на првото издание на BalCannes.

Маркетинг365: Зошто се одлучивте за баш таков формат, а не за уште едно натпреварување?

Давор Брукета: Огласувачите не ги интересира во толкава мера кој ја има освоено наградата на натпреварувањата каде што уметничките директори го наградуваат она што нив им е супер, туку што сѐ рекламните агенции во нивното опкружување знаат и можат да го понудат и какво  им е искуството со нивниот сектор, евентуално да можат да воспостават контакт и да почнат да соработуваат.

BalCannes низ овај формат почнува да станува единствено место каде што на едноставен начин може да се дознае кои се сите релевантни рекламни агенции во регионот и што работат. Овај проект има голем потенцијал и веруваме дека од страна на македонските агенции и огласувачи ќе биде препознат како клучно место за регионално маркетиншко поврзување и нови бизнис можности, бидејќи оваа година очекуваме уште поголем број на огласувачи. Реакциите од минатата година се одлични, како од страна на агенциите, така и од страна на огласувачите. Интересно е тоа што некои од нив, токму на BalCannes за прв пат ги забележаа проектите кои им видоа привлечни за соработка.

Маркетинг365: Како функционира пријавувањето?

Давор Брукета:  За учество на BalCannes можат да се пријават сите рекламни агенции од Македонија, Хрватска, Србија, Словенија, БиХ и Црна Гора со маркетиншки проекти кои се реализирале во периодот помеѓу 1 мај 2012  до 31 мај 2013  година, со котизација од 135 евра. За секој проект потребно е да се подготви презентациско видео и да се пријави заедно со податоци за проектот на веб страницата на BalCannes најдоцна до 1 септември 2013 година. Сите пријавени трудови ќе бидат прикажани во текот на Weekend Media Festival во септември во Ровињ, додека пак 25 те селектирани ќе имаат прилика за презентација во живо на главната сцена на Weekend Media Festival-от пред собраните огласувачи.Селектори се стручни новинари кои следат маркетинг, шестмина од секоја земја од регионот по еден.

intervju so davor bruketa - marketing365 mk

Маркетинг365: Спрема кои критериуми се врши селекција на трудовите за презентација во живо пред огласувачите?

Давор Брукета: Трите најважни критериуми се оригиналност на креативните идеи, квалитетот на исполнување и ефектот на пазарот, односно резултатите од кампањата. Меѓутоа помеѓу 25  те трудови за презентација во живо можат да бидат избрани најмногу 3 трудови од една агенција, а ќе се води сметка за тоа да бидат застапени сите земји од регионот.

Маркетинг365: Пријавените трудови ќе можат да се гледаат онлајн?

Давор Брукета: Ние Организаторите на BalCannes ( ХУРА – Хрватското здружение на рекламни агенции и Викенд Медиа Фестивалот) – сакавме на огласувачите и после средбите во Ровињ да им понудиме преглед на регионалните агенции.

Така се создаде BalCannes Yellow Pages, веб страницата на која во текот на целата година ќе може бесплатно да се прегледаат пријавените проекти од BalCannes на еден едноставен и прегледен начин.

На пример, доколку некој огласувач е заинтересиран само за оние агенции во регионот кои имаат искуство во сектор телекомуникации, можат едноставно да ги пронајдат и да ги прегледаат нивните референци online. Истото важи за било која друга пазарна категорија. BalCannes Yellow pages исто така ќе им служи и на агенциите, кои ќе можат да следат што нивните конкуренти и колеги од регионот работат и како пооделните пазари меѓусебно се разликуваат во пристапот и начинот на изработка и имплементација на определена кампања.

 

Маркетинг365: Минатата година BalCannes се покажа како многу успешен, што очекувате оваа година, има ли некои промени од лани?

Давор Брукета: Пред сѐ очекуваме уште поголем број на огласувачи.

Минатата година, како за прво издание, можеше да се пријават кампањи работени три години наназад. За разлика од лани, оваа година ќе може да се пријават само кампањите работени во изминатите 365 дена, па тоа најверојатно ќе резултира со помал број на пријавени кампањи, но тоа  значи дека оваа година на BalCannes ќе ја видиме целата актуелна маркетинг продукција од регионот.

Секоја година, па така и оваа сакаме да задржиме два члена на жирито од претходната година, бидејќи нас ни е важен континуитетот, додека останатите членови ќе се менуваат. Во иднина проектот сигурно ќе се прилагодува на самиот пазар, но засега нашата главна цел е што поголем број на огласувачи и агенции да се запознаат со неговите предности.

  

Маркетинг365: Колку македонски агенции беа вклучени во првото издание на BalCannes и дали во последно време сте забележале некој интересен македонски маркетинг проект?

Давор Брукета: Минатата година од македонските агенции беше присутна само IDEA Plus Communications, но веруваме дека оваа година ќе има повеќе – од проста причина што BalCannes се покажа како едно единствено релевантно место кое овозможува увид во актуелните случувања на регионалната маркетинг сцена и што на агенциите им овозмжува прлика да нивната работа биде видена во поширокиот регион.

Затоа, се надевам дека ќе забележам некои интересни македонски проекти оваа година, бидејќи до сега не сум имал можност за тоа преку останатите канали за информирање.

BalCannes го започнавме токму за да можеме сите заедно да бидеме подобро информирани, без притисоци и селекции кои доаѓаат од различни натпреварувања каде некои проекти немаат шанса да бидат забележани – па и ние како колеги, а посебно огласувачите да видат што сѐ им се нуди во регионот.

Се надеваме дека сето тоа ќе допринесе за уште поголем квалитет во маркетинг комуницирањето во регионот.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.