Гранд При наградата за 2020 година на IPRA Golden World 2020 наградите за извонредност (GWA), најпрестижната организација за ПР награди во светот, ја доби „Последната постара личност што умре во осаменост“, создадена од шпанската агенција LLYC во име на нивниот клиент The BBK Foundation. Кампањата беше совршен пример за неконвенционална стратегија за комуникација дизајнирана да започне разговор на табу тема – осаменостa кај постарите лица. Користена е најреалистична скулптура за графички да се демонстрира пораката.
Наградата за глобален придонес се доделува за односи со јавноста со цел исполнување на една од „Целите на ООН за одржлив развој“. Добитник за 2020 година е „Сапуни со точки“ од хрватската агенција „Apriori World“ за нивниот клиент „Здружението на слепи, Загреб“. Агенцијата „Apriori World“, предводена од г-дин Даниел Колетиќ, кој веќе шест години работи за „Здружението на слепи, Загреб“, а „Сапуни со точки“ е продуциран од компанијата „Сфера Висија“, специјализирана за социјално претприемништво. „Сапун со точки“ даде едноставно решение за еден стар проблем. Комуникациската стратегија за зголемување на приходите за овој социјален проект вклучувајќи го производството на сапун со Брајови точки, ја охрабри јавноста да го подари овој сапун. Проектот ја исполнува 10тата цел на ООН за одржлив развој, намалување на нееднаквостите.
„Годинешното Гран При беше толку добро заслужено, како и, важно, но често заборавено прашање на многу привлечен и креативен начин“, изјави Светлана Ставрева, претседател на IPRA и претседател на жирито: „И јас почувствував дека Наградата за глобален придонес 2020 отиде во трогателна и имагинативна кампања која навистина се однесуваше на намалување на нееднаквостите “.