• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Историјата продолжува !

05/09/2013
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пред извесен период си дадов за задача да ги проучувам некои од најголемите светски принт и видео реклами кои го одбележаа 20 век и деценијата после тоа. Забележително беше тоа што голем процент од најдобрите реклами според многумина (јас ја проучував листата на Advertising Age) се однесуваат на брендови пиво.

Кога подлабоко ќе се размисли на таа тема зошто врвните светски маркетинг стручњаци се предизвикани рекламите за пиво повеќепати да ги вбројат во листата на реклами кои одбележале едно столетие и повеќе, за мене има едно логично објаснување:

р е к л а м а

За производителите на пиво, веројатно оценката дали една реклама за пиво е добра или лоша – ќе ја донесат врз база на финансискиот резултат што ќе следува како последица…и за нив тоа ќе биде уште една реклама чија примарна цел е да направи повеќе пари……. но за нас маркетерите, за сите вклучени во адвертајзинг индустријата, тие се многу повеќе…нешто кое го надминува самото пиво и нешто што сериозно ја дефинира улогата на поединецот во моменталниот општествен контекст со голема веројатност дека ќе има импликации на самата поп-култура.

Низ историјата се наметнаа три главни теми/концепти кога се работат реклами за пиво, тие се : ПРИЈАТЕЛИ, ЖЕНИ и СПОРТ.

Кога толку битни “фактори“ се “во игра“ во една реклама, неможе да се порекне дека нема да имаат влијание на нашата колективна “психа“ , дека нема за нив да зборуваме со нашите пријатели или да прифатиме дел од нивниот “јазик“ (се сеќавате на веќе легендарното “Wazzaaap“ кое доби своја “улога“ и во филмови, спотови итн..).

Да се разбереме :) не дека низ beer ads историјата не се сакало да се наметнат и други теми (“ сите пијат пиво“, “фамилијарни сцени“, хард-кор мажи (се сеќавате скоро и Ван Дам го зедоа )…), ако ги гледате првите принт реклами за пива ќе видите дека воопшто не им било лесно на тогашните адвертајзери при изборот на теми и дека мака мачеле да најдат место во тоа што јас го викам посветеност кон “вистински маркетинг“ -> комуницирање на вредности а не повик за акција …..почнале помалку конфузно.. но историјата ги насочила и ги дефинирала кон погоре споменатите.

Во Македонија пиварите (нормално заедно со маркетинг/ПР агенциите) пробале да протуркаат повеќе брендови на пиво кои со различни марктетинг кампањи се позиционирале за различни таргети. Нормално некои концепти поминале успешно и тие пива (брендови) успешно се врежале во колективниот дух а некои одбрале пат на “тесно таргетирање“ па добиле “клоца“ од потрошувачките трпези т.е. кафанските шанкови :). Тоа не научи историјата ! Овој бизнис е многу динамичен и никако не остава комоција дека ако си тргнал на добар пат – таму вечно и ќе останеш ако не умееш да ги следиш “знаците“.

НЕ, тој “пат“ бара постојан напор, ангажман, доследност на вредностите кои се промовираат и постојано подобрување, зошто светската индустрија…..т.е. многу поважно….светската култура (и домашната нели) нема да чека ние да се прилагодиме како нам ни одговара, туку ќе не прегази а ние нема да знаеме што ни се случило.

Вчера имав прилка да ја погледнам новата реклама за СКОПСКО, која искрено ми предизвика големо внимание. Продукциски врвно скоцкана, модерна……..свежа, што би рекол мојот пријател Димче со кого редовно ги коментираме најновите реклами.

Реклама која и по својата техничка изработка и по својата порака ни го претстави Скопско во едно ново руво.

Реклама која се обидува да прави спој на традицијата, вредностите и способноста да се биде во тек со времето. Скопско наздравува за позитивноста, оптимизмот, верувањето во себе и верувањето во своите пријатели. Претставија нов слоган (“Едно е Скопско“) и нов визуелен идентитет со кој ќе се обидат да продолжат да ја раскажуваат приказната на брендот кој датира уште од 1924г., нова реклама која се обидува да ги следи трендовите на новото време и очекувањата на потрошувачите.

Новата реклама на Скопско е дело на агенцијата Меккен Скопје. Карактеристично за оваа кампања е и тоа што, како што велат од агенцијата, е целосен македонски производ, во режија на Даријан Пејовски. Снимана е во Македонија, со домашни глумци, статисти, на локација во Скопје.

Без сомнеж, реклама која отвори нова страница во долгата и богата историја на Скопско.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.