• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

ИСТРАЖУВАЊЕ „Перцепција за ПР консултантите и нивната деловна улога“

16/03/2020
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Расте улогата на односите со јавност во управување со компаниите

Односите со јавноста играат многу значајна улога во управување со секоја компанија и нивната улога ќе продолжи да се зголемува и на македонскиот пазар. Едномесечното истражување „Перцепција за ПР консултантите и нивната деловна улога“, организирано по повод 10-години од постоењето на Чептер 4 мрежата во Југо-источна Европа, покажа дека 83,3 отсто од професионалците кои работат во компании (корпоративен сектор), во агенции за комуникација и односи со јавноста или како фриленс советници од земјава, ја препознаваат важноста за односите со јавност. За 11,1% од испитаниците токму оваа улога на ПР – от е најзначајна во секоја компанија.

р е к л а м а

Истражувањето „Перцепција за ПР консултантите и нивната деловна улога“ беше реализирано со поддршка на медиумскиот партнер Маркетинг365.мк.

Придонесот на комуникациите во бизнисите според повеќе од 46 отсто од испитаниците е пораснат во последниве 10 години. За 39 отсто, од нив комуникациите многу придонесуваат во развојот на бизнисите. Оваа улога на ПР-от се очекува да расте и во иднина. И тоа повеќе од 70 отсто од испитаниците очекуваат улогата на ПР-от да расте и според важност и во големина. Само 24% одговориле со „можеби“ на прашањето „Oчекувате ли улогата да расте по важност и големина во иднина?“.

Општ впечаток е дека јавноста што се вклучила во испитувањето го препознава успехот на ПР комуникациите и влијанието кое може да го имаат во деловниот свет и неговиот развој. И не само надворешната комуникација на бизнисот со јавноста, туку и интерната, во самата компанија. За 57,4% од испитаниците важноста на надворешната и внатрешната комуникација е зголемена во однос на порано. За половина од нив, технологијата придонесува кон зголемување на улогата на професионалците во односите со јавноста. И токму тоа и влијае на промената на самата улогата на ПР-от последната декада. Речиси 43% од испитаниците сметаат дека ПР-от ја разбира интегрираната комуникација и придонесува многу, а за 39 проценти консултантските ПР услуги/комуникацијата прераснува во функција на менаџментот.

Врз база на искуството на испитаниците, односите со јавноста имаат најважна улога при промоција и видливост на компанијата, брендот, производот или тимот во медиумите (77,8%), потоа при планирање на стратегиските комуникации (63%), при ублажување на ризикот и комуникацијата во кризи (59,3%) и при советување на менаџментот на компанијата или институцијата.

Дека улогата на ПР-от при управување со ризици, спречување и надминување на кризни ситуации многу е значајна потврдуваат околу 66,6% од испитаниците. За останатите 30-тина проценти, односите со јавноста ја имаат најзначајната улога при управување со ризиците и стресни ситуации.

Комуникацијата најмногу придонесува кон деловниот успех поради односите со засегнатите страни и позитивната репутација, потоа преку целната комуникација и општествената одговорност, стратешкото бизнис планирање, како и внатрешната комуникација, тимски дух и ефикасноста во работењето.

Испитаниците очекуваат ПР професионалецот или Агенцијата да имаат компетентен пристап во однос на давање стратешки совети и консултантски услуги за комуникација (64,8%), одлични односи со медиумите и инфлуенсерите при ублажување на ризик и комуникација во кризи (37%) и при односи со засегнати страни (30%).

Она што оваа јавност го очекува е развој на дигиталните комуникации. Односно, професионалците во односите со јавноста очекуваат дигиталните медиуми (53,7%) да го добијат приматот во комуникацијата со јавностите во наредните години. Потоа, според нив, се очекува раст и кај менаџментот на репутацијата (42% од испитаниците). Консултантството и професионалното советување (35,2%) и корпоративната комуникација и односите со засегнатите страни (35,2%) се области кај кои се очекува раст во наредните години.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.