• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Истражување на WARC и TikTok: Културната и личната релевантност се клучни двигатели за раст на брендот

20/11/2024
in Digital, Во фокусот, Истражувања, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Истражувачката компанија WARC Advisory и социјалната платформа TikTok објавија нов извештај насловен: “The power of connective media: Unlocking impact through personal and cultural relevance” (Моќта на поврзувачките медиуми: Отклучување на влијанието преку лична и културна релевантност). Истражувањето разгледува како брендовите можат да постигнат позитивни деловни ефекти од фокусирањето на релевантноста, обезбедувајќи рамка за создавање содржини и реклами кои се културно и лично релевантни за потрошувачите и нивните заедници.

„Во денешно време, публиката е распространета низ безброј канали, платформи и допирни точки. Потрошувачите сега имаат моќ да се ангажираат само со содржини што се усогласуваат со нивните специфични интереси, вредности и страсти, а не само со нивниот демографски профил“, сугерира д-р Маркус Колинс во WARC Talk. За успешно да се позиционираат за релевантност, на маркетерите им треба јасна перспектива за потрошувачот и културните заедници на кои тој припаѓа, со цел да идентификуваат местата каде брендот може органски да се вкрсти и да се ангажира.

Извештајот претставува ексклузивно истражување на WARC и TikTok, спроведено меѓу корисници на социјалната и видео платформа, на возраст од 18 до 45 години, во САД, Обединетото Кралство и Австралија, заедно со увиди добиени преку интервјуа со искусни маркетери и експерти од индустријата.

р е к л а м а

Анализата нагласува дека брендовите кои се стремат кон лична и културна релевантност можат да отклучат нови можности за раст, при што 78% од анкетираните корисници на социјалната и видео платформа велат дека нивната веројатност за купување би се зголемила доколку рекламите се лично релевантни, а 56% се чувствуваат исто доколку рекламите се културно релевантни. Ползувањето на релевантноста, исто така, резултира со значително зголемено влијание на брендот, така што брендовите со висока културна релевантност растат речиси 6 пати повеќе од брендовите со ниско ниво на културна релевантност (според податоци на Kantar).

Извештајот ја илустрира важноста на релевантноста и од културна и од лична перспектива. 71% од анкетираните корисници се согласиле дека имаат поголема веројатност да обрнат внимание кога рекламите се лично релевантни, додека 58% обрнуваат повеќе внимание кога рекламите се културно релевантни. Извештајот притоа открива како треба да изгледа и да се чувствува културно и лично релевантната содржина за корисниците на ТикТок.

Културна релевантност

Приклучувањето кон теми и трендови што се во пораст е најважниот начин на кој брендовите можат да бидат културно релевантни, без разлика на генерацијата. Но, наодите на истражувањето покажуваат и дека приемот на културната релевантност е нијансиран меѓу различните генерации.

Корисниците на социјалните медиуми и видео-платформите се согласуваат дека навременоста и актуелноста се најважните начини на кои содржината може да биде културно релевантна. Сепак, испитаниците од Генеразијата Z на возраст од 18-24 години имале 38% поголема веројатност од оние на возраст од 25-45 да ја сметаат содржината културно релевантна ако го користи жаргонот или сленгот на нивните заедници.

Две третини (67%) од сите испитаници рекле дека содржината е културно релевантна ако ги известува за трендовски теми, додека 62% го мислат истото како им презентира теми или проблеми што се случуваат во моментот.

Лична релевантност

Релевантноста зависни од личната поврзност со корисникот и од споделените вредности на неговата заедница. Анализата покажала дека главната причина зошто брендот се чувствува релевантен за корисниците е ако ги разбира нивните потреби (45%). Релевантноста е дополнително поттикната од способноста на брендот да ја престави својата „личност“ т.е. карактер (40%); преку активно ангажирање со својата публика онлајн (38%); и преку негување чувство на заедништво кај неговите следбеници (34%).

Карактерот, интересите и страстите се теми кои ја поттикнуваат личната релеватност, а првите три двигатели кај анкетираните корисници биле: Хуморот (55%); содржини за теми кои го интересираат корисникот (50%) и содржини што вклучуваат некое хоби или страст (43%).

Воведување на рамка за планирање на релевантноста

Извештајот исто така претставува нова рамка за да им помогне на брендовите да планираат културна и лична релеваност преку модел кој сугерира дека брендовите треба:

  • Да бидат актуелни – да останат во тек со трендовските моменти и тематски содржини со селективен начин на размислување.
  • Да бидат отворени – да ги истражуваат онлајн заедниците за да ги идентификуваат нивните клучни потреби и желби.
  • Да бидат човечни – да го покажуваат својот каректер и смисла за хумор за да ја продлабочат релевантноста кај публиката. Да склучуваат парнтерства со креаторите на содржини кои ќе ги направат брендираните содржини поавтентични.
  • Да бидат ангажирани – да создаваат можност за взаемност. Да се посветат на она што е ново (или „ново за мене“) за да допрат до претходно неконтактирани купувачи.

„Увидите во овој извештај им овозможуваат на маркетерите да ги искористат споделените вредности и доживеаните искуства за да поттикнат врски што се трајни, резонантни и значајни и да ги задржат луѓето ангажирани подолго од само моментални интеракции. Возбудени сме што можеме да ја споделиме оваа анализа и да им помогнеме на брендовите да ја откријат целосната моќ на релевантност во денешниот медиумски пејзаж кој брзо се менува“ – посочува Софија Хернандез, глобален раководител за бизнис маркетинг во TikTok.

„Релевантноста е амбиција што вреди да се постигне – брендовите кои се подготвени да се нурнат во нијансираните аспекти на релевантноста ќе постигнат поблиска поврзаност со потрошувачите, што пак ќе доведе до опипливи деловни резултати. Ја спроведовме оваа студија за да демистифицираме што значи создавањето релевантна содржина на социјалните и видео платформите и да им обезбедиме на брендовите јасни, акциони чекори за да го постигнат тоа“ – додава Алексис Волф, раководител на одделот за советување за регионот на Северна и Јужна Америка во WARC.

Целосна копија од извештајот е достапна за преземање за ограничено време на следниот ЛИНК.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.