Словенечкото здружение на огласувачки агенции (SZOA) избра нов управен одбор, откако на крајот на годината завршува мандатот на досегашните членови. Новиот четиригодишен мандат ќе трае од 1 јануари 2026 до 31 декември 2029 година.
На изборното собрание на SZOA, членовите изгласаа единаесет нови претставници кои ќе ја водат организацијата во следниот период. Во управниот одбор се избрани: Јернеј Франетич (Smart AD), Матеја Грамц Дебељак (PHD\Luna\TBWA), Нина Јаковљевиќ (DROM agency), Драгана Јосиповиќ (Futura DDB), Аљаж Подлогар (Rubikon GRAL), Миха Коцијанчич (Media Publikum), Валерија Преволшек (Pristop Media), Ирена Сетиншек (Mediana), Тони Томашек (Publicis Groupe Slovenija / MMS marketinške komunikacije), Нина Задникар (McCann Ljubljana) и Вања Кмет Жижмонд (Agencija Povem).
Изборите претставуваат важен момент за здружението, кое обединува водечки креативни и комуникациски агенции во Словенија и работи на унапредување на професионалните стандарди во огласувачката индустрија.
Новото раководство ќе продолжи да ја зајакнува улогата на SZOA како главен застапник на интересите на агенциите, поттикнувајќи транспарентност, креативност и одговорно комуницирање на пазарот.

















