• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 4, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Извештајот Gunn 100 ни ги открива лекциите научени од најдобрите креативни кампањи во светот

15/05/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

2017 беше година на “цели”, година во која креативноста се спои со технологијата и во која што емоциите беа главен елемент на видео кампањите

Цел, технологија и емоции се трите главни теми кои се повторуваат во најдобрите креативни кампањи во светот минатата година, открива Gunn Report, глобалниот индекс за креативна, ефикасна и медиумска извонредност во огласувањето.

р е к л а м а

По извршената анализа на неодамна објавениот извештај Gunn 100, кој ги рангира наградуваните кампањи врз основа на нивната креативна совршеност во повеќе од 40 најдобри светски креативни фестивали, три глобални креативни директори Susan Credle, Tham Khai Meng и Mark Tutsell, поблиску ги разгледаа темите и лекциите што можат да се научат од овие креативни кампањи.

Година на “цели”: Целта не секогаш значи спасување на светот

Маркетингот фокусиран на целите доминира во извештајот Gunn 100, но овој пат во прашање се голем број на брендови (наспроти добротворни или непрофитни организации) кои во своето огласување користеле повисоки социјални или еколошки цели.

Сумирајќи ја улогата на целите помеѓу најуспешните кампањи за минатата година, Susan Credle, главна креативна директорка на FCB вели: “Најдобрите креативци се фокусираат на големи идеи и наместо да прашуваат ’што е следно?’, тие прашуваат ’што е хумано?’ Ова прашање создава повеќе дела кон целта, што ги издигнува над другите. Но, кампањата насочена кон определена цел не мора да реши некој светски проблем за да биде прогласена за “успешна“. Кампањата едноставно треба да биде значајна за животот на луѓето.”

Susan Credle ги издвојува кампањите: Meet Graham, Fearless Girl и Child Replacement Program.

Спој на креативноста и технологијата: Технологијата најдобро поврзува кога ги исполнува соништата на луѓето

Иако идејата е секогаш во центарот на креативниот маркетинг, технологија се` почесто овозможува поголема иновативност во заживување на овие идеи со инкорпорирање на силни продажни пораки во прекрасните искуства.

Tham Khai Meng, ко-претседател и глобален креативен директор на агенцијата Ogilvy&Mather коментираше за ова: “Како огласувачи, ќе станеме доставувачи на алтернативни реалности и искуства, но тоа мора да бидат искуства кои луѓето навистина ги сакаат. Сето тоа се сведува на одлични идеи. Овие прекрасни, недофатливи парчиња магија наречени идеи, лежат во срцето на одличното огласување. Во дигиталната ера тоа сеуште вреди. Специјални ефекти никогаш нема да го надоместат недостатокот на идеи, но во комбинација со големи идеи, резултатот може да го одземе здивот.”

За Khai Meng, кампањите кои се издвојуваат во оваа смисла се: Enter Sandbox VR Experience, Nike Unlimited Stadium и The Virtual Crash Billboard.

Емоциите во срцето на видео кампањите: Раст на мулти-сензорните идеи

Повторувачките теми во кампањите од извештајот Gunn 100 претставуваат комбинација на висока продукциска вредност и технологија со цел поттикнување на емоционалниот ангажман. Новите технологии донесуваат откритија за современата невронаука што ја зајакнуваат улогата на емоциите во комуникацијата со брендовите.

Земајќи ги во предвид овие кампања во рамките на Gunn 100 извештајот, Mark Tutssel, претседател и глобален главен креативен директор на Leo Burnett Worldwide, вели: “Охрабрувачки е да се види дека филмските кампањи во овогодишната збирка на кампањи ги поврзува заедничка нишка: чистата емоција. Емоцијата е во срцето на раскажувањето, а сè уште нема подобар метод за раскажување приказни од филмот. Со ширењето на екраните во сите големини, кои проникнуваат во сите аспекти на нашите животи, никогаш не било подобро време да се работи во овај инспиративен медиум.”

Кампањите кои се истакнуваат според мислењето на Mark Tutssel се: We’re The Superhumans, Evan, Buster The Boxer и Ostrich.

Премин од масовни кон прецизни медиуми: Прилагодената креатива е во пораст, но улогата на креативноста и понатаму останува иста

Со оглед на тоа дека индустрија гледа напред кон можностите за иновации и приоритети, расте и загриженоста дека креативноста се губи, бидејќи фокусот на компаниите се префрлува од масовни на прецизни медиуми, кои бараат различен пристап кон планирањето и креирањето на кампањи.

Андре Робертсон, претседател и извршен директор на BBDO Worldwide, во оваа прилика вели: “Основниот пристап кон креативноста не се менува, само адресните медиуми стануваат повеќе правило отколку исклучок. Ќе креираме прилагодени пораки за публиката врз основа на нивното однесување, интереси и претходни трансакции. Зборуваме за милиони, десетици милиони, стотици милиони луѓе на кои ќе се обраќаме на овој начин. И ова бара многу поинаков пристап во планирањето и создавањето дела. Сè е во планирањето, и сè е во спроведувањето “.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.