• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Извршниот директор на Мигрос Групацијата Озѓур Торт, е избран на чело на светската малопродажба

21/06/2019
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

За прв пат претставник од турска компанија е избран за копретседател на Consumer Goods Forum

Извршниот директор на Мигрос Групацијата (Мајка компанија на Рамсторе Македонија) Озѓур Торт, стана претседател на светската малопродажба на Consumer Goods Forum (Форумот за потрошувачки добра -CGF), кој претставува чадор организација на водечките светски производители на мало и производи за брза потрошувачка. Озѓур Торт кој моментално е единствениот турски претставник во Управниот одбор на CGF, чиј глобален промет изнесува 3,5 трилиони евра, во следните две години ќе ја извршува функцијата копретседател на CGF заедно со Генералниот директор на Даноне Емануел Фабер

р е к л а м а

Најголемото здружение во светот во областа на малопродажбата Consumer Goods Forum (Форумот за потрошувачки добра -CGF), кое ги забрзува позитивните промени во областите на дигиталната интеграција на податоци во секторот за проозводи за брза потрошувачка  и малопродажниот сектор, транспарентноста на содржините на производите, рециклирањето на пластичниот отпад, спречувањето на отпадот од храна, свеста за здрав живот, безбедноста на храната, социјалната и еколошката одржливост,  својот нов  копретседател го избра од Турција. Управниот одбор на CGF, составен од 27-те водечки трговци во светот и светските претседатели на 26 производни компании, го водат двајца ко-претседавачи од кои едниот го претставува малопродажниот сектор, а другиот производните компании.

Извршниот директор на Мигрос Групацијата Озѓур Торт, од месец јуни во следните две години ќе ја врши должноста Светски претседател на CGF во областа на малопродажата. За копретседател на Форумот од областа на производните компании беше избран Генералниот директор на Даноне, Емануел фабер.

Озѓур Торт, кој од 2013 година наваму беше член на Управниот одбор на CGF, кој на глобално ниво остварува промет од 3,5 трилиони евра, во последните две години беше на позицијата Заменик Претседател за малопродажба на CGF. Моментално Торт е единствениот турчин во редовите на Управниот одбор на CGF.

Озѓур Торт:  “Светот се менува и Турција, исто така, ја поттикнува оваа промена“

Извршниот директор на Мигрос Групацијата Озѓур Торт, изјави дека CGF ги спојува најголемите компании во светот и се осврна на тоа дека глобално се обезбедуваат решенија за одржливост, продуктивност, влијанието  на деловните резултати врз животната средина, начините за нивно подобрување и идните предизвици во секторот. Торт изјави дека CGF е единствена организација во светски рамки и во поглед на целите и додаде: “Гордост е да се биде лидер на иницијативите и активностите на CGF во овој возбудлив период за нашиот сектор. Верувам дека искуството на глобалните промени и географската експанзија во трговијата на мало ќе создадат значајни позитивни откритија за потрошувачите и светските ресурси во иднина. Значајна улога во ова ќе одигра и Турција. Потрошувачката во светот продолжува да се зголемува не само со растот на населението, туку и со растечката страст за потрошувачка. Факт е дека ова има различни ефекти врз нашата средина. Потребно е да се фокусираме на одржлив раст за да одговориме на растечката побарувачка на потрошувачите и да ја исполниме нашата одговорност кон идните генерации. Ова значително влијае и го менува начинот на кој работиме. Во оваа нова ера на глобалниот малопродажен сектор; соработката со трговците на мало, производителите, владините организации, универзитетите, невладините организации и дигиталните платформи, односно делувањето заедно е клучно за зајакнување на нашиот сектор. Како CGF, во наредниот период  ќе се сконцентрираме на овие заеднички напори кои ќе ја обликуваат иднината на малопродажбата и директно ќе влијаеме врз животот на потрошувачите со резултатите кои ќе бидат очигледни”.

Потенцирајќи дека потрошувачите очекуваат вредносно ориентирана малопродажба, Торт го кажа следното: „Да се биде транспарентен и да обезбеди најточен проток на информации до потрошувачот е фундаменталниот принцип. Во овој контекст, ние како Мигрос стоиме зад глобалните обврски утврдени од страна на Управниот одбор на  на CGF. Глобалната интеграција на дигитални податоци и транспарентноста на содржината на производите, кои CGF ги води на светско ниво се важни прашања. Покрај тоа, ние придонесуваме и за рециклирање на пластичниот отпад, спречување на отпадот од храна, свесноста за здрав живот, безбедноста на храната, социјалните и еколошки одржливи проекти. Ние им даде насока на многу апликации кои ги лансиравме во малопродажниот сектор во Турција. Светот се менува и Турција, исто така, ја поттикнува оваа промена. ” Торт кој се осврна на тоа дека CGF во соработка со GS1 се лидери во секторот во Турција, во однос на студијата која има за цел да обезбеди  конзистентен и транспарентен проток на податоци помеѓу  трговците, производителите и потрошувачите која беше започната на глобално ниво и додаде  “Имаме за цел да обезбедиме ефикасност во нашиот сектор благодарение на дигитализацијата, централизација и стандардизацијата на протокот на податоци. Како продолжение на овој проект, ние ќе им помогнеме на нашите клиенти да пристапат до богати, ажурирани и сигурни информации за содржината на илјадници производи во продавниците и да донесуваат информирани одлуки„.

Компаниите членки на CGF имаат промет од 3.5 трилиони евра.

Прометот што го остваруваат компаниите-членки на Форумот за потрошувачки добра, кој во своите редови има 400 трговци, производители и даватели на услуги од 70 земји во светот, надминува 3,5 трилиони евра. Управниот одбор на CGF, кој има влијание на 90 милиони луѓе со вработување и индиректни можности за работа кои ги создава, се состои од генералните директори на 27 водечки малопродажни компании и 26 компании за производство во светот. Во делот за производство на Управниот одбор на CGF, претставени се гигантските производители како Danone, Nestlé, Coca Cola, Unilever, PepsiCo, Procter & Gamble, Mondelez, L’Oréal. Во малопродажниот дел, претставени се гигантските светски трговци како Walmart Walgreens Boots Allliance, Alibaba, Tesco, Marks & Spencer, Sainsbury’s, Target, Ahold Delhaize, Metro, Carrefour, IGA и Aeon. Од јуни 2019 година Озѓур Торт стана претседател на CGF за малопродажба.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.