Апликацијата со проширена реалност го доловува настанувањето на познатото виски, нè води низ фабриката и нè запознава со ликот на самиот Џек Даниел
Jack Daniel’s Tennessee Whiskey дизајнираше уникатна апликација со прошитена реалност (АР) која љубителите на виски ги носи на виртуелно патување низ историјата и производството на овој славен пијалок. Откако потрошувачите ќе ја преземат апликацијата, тие можат да го насочат телефонот кон било кое шише на Јек Даниел, откривајќи свет на приказни за анимирани приказни за наследство подолго од 150 години.
Ова виртуелно искуство е поделено на три дела, а секое е дизајнирано врз основа на рачно изработени модели. Првото искуство ја претвора предната етикета на шишето во минијатурна верзија на фабрика. Вториот сегмент дава преглед на процесот на производство на виски, а третиот содржи приказни за самиот Џек Даниел.
„Во денешниот свет, важно е да допреме до љубителите на виски каде и да се наоѓаат. Ова значи споделување на содржини кои се единствени, интересни и релевантни преку мноштво дигитални медиуми. Ова ново искуство со проширена реалност ја подигнува нашата приказна за брендот на ново ниво“, рече Jеф Кол, директор за современи медиуми за Jack Daniel’s.
За да се создаде оваа апликација, Jack Daniel’s стапи во соработка со Tactic, компанија со седиште во Сан Франциско, специјализирана за производство на виртуелни искуства.
„Зголемената реалност е во напредна фаза, а новата технологија и техники ги поместуваат границите на она што е можно. Апликацијата со зголемена реалност на Jack Daniel’s содржи технологија која поставува највисоки стандарди за креативно раскажување. Лекциите научени од апликацијата на Jack Daniel’s ќе ви помогнат да стекнете нови знаења за различни брендови и индустрии“, рече Питер Обердофер, претседател на Tactic.