Зошто компаниите и брендовите треба да се фокусираат на нивните контакт центри
Секој кој некогаш имал долг повик со компанија заради некоја голема сметка веројатно нема баш пријатни чувства спрема тој бренд. Но, во свет во кој корисниците можат да купат доволно намирници за едно четиричлено семејство со само еден клик, нивните барања стануваат се`посложени, а тоа на своја кожа најдобро го чувствуваат оперативците во службата за корисници.
Според истражувањето на компанијата Calabrio, 56% од агентите за услуги на корисниците, сметаат дека најголем предизвик на нивната работа е занимавањето со комплексни проблеми, додека 60% велат дека компанијата не им ги обезбедува вистинските алатки и технологии за решавање на овие проблеми. Повеќе од половина агенти за обезбедување услуги на корисниците, сметаат дека нивната компанија не прави доволно за да се спречи избувнувањето, а 45% сметаат дека очекувањата на клиентите дека компаниите ќе им обезбедат повеќе и побрзи услуги, само ќе продолжи да расте.
“Нашето истражување докажува дека контакт-центарот е најдоброто место на кое треба да се почне во рамките на организацијата”, изјави претседателот и извршен директор на компанијата Calabrio, Том Гудмансон. “Со цел да продолжат да ги исполнуваат ветувањата за добро искуство со клиентите, компаниите мора прво да се фокусираат на своите луѓе и да инвестираат во паметни технолошки интеграции”.