Ѕвездите во подем на комуникациската индустрија го освоија жирито со проектот „Can winter be in the red“ и ја заработија престижната награда на натпреварот Young Lions Croatia powered by Elan, чија цел годинава беше да ги истакне младите хрватски таленти, притоа укажувајќи на важноста за зачувување на нашата планета.
Young Lions Croatia е натпревар на кој новата генерација на хрватската комуникациска индустрија се бори за титулата најдобри млади креативци. Со освојувањето на престижното Grand Prix, младите лавови добиваат исклучителна можност да се натпреваруваат со најдобрите колеги од целиот свет како претставници на Хрватска на глобалниот натпревар Cannes Young Lions и да го искусат светскиот фестивал на креативност Cannes Lions. Победници на овогодинешниот 24-часовен натпреварувачки предизвик беа Јелена Цековиќ и Лара Буразин (404 Agency) со проектот „Can winter be in the red“ („Може ли зимата да биде во црвеното“).
Во просториите на Загребскиот центар за иновации (ZICER), 100 натпреварувачи во парови осмислуваа решенија во шест категории: Design, Digital, PR, Marketers, Media и Print. Победата во категоријата PR ја однесоа Јелена Цековиќ и Лара Буразин (404 Agency), воедно добитнички на Grand Prix, додека второто место во таа категорија го освоија Мате Шола и Ела Бан (McCann Zagreb), а третото место им припадна на Валентина Мездиќ и Лара Паша (CTA Komunikacije). Во категоријата Design победници беа Леополдина Јовановски и Тони Буршиќ (Bruketa&Žinić&Grey), а второто место го освоија Петра Кардаш и Елма Мешиќ (ForgeBIT).
Финалисти на овогодинешниот натпревар во категоријата Design беа Вито Видовиќ и Петар Матиќ (404 Agency). Во категоријата Digital, финалисти беа Рафаела Кармен Танач и Иван Јамиќ (BBDO Zagreb), Луција Буљат и Рената Блек (404 Agency) и Ника Војводиќ и Тена Кузмановиќ (Publicis), додека финалисти во категоријата Marketers беа Јана Врсаловиќ и Паула Бошковиќ (A1 Hrvatska). Во категоријата Media, со статусот на финалистки се стекнаа Марија Галијатовиќ и Дора Соленички (Fakat). Во категоријата Print немаше ни победници ни финалисти.
Врачувањето на наградите ќе се случи на свечената церемонија на доделување награди на фестивалот Денови на комуникациите на 12 април во 21 часот. Сите заинтересирани ќе можат да ги видат избраните решенија на истиот фестивалски ден, како дел од презентацијата на финалистите и победниците.
Победничките Јелена Цековиќ и Лара Буразин се осврнаа на својот успех: „Среќни сме што стручното жири составено од врвни професионалци ја препозна нашата работа и нашиот труд, веруваме дека одлуката не беше лесна, што има уште поголема вредност за нас. Задачата беше предизвикувачка, но темата за заштита на животната средина е многу инспиративна и нè упати во вистинската насока“.
Значајна карактеристика на натпреварот е токму неговиот хуманитарен карактер – клиентот чиј бриф секоја година го решаваат натпреварувачите е непрофитна хуманитарна организација или граѓанска организација, на која ѝ се предаваат креативните решенија на натпреварувачите. Овогодинешниот партнер на натпреварот Elan и организаторот избраа да дизајнираат решение за Protect Our Winters, чија цел е да ја заштитат зимата и планетата од глобалното затоплување.
Кон честитките се придружи и Џордан Рајт, претставничка на клиентот: „Целото искуство ги надмина нашите очекувања и секој учесник покажа дека целосно ја разбира нашата организација и понуди решенија кои одговараат на нашата мисија. Целиот тим на Денови на комуникациите го направи ова неповторливо искуство и ние сме длабоко благодарни што можевме да бидеме дел од овој проект. Оваа соработка не само што го покажа високиот квалитет на работата на учесниците, туку и ја отвори вратата за иновативни решенија кои несомнено ќе ги обликуваат нашите идни напори“.
Заедно со претседателката на жирито Мануела Шола, претставникот на Elan, Ету Турунен, и претставничката на клиентот, Џордан Рајт, за селекцијата на најдобрите проекти на овогодинешниот натпревар беа заслужни и: Стела Антуновиќ (Val grupa), Дуња Делиќ (Konzum), Марко Ѓурковиќ (EssenceMediacom), Нела Фегиќ Могуљак (Imago Ogilvy), Ѓуро Кораќ (Nivas), Моника Мајсторовиќ (A1 Hrvatska), Мартина Павиќ (BBDO Zagreb), Михаела Павловиќ (Futura DDB) и Вјеко Средноселец (Dentsu Croatia).
Натпреварот беше поддржан од Shutterstock со отворање на својата база на ресурси, а по незаборавната натпреварувачка авантура меѓу хрватските тимови, младите лавици ќе имаат можност да ги одмерат своите сили на глобалниот натпревар Cannes Young Lions кој допрва треба да следи.
Повеќе информации за натпреварот и фестивалот Денови на комуникациите се достапни на официјалната веб-страница www.danikomunikacija.com.