На изборното собрание одржано на 19 октомври 2023 година во Ровињ, Хрватската асоцијација на комуникациски агенции (ХУРА), водечката професионална асоцијација во секторот на маркетиншките комуникации во Хрватска, гласаше за новиот состав на Управниот одбор.
По завршувањето на мандатот на актуелниот Управен одбор, во следниот четиригодишен мандат, со УО ќе претседава Јелена Фишкуш, најнаградуваната домашна креативна директорка и ко-основач на Studio Sonda. Покрај неа, новиот УО ќе го сочинуваат: Рајна Цуцулиќ, директор на глобалната медиска агенција GroupM за Хрватска и Словенија; Марио Франчешевиќ, основач на SeekandHit, признат локален претприемач и експерт за дигитален маркетинг; Кристина Лацо, ко-основач на „Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri“ и консултант за кризен комуникациски менаџмент; и Марко Шесниќ, истакнат креативен и наградуван дизајнер кој веќе неколку години работи во Studio Šesnić&Turković.
На Собранието беа потврдени и претставниците кои ќе дејствуваат во официјалните тела на ХУРА. Со Собранието ќе претседава Крешимир Ренцо Просоли, а Томислав Пресечки ќе биде негов потпретседател. Комитетот за членство на ХУРА ќе го сочинуваат Паула Бабуриќ, Владимир Прешељ и Уна Зима. Членови на Судот на честа ќе бидат Лука Дубоковиќ, Невен Јачменовиќ и Ева Тетец.
ХУРА денеска, споредено со почетокот на мандатот на сегашното раководство предводено од Ангела Буљан Шибер, има 60% повеќе агенции-членки, чии збирни вкупни приходи минатата година за прв пат надминаа 300 милиони евра. Дури 60 агенции-членки на ХУРА застапуваат повеќе од 80% од хрватскиот агенциски пазар за маркетиншки комуникации. За време на мандатот на сегашното раководство ХУРА стана носител на лиценцата IAB (Interactive Advertising Bureau), при што за помалку од две години IAB Хрватска собра повеќе од 90 членки-компании. Бројот на проекти на ХУРА драстично се зголеми, а професионалниот тим на асоцијацијата, под водство на директорката Дуња Ивана Балон, се зголеми за речиси 60% во последните четири години – од седум на единаесет луѓе. Најголемите светски експерти повторно дојдоа во Ровињ на „Денови на комуникациите“ пост пандемијата, а фестивалот на ХУРА ја потврди својата позиција како најпосетуван домашен собир на индустријата за пазарни комуникации.
„Горди сме што го преземаме раководството на ХУРА во периодот на неговиот најголем раст и им благодарам на Ангела и професионалниот тим на ХУРА што преземањето на кормилото на ХУРА во овој момент значи продолжување на пловењето на стабилен и безбеден начин. Сега го имаме луксузот да си поставиме дополнителни цели во следните четири години кои ќе продолжат да ги зајакнуваат нашите внатрешни односи, како и угледот на нашата професија на начинот на кој таа суштински го заслужува“ – рече новоизбраната претседателка, Јелена Фишкуш.
Ангела Буљан Шибер, претседателката на Управниот одбор во заминување, рече: „Мандатот што е зад нас беше предизвик на многу начини – од глобалната пандемија и војната во Европа, до инфлацијата што помладите членови на нашите агенциски тимови никогаш не ја доживеале – да наведам само неколку од работите со кои се справивме заедно. Сепак, горди сме што сите заедно излеговме од тешките времиња, никогаш поголеми, посилни и подобри, што го можат само вистински здравите приказни. Верувам дека ја оставаме ХУРА во добри раце и секогаш ќе бидам среќна да го поддржувам развојот на индустријата, за која ХУРА и нејзините агенции-членки посветено се грижеа сите овие години“.